Kesäsää 2009

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olga
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ois elämä tylsää, jos ei välillä vituttaisi.

edit. Itseäni tosin vituttaa nykyisin aina.

No, hieman taisi käämit kärähtää mulla -ainakin pienet savut ottaa.:frank:

Noihin syihin, joihin voi itse vaikuttaa vitutuksen estämiseksi, kannattaa yrittää etukäteen puuttua. Sähkölaitteiden ukkosvauriot ovat selkeästi sellaiset. Muitakin ukkosvaurioita edellisten lisäksi on ollut, kaikkiin tosin ei voi varautua / suojautua.

No, aurinkoista keliä nyt kuitenkin jatkoon! :p

Täytyy myöntää että entisenä kaupunkilaisena olen ollut aika laiska repimään johtoja seinästä.

Nykyään kovemman jytinän alkaessa teen kyllä sen. Sen verran naapureillakin paukkuneet vehkeet (enkä puhu nyt pakaroista).

Eilen sateli vettä ja ukkosti, mutta nyt aurinko porottaa. :) Varmasti yli +20:ahdenkymmenen.

Täytyy myöntää että entisenä kaupunkilaisena olen ollut aika laiska repimään johtoja seinästä.

En itsekään ole vaivautunut repimään, yleensä mitään ei ole tapahtunut. Sitten jos tuntuu siltä, että alkaa rävähdellä liian lähellä, hyökkään silloin vasta rasialle repimään. :o

Sitten jos lähden pidemmäksi aikaa pois kotoa, otan toki tärkeimmät johdot pois seinästä.

Tänään kun kävin fysioterpalla (keskellä kaupunkia), niin niillä oli eilen ukkonen lyönyt modeemin pimeeksi.:o

Tuorein säähavainto: 14.8.2009 5:40 Suomen aikaa

Lämpötila 5,7 °C; kosteus 95 %; kastepiste 5,0 °C;
etelätuulta 1 m/s; puuska 2 m/s; paine 1001,6 hPa;
pilvisyys: selkeää (0/8); näkyvyys yli 20 km.

Päiväksi ennustettu +18°C. Vaihtelu virkistää! :ahem:

Ekat sateet pitkään aikaan, koko päivän tihuuttanut vettä.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.