Kyllä. Samoin ilahduttaa sateinen juhannus ja sateinen uusivuosi. :ahem:Moon tullut vanhaksi sillä ehkä peräti ilahdun aina kun Jonkun Yleisen Ryyppäys- ja Rellestysjuhlan ajaksi luvataan kehnoa säätä. Pysyypähän ihmiset poissa pahanteosta ja poliisin työ helpottuu.
Mua toi on aina ilahduttanut. Joskus kouluvuosina oli hauska kuunnella porukan tuskailua sääennusteiden huonontuessa. Kaikkein paras sää pitäis olla arkipäivisin silloin kun minä olen lomalla.Moon tullut vanhaksi sillä ehkä peräti ilahdun aina kun Jonkun Yleisen Ryyppäys- ja Rellestysjuhlan ajaksi luvataan kehnoa säätä. Pysyypähän ihmiset poissa pahanteosta ja poliisin työ helpottuu.
Raikas vappuaattoaamu. Ei haittaa.Tuorein säähavainto: 30.4.2014 5:30 Suomen aikaa
Lämpötila -1,0 °C
Kosteus 80 %
Kastepiste -3,9 °C
Pohjoistuulta 3 m/s
Puuska 7 m/s
Paine 1002,5 hPa
Tunnin sadekertymä 0,0 mm (5:00)
Lumensyvyys 0 cm
Melkein pilvistä (7/8)
Näkyvyys yli 20 km
Kyllä. Ei tarvii nostella monen kymmenen kilon kamoja 7 tuntia kuten eilen. Käy hyväkuntoisenkin voimille, saati huono.Meinaatko että pärjää ilman alapääsuihkua?
Siinäpä on säätä kerrakseen. Maa on valkeana.Tuorein säähavainto: 1.5.2014 4:50 Suomen aikaa
Lämpötila -1,6 °C
Kosteus 95 %
Kastepiste -2,3 °C
Tyyntä
Paine 1008,2 hPa
Tunnin sadekertymä 0,1 mm (4:00)
Lumensyvyys 0 cm
Pilvistä (8/8)
Näkyvyys 7 km
Täällä sama juttu. Paras, kun menen takaisin nukkumaan.Siinäpä on säätä kerrakseen. Maa on valkeana.
Kesää kohti!Tuorein säähavainto: 2.5.2014 5:10 Suomen aikaa
Lämpötila -3,3 °C
Kosteus 92 %
Kastepiste -4,5 °C
Tyyntä
Paine 1009,5 hPa
Tunnin sadekertymä 0,0 mm (5:00)
Lumensyvyys 0 cm
Pilvisyys: selkeää (0/8)
Näkyvyys yli 20 km