Keväinen keittopoll

Suuhuni sopivat suomalaiset sopan suurukset?

• Äänestäjiä yhteensä
    30
  • Äänestys suljettu. .

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Melkein kaikkea tullut suuhun pistettyä, mutta siskonmakkarakeittoa en ole ikuna. Pitää varmaan korjata asiaintola.
Kerran kertausharjoituksissa yks heppu kysyi, että: "Mitä tää on?", kun ruokana oli siskonmakkarakeittoa. Viereinen heppu vastasi: "Jos mää kerron sulle niin mun täytyy tappaa sut." Mielestäni se oli aika hauskasti heitetty siinä tilanteessa.

edit. Äänestin kalakeittoa. Kaikki muutkin listatut keitot maistuvat.

jjv

Arschloch
Minulle maistuu noista herne-, jauheliha-, kala-, kana-, liha-, makkara-, nakki- ja pinaattikeitto. Vastasin nakki, koska kukaan ei ollut vielä äänestänyt sitä ja minun kävi sitä sääliksi. Yleensäkin pikkunakit ovat aika säälittäviä. Nakki kuitenkin on minulle hyvin läheinen ja siksi sitä symppaan. Tiettyä yhteenkuuluvuuden tunnetta siis. Muttei kuitenkaan ryhmähenkeä lain. Ainakaan makkaroiden kanssa.

burb

.
Jjv:n perustelujen takia vastasin nakki. Muuten olisin luultavasti vastannut liha tai kana.

Mangelo

Well-known member
Mikään suuri keittojen ystävä en ole, kun en jaksa lientä lusikoida tai kaataa suuhun, mutta tarkemmin harkittuna vastaan kanakeiton selväksi ykköseksi. (Ala?)koulussa joskus oli sellaista, ja oli kyllä hyvää. Jotain nauhaspagettia seassa ja varmaan jotain kasviksia, kun tietäisi mitä. Huonoimpia keittoja ovat pelkkää lientä olevat. Mut eipä ne patamakkarakeitotkaan enää oikein nykyään maistu.

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Ei pysty valitsemaan yhtä suosikkia! Kaikki muut keitot on hyviä, paitsi sellaiset, joissa on jotain makkaratuotetta. Borssi on toooosi hyvää ja viime aikoina on tullut melko usein tehtyä kanakeittoa, johon sulattelen joukkoon paketin voimakasta Koskenlaskijaa. Kalakeitotkin on parhautta ja hernekeitto ja kunnon lihakeitto... Ei vaan pysty nimeämään yhtä.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Viime vuosina keitot ovat alkaneet maistua todella hyvin.
Monivalintapolli olisi ollut hjyva, silla noista on erinomaisen vaikea valita yhtä suosikkia.
Hyvä keitto on nimittäin hyvää keittoa, riippumatta mitä pollatuista raaka-aineista siinä on käytetty.

Tällä viikolla olen syönyt mm.
Mustajuuri-aurakeiton *****
Vuohenjuusto-punajuurikeiton ****
Kermaisen lohikeiton ***
Thaimaalaisen Kana-nuudelikeiton ***

Kaikki olivat hyviä, tähdet perässä kertovat kuinka hyviä olivatkaan.

Sienikeitot näyttivät uupuvan pollista.

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
En noin yleisesti ottaen ole soppaihmisiä. Liemi+kappaleita -malli ei maistu ollenkaan, kunnon sosekeitto saattaa olla sitten asia erikseen. Mielummin kuitenkin otan ruokani vähän kiinteämmässä muodossa.

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Kuhakeiton ei ole voittanutta. Muutkin hyviä.