Keväisen herkistelypollin persoonallisuuskartta

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Tästä saa kukin käydä tsekkaamassa oman seksuaalisen herkkyyspersoonallisuutensa. Numerosarja edessä kertoo vastauksesi pollin eri osiin. 1 on pollin ykkösvaihtoehto 2 kakko jne. Numerot ovat pollin osajärjestyksessä. Osa1 ensin, sitten osa2 ja osa3.

Nyt kukin vaan omansa siguun copypastella persoonallisuuttaan korostelemaan. Huikeeta. Bonuksena forumisteille saa loppuun lisätä keukimista osoittavan huudahduksen "Nyt kyllä keukii!"

1 1 1 Onnea minä! Olen seksuaaliselta herkkyyspersoonallisuudeltani väreilevä kevätesikko.
1 1 2 Onnea minä! Olen seksuaaliselta herkkyyspersoonallisuudeltani orastava kaurapelto.
1 1 3 Onnea minä! Olen seksuaaliselta herkkyyspersoonallisuudeltani hapokas kusihousunörtti.
1 2 1 Onnea minä! Olen seksuaaliselta herkkyyspersoonallisuudeltani kuteva muikku.
1 2 2 Onnea minä! Olen seksuaaliselta herkkyyspersoonallisuudeltani nastaton talvinakki.
1 2 3 Onnea minä! Olen seksuaaliselta herkkyyspersoonallisuudeltani varsinainen setämies.
1 3 1 Onnea minä! Olen seksuaaliselta herkkyyspersoonallisuudeltani färsaarelainen pakaramörkö.
1 3 2 Onnea minä! Olen seksuaaliselta herkkyyspersoonallisuudeltani korkealaatuinen kuutamotussu.
1 3 3 Onnea minä! Olen seksuaaliselta herkkyyspersoonallisuudeltani kirkkaat hitsaajanlasit.
2 1 1 Onnea minä! Olen seksuaaliselta herkkyyspersoonallisuudeltani vitunmoinen vävypoika.
2 1 2 Onnea minä! Olen seksuaaliselta herkkyyspersoonallisuudeltani tupakoiva supi.
2 1 3 Onnea minä! Olen seksuaaliselta herkkyyspersoonallisuudeltani raitis jazzbasisti.
2 2 1 Onnea minä! Olen seksuaaliselta herkkyyspersoonallisuudeltani paljas uneksija.
2 2 2 Onnea minä! Olen seksuaaliselta herkkyyspersoonallisuudeltani merkonomin villatumppu.
2 2 3 Onnea minä! Olen seksuaaliselta herkkyyspersoonallisuudeltani tuulenhuuhtoma kanilakki.
2 3 1 Onnea minä! Olen seksuaaliselta herkkyyspersoonallisuudeltani naapurin nupuvittu.
2 3 2 Onnea minä! Olen seksuaaliselta herkkyyspersoonallisuudeltani keskiraskas mulkvisti.
2 3 3 Onnea minä! Olen seksuaaliselta herkkyyspersoonallisuudeltani vitunkuva maitolaiturissa.
3 1 1 Onnea minä! Olen seksuaaliselta herkkyyspersoonallisuudeltani eittämättä sekaisin.
3 1 2 Onnea minä! Olen seksuaaliselta herkkyyspersoonallisuudeltani sianvitunnahkainen satulalaukku.
3 1 3 Onnea minä! Olen seksuaaliselta herkkyyspersoonallisuudeltani tulpaton mopo.
3 2 1 Onnea minä! Olen seksuaaliselta herkkyyspersoonallisuudeltani voinmakuinen mikropopcorn.
3 2 2 Onnea minä! Olen seksuaaliselta herkkyyspersoonallisuudeltani kalvakka kuukivi.
3 2 3 Onnea minä! Olen seksuaaliselta herkkyyspersoonallisuudeltani virallinen valvoja.
3 3 1 Onnea minä! Olen seksuaaliselta herkkyyspersoonallisuudeltani hilpeästi vatkaava vatussi.
3 3 2 Onnea minä! Olen seksuaaliselta herkkyyspersoonallisuudeltani kiljua ja katupölyä.
3 3 3 Onnea minä! Olen seksuaaliselta herkkyyspersoonallisuudeltani homo tai stadionintorni.

Viimeksi muokattu:

Trullinkaasu

Well-known member
Nastaton talvinakki :ahem:

Katoin eka, että yhessä luki "kuteva mulkku", mutta olikin "kuteva muikku". :eek:

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Täytyy kompata.
Nonii hei joo! Tulithan huomanneeksi, että pollisarjan alustuksessa mainittiin herkkyyspersoonallisuuden käytöstä parinvalinnassa? Että sen avulla niinku samankaltaiset niinku toisiaan. Semmone kone käy ja säksättää. Hyvin öljyttynä nakuttaa.

Eihän kato siitä mitään tulis jos toinen on 113 ja toinen vaikka 331. Makkarin ovella kohtaavat ja toinen ryhtyy kaivaan laatikosta kumislaidee ja härpättimiä ja toinen on jo menossa peseen pelivehkeitä.

Pobeda

Well-known member
Kaikkiin kolmeen polliin oli vaikea vastata koska tilanteet vaihtelee niin että vastaus voi olla mikä vaan. Pakotin itseni kuitenkin vastaamaan joten jokaiseen meni keskiarvona kakkkonen, siis kakkossuora. Titteliksi Mehen selvästikin omakeksimä taulukko antaa merkonomin villatumppu. Voiko miestä pahemmin nöyryyttää.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Tällä hetkellä näyttää siltä, että forumistien seassa yleisimpänä herkkyysspersoonallisuutena vaeltaa vaihtoehto nastaton talvinakki. Se on kyllä varmasti yleinen.

Todennäköisyyden periaatteiden mukaan vastaavasti harvinaisin herkkyyspersoonallisuus forumilla on tulpaton mopo. Sen harvinaisuus saattaa kyllä olla pelkkää lumetta, mikäli naistenlehtiin on uskominen. Itse en lue.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Onko tässä pelissä kakkonen ykkönen?
Ei välttämättä. Tässä pelissä haetaan enämpi ristiä eli tasuria.

Arvokas huomio, että kyseessä on nimenomaan peli. Ja leikkimielinen sellainen. Vai oisko tää jopa pelimielinen leikki?

Joka tapauksessa jutulla on kansanvalistuksellinen funktio. Tyypit oppivat itsestään ja löytävät puuttuvan palan identiteettiään, tulevat ehjemmiksi. Onhan se miellyttävämpää seikkailla kokonaisena herkässä ympäristössä. Ideaalitilanteessa herkkisprofiilia käytetään arkipäiväisenä osana omaa esittäytymistä tyyliin "moi, mä oon Jutta, färsaarelainen pakaramörkö". Siitä sitten omaa profiilia vasten nopea analyysi ja heille. Astrologia tai luonneanalyysit on paperia kun jengi möhkii sopivien partnereiden kanssa, eikä tuhlaa aikaa ja energiaa höpöhommiin.

Captain Howdy

Well-known member
Joka tapauksessa jutulla on kansanvalistuksellinen funktio. Tyypit oppivat itsestään ja löytävät puuttuvan palan identiteettiään, tulevat ehjemmiksi.
Haista mehe ihan semmonen paska. Vittu mitä skeidaa! Jätkä yrittää tässä nyt sumuttaa pois sitä tosiasiaa, että SÄ VASTASIT TAANNOIN TIETOKONEKYSYMYKSEEN!!!!! Tyypit oppivat itsestään... :nope::nope: Just joo, kas kun ei maailmanrauhaa ja kaikille kiva mieli...

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Haista mehe ihan semmonen paska. Vittu mitä skeidaa! Jätkä yrittää tässä nyt sumuttaa pois sitä tosiasiaa, että SÄ VASTASIT TAANNOIN TIETOKONEKYSYMYKSEEN!!!!! Tyypit oppivat itsestään... :nope::nope: Just joo, kas kun ei maailmanrauhaa ja kaikille kiva mieli...
Paskaa!

No niin. Sieltä löyty yks, joka ei oo millään tasolla sinut oman herkkisprofiilinsa kanssa. Olisko peräti virallinen valvoja meillä tässä. Voi juupeli.

Mä vastasin hei tietokonekysymykseen ainoastaan HÄMÄTÄKSENI sua! Ensin privasin ihan kaikille forumilaisille, että venakkaas tovi niin Haudia VIEDÄÄN! Ja voi sitä KULJETUKSEN määrää. JUMALAUTA ne ILLISTELI sulle! Ja world peace saatana! Varo takanas, HAULIKKOKÄÄRME!

Captain Howdy

Well-known member
Paskaa!

No niin. Sieltä löyty yks, joka ei oo millään tasolla sinut oman herkkisprofiilinsa kanssa. Olisko peräti virallinen valvoja meillä tässä. Voi juupeli.

Mä vastasin hei tietokonekysymykseen ainoastaan HÄMÄTÄKSENI sua! Ensin privasin ihan kaikille forumilaisille, että venakkaas tovi niin Haudia VIEDÄÄN! Ja voi sitä KULJETUKSEN määrää. JUMALAUTA ne ILLISTELI sulle! Ja world peace saatana! Varo takanas, HAULIKKOKÄÄRME!
Selittelyä. Tämä asia ei selviä kuin jallusessiolla Kalliossa.