Kesämuistoja

haju

Banned
Liittynyt
5.2.2006
Viestit
3208
Samanlaisii muistoi on mullakii kesästä. Ja hauskaa, että tytär on innostunut noista haista.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Kesästä ei yleensä jäänyt käteen kuin hyvät aiheet ainekirjoitukseen:
- Elämäni kala
- Kalareissulla
- Elämäni hauki
- Haukireisulla
- Haukia kalastamassa
- Kuuskiloinen siiman päässä
- Hi-Lolla haukia narraamassa
- NilsMaster vs Rapala
....
:rolleyes:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Kesästä mulle tulee aina mieleen teini-iässä kaverin kanssa käyty nyrkkitappelu helvetin kiikkerässä Busterin peltiveneessä :eek:

Tai noh... se mikään varsinainen nyrkkitappelu ollu. Kaveri löi mua päin näköä, minkä jälkeen mä roikotin sitä hetkisen laidan ulkopuolella (olin isompi, vanhempi ja vahempi, eli helppo nakki siinä mielessä :D). Kundi huus ja parku hädissään, että "elä heitä mua mereen". En heittäny. Hetken rauhottelin sitä, minkä jälkeen se löi uusiks ja taas roikoteltiin. Tätä jatku muutaman kerran, kunnes se sitten rauhottu lopullisesti :eek:

Ah, kesä! :)
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
OoPee sanoi:
Kesästä mulle tulee aina mieleen teini-iässä kaverin kanssa käyty nyrkkitappelu helvetin kiikkerässä Busterin peltiveneessä :eek:

Tai noh... se mikään varsinainen nyrkkitappelu ollu. Kaveri löi mua päin näköä, minkä jälkeen mä roikotin sitä hetkisen laidan ulkopuolella (olin isompi, vanhempi ja vahempi, eli helppo nakki siinä mielessä :D). Kundi huus ja parku hädissään, että "elä heitä mua mereen". En heittäny. Hetken rauhottelin sitä, minkä jälkeen se löi uusiks ja taas roikoteltiin. Tätä jatku muutaman kerran, kunnes se sitten rauhottu lopullisesti :eek:

Ah, kesä! :)

Haita risoi kun et tiputtanutkaan kaveria mereen!! :ahem: :ahem:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Runar ja Kyllikki sanoi:
Haita risoi kun et tiputtanutkaan kaveria mereen!! :ahem: :ahem:
Juu, jälkeenpäin ajatellen olis pitäny pudottaa samantien, niin olis päässy huomattavasti helpommalla :D
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Mulla on semmonen kesämuisto kun naapurinpojan kanssa oltiin kalastamassa ja mä istuin keskituhdolla kun kaveri hoiti moottoria, niin se vetäs Seagull-moottoria käyntiin ja sen käynnistinaru napsahti suoraan mun poskeen. Poskessa oli narun ja solmun kuva viikon. :mad_old:

Selvennykseksi: Seagullissa oli se naru aina pöyritettävä siihen moottorin päälle olevaan 'kelaan'. Ei tässä britti-ihmeessä ollut vielä mitään takaisinveto systeemiä kuten jenkkimoottoreissa (Mercury, Evinrude tms..) jo oli. :(

 
Viimeksi muokattu:

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Serkku onnistui heittämään virvelillä pienen lipan mun korvaan :( Sairaalareissuhan siitä tuli :thumbdown
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Moe Szyslak sanoi:
Mulla on semmonen kesämuisto kun naapurinpojan kanssa oltiin kalastamassa ja mä istuin keskituhdolla kun kaveri hoiti moottoria, niin se vetäs Seagull-moottoria käyntiin ja sen käynnistinaru napsahti suoraan mun poskeen. Poskessa oli narun ja solmun kuva viikon. :mad_old:

Selvennykseksi: Seagullissa oli se naru aina pöyritettävä siihen moottorin päälle olevaan 'kelaan'. Ei tässä britti-ihmeessä ollut vielä mitään takaisinveto systeemiä kuten jenkkimoottoreissa (Mercury, Evinrude tms..) jo oli. :(


Hehe, on useita tunteja tullut erään Sepin kanssa tullut aikanaan kalareissulla ajetua pienellä veneellä, jossa oli perässä 'seakulli'. :thumbup: :ahem:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Sam sanoi:
Serkku onnistui heittämään virvelillä pienen lipan mun korvaan :( Sairaalareissuhan siitä tuli :thumbdown
Serkku taas heitti typerällä tyylillä eli päänyli. :nope: Mun faija pakotti aina heittämään sivusta. :ahem:

No serkkupoika oli sitten vähän huonosti kelannut siiman sisälle, ja kun se sitten yritti heittää tuolta pään yli, niin koukuthan meni niskasta sisään. Onneksi oli sen verta rivakka se heitto, että ne koukut sitten nätisti halkaisi pitkän pätkän päänahkaa. :yuck:

Verta tuli esterin perseestä kivikautisten aikana. :(
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Oli muuten noi 'seakullit' tosi nättikäyntisiä ja hiljasia pikkumoottoreita. Ihan idioottivarmoja.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Runar ja Kyllikki sanoi:
Hehe, on useita tunteja tullut erään Sepin kanssa tullut aikanaan kalareissulla ajetua pienellä veneellä, jossa oli perässä 'seakulli'. :thumbup: :ahem:
Muttei nartsaa poskeen? :confused:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Runar ja Kyllikki sanoi:
Oli muuten noi 'seakullit' tosi nättikäyntisiä ja hiljasia pikkumoottoreita. Ihan idioottivarmoja.
Idiootit niitä rakensikin. :ahem:

Eli englantilaiset. :D
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Moe Szyslak sanoi:
Serkku taas heitti typerällä tyylillä eli päänyli. :nope: Mun faija pakotti aina heittämään sivusta. :ahem:

No serkkupoika oli sitten vähän huonosti kelannut siiman sisälle, ja kun se sitten yritti heittää tuolta pään yli, niin koukuthan meni niskasta sisään. Onneksi oli sen verta rivakka se heitto, että ne koukut sitten nätisti halkaisi pitkän pätkän päänahkaa. :yuck:

Verta tuli esterin perseestä kivikautisten aikana. :(
Minulla oli lähes sama kokemus. Ystävän kanssa paatilla heiteltiin uistimista siimaa mereen ja tällä kaverilla oli paha tapa jättää puolitoista metriä siimaa roikkumaan, sanoin sille ettei vaan saakeli tapahdu vahinkoa kun on meille opetettu, että siimaa ei saa jättää paljoa väljäksi roikkumaan.

Hän vaan kiskaisi ja heti varoituksen annettuani uistin koukkuineen jämähti korvan taakse päänahkaan, vein hänet rantaan ja naapurit äijät ja isäni katsoivat mitä tehdä, ei muuta kuin leikkurilla piti leikata koukun osa, että saatiin se uistin poistettua. Kaveri nyyhki siinä ja kerrottiin, ettei mitään hätää ole.

Ei hän sitä omaa kohtaloaan itkeskellyt vaan sitä, että uistin oli paras saamaan aina kalaa ja nyt sitä ei voi enää käyttää. :eek:
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Mulle tulee kesästä mieleen se yks kerta kun oltiin silloisen tyttöystävän – nykyisen vaimon kanssa uimarannalla pane... noh, ... tai sitten tulee se tapaus kun nytkytettiin menemään saunan kuis... NOOOHH... tai sit se suihi.... NO JOHAN NYT!!!!! Kerran oli kans hyvä, kun linja-auton takaosassa... EIKÄ !!!! EIHÄN TÄSTÄ NYT TULE MITÄÄN°!°!!!!!
 
Ylös