No joo, sori Pasi, Lotin jutuista vaan sai sen käsityksen että olette asiasta keskustelleet ja yhteistuumin vetäytyneet sarjasta (vittuillakseen). Se olikin näemmä ihan Lotin itse keksimä juttu jossa sulla ei sit ollutkaan osaa eikä arpaa. Mitähän Loti ajatteli kun sunkin puolesta päätti ettet aja kesäl... beats me... ja tosiaan, teitä varten mä tätä sarjaa oon värkänny, enkä vaadi mitään ylistys-sanoja siitä, mutta ei sentään vittuillakkaan tarvi...
ja tottakai Pasi saa osallistua jos haluaa, ei siitä ollutkaan kyse, vaan siitä että saatte viettää kesänne miten haluatte. Ja Pasi, välillä onkin ihan hyvä "vetää happea" jottei asiat karkaa käsist niiku täs topicis meinas käyä... kunhan Loti ei enää lyö lisää löylyä...
Se on ihan sama minkälaisen sarjan järkkää, niin koskaan kaikki ei oo tyytyväisiä, pääasia et jokainen joustaa vähän, jotta kaikki voi pitää hauskaa.
<small>[ 12-06-2003, 01:37: Message edited by: Ken Lie ]</small>
ja tottakai Pasi saa osallistua jos haluaa, ei siitä ollutkaan kyse, vaan siitä että saatte viettää kesänne miten haluatte. Ja Pasi, välillä onkin ihan hyvä "vetää happea" jottei asiat karkaa käsist niiku täs topicis meinas käyä... kunhan Loti ei enää lyö lisää löylyä...
Se on ihan sama minkälaisen sarjan järkkää, niin koskaan kaikki ei oo tyytyväisiä, pääasia et jokainen joustaa vähän, jotta kaikki voi pitää hauskaa.
<small>[ 12-06-2003, 01:37: Message edited by: Ken Lie ]</small>