Örfil
Guest
Itsehän en ole vielä vaihtanut. Pääsiäisenä vois harkita asiaa.
Eilen ainakin suti kuivalta näyttäneellä asvaltilla, vieläpä höyhenenkevyellä kaasujalalla.
En vaihda ihan vielä.
Sinun pitää varmaan vaihtaa tehottomampaan autoon. Pintakaasulla sutii ja pöntöt välähtelee.Pönttö välähti ennen Kuopiota menomatkalla pohjoiseen.
Nimim. Fillarimies pikapuoliin
Oletko ajanut jonkun toisen autolla?Eilen ainakin suti kuivalta näyttäneellä asvaltilla, vieläpä höyhenenkevyellä kaasujalalla.
Joko oma kuski tai sitten on vaihdettava takaisin tuhnuun.Sinun pitää varmaan vaihtaa tehottomampaan autoon. Pintakaasulla sutii ja pöntöt välähtelee.
Vois vaihtaa pääsiäisenä. Ensin katsastus koske pitäis hankkia muuten paskaksi menneen renkaan tilalle uus. Ja hankinkin heti kun leima varma.Mankelo varmaan on jo vaihtanut niin pääsee nauttimaan ns. jälkiliukkaista kesärenkailla.
Tässä nyt on jotain avaruusajattelua mukana.Vois vaihtaa pääsiäisenä. Ensin katsastus koske pitäis hankkia muuten paskaksi menneen renkaan tilalle uus. Ja hankinkin heti kun leima varma.
Katsastuksessa käyty ja romuksi menee. Pari kuukautta ehtii rikkinäisellä renkaalla kurvailla. Tai sitten vois kaivella varapyörää kontista.Tässä nyt on jotain avaruusajattelua mukana.
Nastarenkaat olis kyllä paremmat näillä leveysasteilla.Ei tarvi pitää kiirettä, kun on kitkat.
Pollin -> jarnan paikka?Nastarenkaat olis kyllä paremmat näillä leveysasteilla.
No jaa, en oo kuuteen talveen ajanu nastoilla ja hyvin oon pärjänny.Nastarenkaat olis kyllä paremmat näillä leveysasteilla.
Vois olla. Itse olen ehdottomasti sitä mieltä, mitä milloinkin, koska en omaa autoa omaa, eikä ole kokemuksia kitkarenkaista. Silloin kun viimeks olen itse ajanut autoa, renkaat olivat puuta ja kuskit rautaa.Pollin -> jarnan paikka?
Missä?No jaa, en oo kuuteen talveen ajanu nastoilla ja hyvin oon pärjänny.