Keskustelua nettiyhteyksistä

  • Viestiketjun aloittaja Jr-
  • Aloituspäivämäärä

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Soneran 10/2 meganen ollu tammikuun lopusta hintaan 24,90€/kk. Hyvin on toiminut, sen lähes päivittäin kiukutelleen Elisan jälkeen.
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
2/2-megainen tämä kai on. Hinta sisältyy vuokraan, opiskelija kun olen.
 

Sammypiru

Isä
Liittynyt
29.1.2002
Viestit
4765
Sijainti
f1racing.net
DNA laajakaista 1M (31,90€/kk) on palvelu, jota käytän. Toiminut ostohetkestä eli "pari vuotta" moitteetta, kunnes viime viikolla DNA:n edustaja soitti ja tarjosi 2M yhteyttä ensin nykyhintaan ja sitten nousisi 37 euroon/kk. En halunnut nopeampaa yhteyttä ja heti samana päivänä yhteys katkesi, joka asitten vikailmoituksen jälkeen saatiin taas toimimaan. Nyt on muutenkin ollut katkomista. Johtuuko windowsin päivityksistä vai liittymästä? en tiedä.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24210
Sijainti
lappeen Ranta
Täällä taidetaankin kisata siitä kenellä on isoin.

SSP Laajakaista 1M/512 kbit/s 30,90 €/kk. Elisalla hyvin toiminut ZyXEL menee jumiin harva se päivä.
Mulla samanlainen Elisan tarjoamana, hinta 30€/kk.

Mulla jumitti ZyXELin langattoman yhteyden murikka, joka laitettiin usb-porttiin. Jumitus alkoi kun olin ladannut windowsin service pack -kakkosen. Meni ikäänkuin näyttö (tai mahdollisesti koko kone, who knows) täysin jumiin eikä mitään tapahtunut. Vetelin sitten piuhan modeemilta koneelle ja hyvin on toiminut sen jälkeen.
 

Charlie

Elämän jakojäännös
Liittynyt
13.12.1999
Viestit
6454
Sijainti
Pahassa paikassa
Käytössä on Elisan 8/1 ADSL-yhteys, firma kustantaa huvin.

Taloyhtiöön on lisäksi juuri vedetty Soneran valokuituverkko ja tässä kuussa pitäisi tulla uusi kaapelointi joka asuntoon. Vastikkeeseen sisältyy 2/2-yhteys ja lisähintaan saa lisää vauhtia, joko 10 tai 100 megaa. Tuskin otan kumpaakaan.
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18208
Puol meganen is best!:thumbup: Hintaa en tiedä, kun en maksa, lienee jossain 25€ paikkeilla.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Saunalahden kotitotaali:
24/1 netti, Saunavisio digiboxi, 50gt verkkolevy, nettipuhelin, adsl-boxi = €38/kk.
:eek!:
Ainiin perskele! Siinähän tuli mukana tosiaan noita oheisryöniä. Toi digipoksi mulla on siinä paffilaatikossaan edelleen tuolla työhuoneen kaapin päällä. Eikä tuota verkkolevyäkään ole tullut käytettyä (en edes tiedä miten sinne pääsee) ...eikä noita muitakaan optioneja.

Mulle on riittänyt että on tämä yhteys... :eek:
Tekeekö sillä ns. Tigipoksilla yhtään mitään (?), aika muovisen oloinen laite oli muistaakseni (taisin kurkata sinne paffilootaan joskus vuosi sitten)
 

Wilpuri

Senile Member
Liittynyt
28.6.1999
Viestit
9041
Sijainti
hki
Taloyhtiöön on lisäksi juuri vedetty Soneran valokuituverkko ja tässä kuussa pitäisi tulla uusi kaapelointi joka asuntoon. Vastikkeeseen sisältyy 2/2-yhteys ja lisähintaan saa lisää vauhtia, joko 10 tai 100 megaa. Tuskin otan kumpaakaan.
Paljonko olisi hinnat noille 10 ja 100 megoille? Samat n. 10 euroa ja n. 20 euroa kuin täällä?
 

Charlie

Elämän jakojäännös
Liittynyt
13.12.1999
Viestit
6454
Sijainti
Pahassa paikassa
Paljonko olisi hinnat noille 10 ja 100 megoille? Samat n. 10 euroa ja n. 20 euroa kuin täällä?
Jos ei tasan niin hyvin lähellä tuota. En muista ulkoa eikä ole sitä paperia nyt tässä.

Kaapeloinnin pitäisi muuten tapahtua omassa rapussa ensi viikolla, homma on yllättäen myöhässä.
 

Banaani

In stereo where available
Liittynyt
29.3.2006
Viestit
5232
Sijainti
Manse
:eek!:
Tekeekö sillä ns. Tigipoksilla yhtään mitään (?), aika muovisen oloinen laite oli muistaakseni (taisin kurkata sinne paffilootaan joskus vuosi sitten)
Sehän on oikein mainio vehjes. Tallenteita saa sen 5000 gigaa jotka voi kätevästi ajastaa vaikkapa selaimesta. Tallenteet voi myös järjestellä joten niitä on helpompi selata. Katselu toimii sen sun 24 megasen kautta ja vie vissiin n. 6 megaa kaistaa. Tallenteita voi selaimen kautta katsella myös muualla kuin kotona jos vain nettiyhteyden nopeus riittää.

Toi palvelu muuttuu Elisa Viihteeksi 1.7.
 
Ylös