Keskimääräinen sinulle lähetetyn spämmin määrä?

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Paljonko tulee itsekullekin? Itselläni näyttää Spamihilatorin mukaan olevan keskiarvo kuukauden ajalta 528 spämmiä päivässä.

Spamihilatorin oppiva Bayes-filtteri on loistava. Esim. eilen yli 500 spämmistä tuli mun näköpiiriini asti vain yksi.
(http://www.spamihilator.com/ toimii Wintoosassa 'proxyna' oman meiliohjelman ja postipalvelimen välillä)
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Viimesen kuukauden aikan roskapostinsuodattimeni on havainnut n. 15 postia jotka on lajitellut roskapostiksi.... Ja niistäkin osan turhaan (siis ei täytä määritelmää "En ole tilannut") mutta jonka näkeminenkään ei kiinnosta. Eli esim. Amazonin ja Chelsean mainoskirjeitä jne. Oisko yksi todellinen spämmi ollut joukossa...

Olen siis hyvin säästynyt spämmi-ongelmalta (koputtaa puuta)
Ett silleen!!!!!!!!
 

Observer

Well-known member
Liittynyt
23.10.2000
Viestit
14546
Alle kymmenen viestiä päivässä Hotmailiin ja muualle ei oikeastaan ollenkaan. Hotmailinkin junk mail-filtteri on kehittynyt viimeisen puolen vuoden sisällä niin valtavasti että INBOXiin tulee keskimäärin n. 1 spämmi päivässä.
 

McMike

Guest
Vimeksi viime syksynä niitä tuli. Tämän vuoden puolella ei ole tullut yhtäkään roskapostia.
 

Aeuk

Well-known member
Liittynyt
29.1.2002
Viestit
1201
Entiseen soneran koti@postiin (jonka lakkautin 2003 loppupuolella) tuli päivittäin keskimäärin 20-30 spämmiä, ajoittain paljon enemmänkin. Ehti olla käytössä 1999 lopulta tuonne 2003 lopulle tuo @posti, ja sitähän tyhmyyksissään etenkin alkuaikoina netissäkin tuli leviteltyä sinne sun tänne ... ei ihme että spämmin määrä vain kasvoi loppua kohti, ja hermothan siinä alkoi mennä vaikka tuli testattua & käytettyä monia spämmifilteriohjelmia (esim MailWasher). Torjuntasoftat kyllä auttoivat, mutta aivan liikaa siihen torjuntaan meni aikaa.

Uuteen @osoitteeseen jonka otin entisen lakkauttamisvaiheessa, ei ole tullut ainoatakaan spämmiä tässä puolen vuoden aikana. Enpä ole tosin osoitetta levitellytkään minnekään muualle kuin tutuille, ystäville & perheelle.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Varsinaista spammiä en saa lainkaan, mitäköhän mä oon tehny väärin :confused:
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Pitäis asennella toi spammiignginihihihlator serverille, niin pääsis tosta spämmistä eroon... alkaa toi kajaani.net osoite olla kohta käyttökelvoton spämmin takia. Tullu vähän liian ahkerasti sitä jaettua. :rolleyes:

Oisko jotain 30 kpl spämmiä / vuorokausi.
 

Charlie

Elämän jakojäännös
Liittynyt
13.12.1999
Viestit
6454
Sijainti
Pahassa paikassa
Hotmailin osoitteet ovat ainoat mihin minulle on tullut spämmiä (ja niissäkin filtterit toimivat nykyään hyvin). Työpaikkojen (2), koulun (2) tai palveluntarjoajien (2) osoitteisiin ei ole koskaan tullut yhtään roskapostia, ja hyvä niin.
 

PH

Well-known member
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
557
Sijainti
Helsinki
N. 40-50 päivässä.
Ilmeisesti peli menetettiin siinä vaiheessa kun asensin Outlookkiin
Hotbar -nimisen e-mailin "elävöittäjän".
 

Rusina

Lux Aeterna
Liittynyt
12.1.2004
Viestit
5082
Sijainti
Hyvinkää
Hotmaileihin ei ole tullut yhtään spämmiä nyt puoleentoistavuoteen. Käytän osoitteita erilaisiin rekisteröitymisiin :)
 
Ylös