Kesäkuntoon kahdessa viikossa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Asko S.
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Asko S.

Tonttu
Sijainti
Tampere
Noni, haastanpa teidät kaikki kuntoilemaan kahtena viikkona joka päivä! Sääntöjä ei kauheesti ole, mutta sovitaan vaikka että:

1. Hiki pitää tulla! (Ei viitti itteä huijata, elikkä jotain rajaa tänki kanssa... Puol tuntia on ihan jees. Mut oman kehon mukaan, ei tartte tappaa itseään! :))
2. Kuntoilua ei saa jättää tekosyyn takia vällin (sade mitään haittaa...)
3. Kuntoilut pitää kirjata treenipäiväkirjaan, ennemmin tai myöhemmin...
4. Ei saa huijata ;)

Ilmottautuminen, seuranta ja keskustelu vaikka tänne, kuntoilumerkinnät tosiaan tonne treenipäiväkirjaan.

Eka kuntoilupäivä vois olla vaikka keskiviikko (toki myöhemminkin saa tulla mukaan ;)). Palkintona hyvä mieli ja ehkä hieman parempi kunto! :thumbup:

Minun puolestani tänne voi perustaa vaikka pitsinnypläystopiikin, eivät nämä minua mitenkään häiritse. Mutta kysäisenpä nyt vaan että sopisivatko nämä treenipäiväkirjat ja kesäkunto-ohjelmat paremmin tuonne vapaan puolelle kuin tänne yleiseen asiakeskusteluun?

Moderaattorithan tähän tietysti oikeita henkilöitä ovat kantaa ottamaan.

Ai niin, onnea ja menestystä kesäkuntoilijoille :thumbup:

Törni sanoi:
Mutta kysäisenpä nyt vaan että sopisivatko nämä treenipäiväkirjat ja kesäkunto-ohjelmat paremmin tuonne vapaan puolelle kuin tänne yleiseen asiakeskusteluun?
Meinasinkin vapaaseen heittää, mut ku toi päiväkirjakin täältä löytyi. :rolleyes:

Ehkä tämä pysyy kuitenkin täällä asiapuolella paremmin asiassa eikä peity kaikenmaailman shittiin, kun tuo Vapaa puoli on aika löysä linjansa suhteen.

Saas nähä. Mulle tulee hiki jo pelkästä liikunnan ajattelemisesta.

Loistava idea Askolta, jos vain porukkaa lähtee mukaan. Vaikka sixpackin esilletuonti kahdessa viikossa on toivoton tehtävä, tälläiset haasteet saattavat aloittaa innostuksen jokapäiväiseen kuntoiluun kahden viikon kuluttuakin.

Mukana siis, vaikka ilmoitankin jo valmiiksi, että tällä viikolla jää kuntoilut väliin perjantaina ja lauantaina, mahdollisesti myös sunnuntaina, riippuen miten kotiin ehtii.

Samaa mieltä Dominicin kanssa. Mielestäni tämän ja varsinkin treenipäiväkirjan paikka on täällä eikä vapaassa keskustelussa juuri sen takia, koska vapaassa kyseiset toikit olisi heti täynnä asiaan liittymätöntä sontaa.

Mukana ollaan, sattuu sopivasti kun nyt pidän lomanaluskiireiden vuoksi kolme lepopäivää ja torstaina aloitan kovan treenikauden... ja siis LOMAN MYÖS!

Nostetaas ylös. Meitä ois jo kolme, muutama ois vielä kiva saada messiin!

Asko S. sanoi:
Nostetaas ylös. Meitä ois jo kolme, muutama ois vielä kiva saada messiin!
Mä en saa mennä messiin ku oon vaan tykkimies ja se on varattu varusmiesjohtajille :(

Eka päivä ois nyt, sopivasti tautikin alkaa helpottamaan. :) Harmi kun meitä on vaan kolme, mut ehkäpä joku vielä innostuis mukaan...

Lähden nyt luistimilla tekemään 20 kilsan lenkkiä. Saa nähdä jääkö kesken ja miten jatkossa jaksaa!

mutta mutta =>

Paska aika mun kannalta tälle, muuten tulisin mukaan.

RK-62 sanoi:
Lähden nyt luistimilla tekemään 20 kilsan lenkkiä. Saa nähdä jääkö kesken ja miten jatkossa jaksaa!

mutta mutta =>

EI tullu ihan 20 kilsaa täyteen, vajaa tunti meni. Tästä voisi olla kuitenkin hyvä jatkaa.

aloitin jo!

Tosiaan, reilu puoliminsaa jäi juoksemisesta vajaaksi toi puolentunnin tavoite, joten kävelin kotipihassa loppuajan ja vähän päälle vielä. Hyvää tekee pieni kävely ja ravistelu kovan lenkin jälkeen.

Jatkoin taasen!

Todennäköisesti pääsen jatkamaan haastetta vasta sunnuntaina, seuraavat pari päivää menee tiiviisti Kuhmossa.

EN jaksanut kuin joku 40 min. luistimilla.

Äh, piru. Jaskasin lauantain urheilut. :( Krapula ja kaverin muutto oli liikaa heikolle mielelle, mut tänään taas jatkoin hommaa.