Keskustelu Head-Williams-Schumacher, osa 2

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Keskustelu Head-Williams-Schumacher
Williamsin varikkopilttuu.

Hockenheimin GP:n jälkeen Williamsin tallin sisällä käytiin varsin kiihkeäsävyinen keskustelu. Varikkotoimittajamme sai haltuunsa tämän varsin arkaluontoisen keskustelun tallenteen.

PH: Nyt Ralf käydään tämä starttikolari vielä kerran läpi.
RS: Sopii ...
PH: Frank?
FW: Hmm ...

PH: Kuule Ralf, tämä on nyt tosi paikka, TV on paikalla FIA:n kuulusteluissa. Me emme halua mitään mokailua.
RS: Nou problems, mulla on jo homma hanskassa.
PH: En olisi ihan varma. Mitä sä ajattelit kertoa?
RS: No, mä ajattelin kertoa taas mun ja veljen välisestä taktiikkapalaverista, mitä me ollaan pidetty säännöllisesti.

PH: EI JUMA*****, RALF, me ollaan ainakin KERRAN JO KÄYTY LÄPI, ETTÄ SÄ ET PIDÄ TAKTIIKKAPALAVEREJÄ VELJESI KANSSA! (PH ilmeisesti läimäyttää RS:a)
PH: KERRO HETI MITÄ TE OLETTE TAAS SUUNNITELLEET?
FW: Patrick, ota iisisti.

RS: Tota, me sovittiin Michaelin kanssa, että koska te käskitte että mun pitää ajaa niin kovaa kun mahdollista (eikä säästää autoa niinkuin Michael silloin ehdotti), niin yhteentörmäysten välttämiseksi meillä on veljesten välinen sopimus, vähän niinkuin Häkkisellä ja Couldhardilla.
RS: Michael ehdotti, koska tallimääräykset on niinkuin periaatteessa kiellettyjä, niin tallirajoja ylittävät sopimukset eivät ole kiellettyjä ...
PH: ?????
FW: Ralf? Haloo?

RS: Niin, me sovimme, että se kumpi on edellä ekassa kurvissa, saa ajaa voittoon.
PH: JATKA ...
RS: Niin, mä ajattelin vedota, että koska meillä oli sopimus Michaelin kanssa ekasta kurvista, niin mä luulin että takana tuleva Ferrari olisi väistänyt mua.
PH: Mut eihän sun takana tullut Michael vaan Rubens!
RS: No, mä voin päästää pienen valkoisen valheen, että piilolinssi oli huonosti silmässä, ja mä luulin varmuudella, että takanani oli Michael eikä Rubens.

PH: EIHÄN TUOLLAISTA SELITYSTÄ KUKAAN USKO! RALF *#"¤%& !!!!
RS: No enhän mä voi muistaa kuka mun takaa lähtee, sitä paitsi Michael ajaa aina nopeammin kuin Rubens, ellei niilläkin ole jotain sopimuksia???

FW: Tuota Ralf, mitenkäs se Montreal oikein menikään? Meidän datan mukaan sulla ei olisi pitänyt olla mitään ongelmia päästä Michaelista ohi. Sitä paitsi sähän lähdin Michaelin edeltä! Miksiköhän teidän sopimus ei pätenyt tässä kisassa?
RS: Niin, Michael kyllä selitti sen hienosti, että meidän sopimus koski vain radalla ohittamista, ei varikolla käyntiä.
FW: No miksi sä et sitten mennyt ohi radalla?????
RS: No, kun me ollaan sovittu, että me ei ohitella toisia, ettei kummallekaan tule haaveria, niinkuin Michaelille tuli monta kauden alussa. Siksi me tehtiinkin tämä sopimus!

PH: PER"%&#¤&¤"#&, NYT MÄ SEKOAN SUN KANSSA. Millä me saadaan taottua sun kaaliin, että sä ET PIDÄ TAKTIIKKAPALAVEREJÄ MICHAELIN KANSSA. MINÄ JA FRANK OLEMME AINOAT JOTKA PÄÄTTÄVÄT SUN TAKTIIKASTA.
PH: Seuraavassa kisassa sä ohitat Michelin vaikka ulkokautta, sulla on noin sekunnin nopeampi auto kuin Michaelilla!

PH: Ja mitä tulee siiheen televisiokuulusteluun, sä et sanallakaan mainitse mistään sopimuksista, etkä huonosta näöstä. Ainoa mitä sä saat sanoa, on että kolari oli puhdas kilpailutilanne ja että Rubens oli kuolleessa kulmassa sun takana. Et selittele mitään, olet vain hiljaa. ME todistamme kaiken muun Frankin kanssa.
PH: SUN VELJES ON OIKEA MESTARIKUSETTAJA!

RS: joo ..., tota, mä tiedän että tämä on hieman huono hetki ottaa asiaa esille, mutta Willy pyysi, että mun pitäis pyytää vähän palkankorotusta, kun mun palkka on niin alimitoitettu Michaelin palkkaan nähden.

<small>[ 17-08-2003, 23:36: Message edited by: ml ]</small>

vermula

Well-known member
Kutakuinkin tollanen käsitys mullakin oli asiasta. Maikkari ei tietenkä näytä tota lähetystä, ei edes jälkeenpäin frown

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Jotenkin on helppo uskoa, että Ralf voisi käydä veljensä kanssa taktiikkapalavereita :D

oltzu

Todella hidas
Sijainti
Oulu
Nää on kyllä aivan ruupeneihin rinnastettavia helmiä! Toivottavasti Ralf nyt menee sitten isoveljestä ohitte vaikka ulkokurvissa ja vaikka samalla kiilaa kummatkin ulos..