Kevään merkkejä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olga
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Naapurin opiskelijatytöt alkaneet viihtyä vähemmissä vaatteissa kotonaan.

Varsin merkittävästi on merkkejä havaittavissa.

- Dompparilla on alkaneet keväiset skootterinvaihtoviikot.
- Tontilla ei ole lunta lain
- Nastarenkailla ajo lähinnä harmittaa.
- Veroehdotus ja metsäveroilmoitus pitäisi palauttaa lähiaikoina.
- Kesälomajaksot on lyöty lukkoon.
- Mä yritän parast'aikaa keksiä mistä tilaisin hyvää nurmi-, kasvualusta- ja istutusmultaa pihalle noin 120 tonnia. Alkaa olla kohta kiiru.

Viimeksi muokattu:
Veroehdoitelmaa ei vielä näkynyt lain'... Meinasin vähän, jotta otan talvirenkaista nastat irti ja jatkan kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Suvikumit alla Octaviassa, aikaa varikkopysähdykseen meni näin tankkauskiellon aikaan 18:21,8!

Mä yritin kanssa vaihtaa tänään kesälelut alle.
Ei onnistunut, koska olen piilottanut ristikkoavaimeni johonkin varmaan talteen.
Hylsysarjalla ollut mitään toivoa. Hyvin ovat kiertäneet aluvanteet akseleiden päähän kiinni. :jaska:

No, nostelin suvikumit konttiin, saavat huomenna pyöräyttää ne jossain rengaspisteessä paikalleen.

Sammakko. Eilen illalla kökötti pyörätiellä.

+20 :thumbup:. Auringossa. Mittarin mukaan. No, sulaminen on kovaa ja kohta voi radatkin aueta. Olisi kyllä mahtavaa jos vaikkapa parin viikon sisään... :)

+20 :thumbup:. Auringossa. Mittarin mukaan. No, sulaminen on kovaa ja kohta voi radatkin aueta. Olisi kyllä mahtavaa jos vaikkapa parin viikon sisään... :)

Sivuhuomautuksena/vittuiluna voinen sanoa, että lämpötila on sama auringossa ja varjossa, auringon paiste saa sen vain tuntumaan lämpimämmältä...

Tosissaan, tuntuipa oudolta, kun ulkona selviää huvin pelkällä hupparilla, mutta sitten liikunnassa ompi luistelua... :jaska: Oli ihan helevetin kylmä... (ja liian iso jalka/liian pienetu luistimet)

Täytyy käydä ostaa pari grillipihviä, perunoita ja vähän rillailla tänään takapihasiivouksen lomassa. Ai saakuti KUULKAAS!

PS. Toivottavasti romuskootteri kestää kotiin saakka.