Kiinnostusta live-kommentoinnille Discordissa?

Kiinnostaako Discord live-kommentointi?

  • Kyllä

    Äänet: 5 33,3%
  • Ei

    Äänet: 10 66,7%

  • Äänestäjiä yhteensä
    15
  • Äänestys suljettu. .

Ernst Stavro Blofeld

Well-known member
Liittynyt
25.3.2017
Viestit
274
Sijainti
Canned
Tuo taitaa TechBBs:stä ottaa tunnarit, koska olin näköjään samalla nickillä automaagisesti Discordissa kuin io-tech-foorumilla? Miksi?
En tiedä. Hyvä kysymys. Pitää kysäistä Roguelta jos tietää syyn asiaan.

Lisäys: Roguelta: ei näillä ole mitään tekemistä keskenään. Vaikuttaa siis evästeisiin liittyvältä asialta.

Lisäys2: Roguelta: tietenkin jos käyttää discordia muualla niin silloinhan sinne tulee se discord-nimimerkki mitä muutenkin käyttää.
 
Viimeksi muokattu:

Ernst Stavro Blofeld

Well-known member
Liittynyt
25.3.2017
Viestit
274
Sijainti
Canned
Lisäinfoa:

kanaville on viritetty automaattiset twitter feedit Mercedekseltä, Ferrarilta, RBR:ltä, Renaultilta sekä virallinen F1 feed myös.

Nämä tuovat mahdollisesti osaltaan lisäväriä viikonlopun seurantaan. Craig Scarborough'n scarbstech feed on myös lisätty mutta ei seurantaan.

Tässä screenshot miltä näyttää:

 
Viimeksi muokattu:

Ernst Stavro Blofeld

Well-known member
Liittynyt
25.3.2017
Viestit
274
Sijainti
Canned
Tässä apsissa haiskahtaa väkisinkin olevan lisäarvoa viikonlopun seurantaan.

Hienoa pojat!
Katsotaan tuoko tuo mitään lisäarvoa seurantaan sekä forumille itselleen myös. Twitter feedejä voin lisäillä tarpeen mukaan kanaville.

Roguesta en tiedä, mutta itse olen jo yli 40-v nuori vanhus - eli en ihan poika enää :D
 

Rogue

Jää(telö)mies
Liittynyt
30.7.2009
Viestit
1203
Sijainti
Banned
Discord-testikanava on aikalailla nyt säädetty tulevaa kisaviikonloppua varten.. kaipaamme vähän lisää koekäyttäjiä, joten katsokaa uskomaton promovideo ja tulkaa sen jälkeen kanavalle.
Selainversiossa ei edelleenkään tarvetta rekisteröinnille ja ideoita otetaan vastaan.

 
Viimeksi muokattu:
Ylös