Kesäksi ForumGPL F3-liiga?

Ken Lie

Well-known member
Liittynyt
29.1.2002
Viestit
183
Sijainti
Lahti
No joo, sori Pasi, Lotin jutuista vaan sai sen käsityksen että olette asiasta keskustelleet ja yhteistuumin vetäytyneet sarjasta (vittuillakseen). Se olikin näemmä ihan Lotin itse keksimä juttu jossa sulla ei sit ollutkaan osaa eikä arpaa. Mitähän Loti ajatteli kun sunkin puolesta päätti ettet aja kesäl... beats me... ja tosiaan, teitä varten mä tätä sarjaa oon värkänny, enkä vaadi mitään ylistys-sanoja siitä, mutta ei sentään vittuillakkaan tarvi...

ja tottakai Pasi saa osallistua jos haluaa, ei siitä ollutkaan kyse, vaan siitä että saatte viettää kesänne miten haluatte. Ja Pasi, välillä onkin ihan hyvä "vetää happea" jottei asiat karkaa käsist niiku täs topicis meinas käyä... kunhan Loti ei enää lyö lisää löylyä...

Se on ihan sama minkälaisen sarjan järkkää, niin koskaan kaikki ei oo tyytyväisiä, pääasia et jokainen joustaa vähän, jotta kaikki voi pitää hauskaa.

<small>[ 12-06-2003, 01:37: Message edited by: Ken Lie ]</small>
 

Lotus 72

Paras auto maailmassa
Liittynyt
10.9.2000
Viestit
1324
Sijainti
Ojakkala
niin, sori pasille jos "sotkin" tähän mukaan. olin vain saanut käsityksen että pasi ois ollu f3-sarjassa enemmänkin mukana. niin, en mä oo tässä mitään vittuillu, mua vaan vitutti. :D niin, en mä oo ainakaan omasta mielestäni päättäny missään välissä pasin osallistumisesta.. olenko?
 

Lotus 72

Paras auto maailmassa
Liittynyt
10.9.2000
Viestit
1324
Sijainti
Ojakkala
Lotus 72:
ei meinaa kiinnostaa ajaminen jos omaa mielipidettä ei ehdi sanomaan kun äänestyksellä ei edes ollut mitään päättymisaikaa.. mm. minä ja pasi jäätiin nyt pois.
Niin, ehkä pitäisi kirjoittaa hieman tarkemmin.. jäimme siis pois äänestyksestä :D
 

abc

DNF
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
12558
Siis mitä vittua? Enkö pysty äänestään ratoja niinQ?

Ei mut katotaan jaksaisko tossa jossain vaiheessa pyörähtää jossain kisassa ajelemassa. Pitäis tosin tohon porukoiden koneeseen asentaa GPL ja katella tota vanhaa microsoftin forcetonta rattia, josko siinä ois vielä eloa.
 

Duunari

Well-known member
Liittynyt
19.12.2001
Viestit
371
Sijainti
Harjavalta
lollotus. repelin täällä ku heräsin ja luin nää tein rääpimiset :D GO KEN! :D Älkää ny toisiinne tappako. Mä oon ainaki just tyytyväinen oli sit mikä oli sarjan taso tääl ny. Ja ajan varmaa kyl kisat f3 sarjas. Jos saan kaiken pölyn siivottua ratin päältä :p
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Mitä jos kaikki nukuttais tänään porukalla kaksi tuntia aikavälillä 18.00-20.00?

Kuka pistää serverin pystyyn?
 

Ken Lie

Well-known member
Liittynyt
29.1.2002
Viestit
183
Sijainti
Lahti
Noniin, tässä viimeistellyt kesäsarjan säädöt:

Tuolta löytyy ratalista ja kierrokset, sekä pistelaskujärjestelmä:

http://www.nic.fi/~zoom1/fgplf3/

Kisoissa siis käytetään BWpatchia (4/116 server asetuksilla) ja shift-R:ien määrä ei siis ole rajoitettu, niitä saa tehdä niin monta kuin huvittaa, kunhan sen tekee varikolla jossakin autopilttuussa , eli toisinsanoen, saa esim ottaa puolikkaan bensankin ja tehdä varikkopysähdyksen puolessa välissä tai 2 pysähdystä jne. jos niin haluaa. Jos auto vaurioituu niin pahasti ettei pääse nilkuttamaan varikolle, kisa jää kesken.

kisaa edeltää 30 minuutin aika-ajo.

<small>[ 19-06-2003, 16:28: Message edited by: Ken Lie ]</small>
 
Ylös