KIITOS KULUNEESTA VUODESTA!

Pärre

Well-known member
Liittynyt
15.4.2008
Viestit
3185
Sijainti
Lahti
Otan varaslähdön, sillä vuottahan on oikeasti vielä montakymmentä tuntia jäljellä. Haluaisin kuitenkin jo tässä vaiheessa niin omasta kuin firmankin puolesta kiittää ralli-forumille näpyttelijöitä. Kaikenlaista harvinaisuutta niin tarinoiden kuin filminpätkienkin muodossa olen päässyt todistamaan. Hyviä uutispläjäyksiä ja ennen kaikkea erittäin ystävällistä vaan ei hampaatonta kirjoittelua, kriittistä (joskus kirjoittajat ovat jopa korjanneet omia väärinkäsityksiään/virheitään, mikä on oikeasti aika harvinaista)sillai sopuisasti. Thanks!
 

delorean

Well-known member
Liittynyt
30.1.2009
Viestit
3202
Sijainti
JKL
Juu kiitos samoin myös täältä... Tämä on hieno foorumi sekä MM-rallien että vanhojen kisojen muisteluun. Keskustelu on joskus värikästä mutta erittäin asiantuntevaa. Mukavampi täältä lukea jotain rallin seurantaa kun sosialistisesta mediasta... Sinne hukkuu moni hyväkin asia ja tänne taas tuntuu uutiset tulevan joskus niinkin nopeasti että luulen joidenkin toimittajien seuraavan tätä ja löytävän siten "uutisensa"...

Hyvää uutta vuotta...
 

Onzah

Suurmestari
Liittynyt
12.11.2018
Viestit
834
Sijainti
Jossakin Itärallin pätkällä
Pitää kai omastakin puolesta kiittää tätä foorumin väkeä. Tää foorumi loi mulle tänä vuonna uuden harrastuksen, eli vanhojen rallikarttojen digitoimisen ja voi pojat, mitä hupia se onkaan ollut! Välillä se on vienyt kaiken ajan mutta on se ollut myös sen arvoista. Tällä foorumilla tietämys ja asiantuntemus on huikeata luokkaa, etenkin lämmittää mieltä kertomukset niistä vanhoista hyvistä ajoista kun itse en ollut edes tähän maailmaan pulpahtanut. Kiitos myös hyvistä palautteista videoihin, jatkellaan niitä ensi vuonnakin. Ideana ois myös tehdä jonkintyylisiä puhevideoita (hieman podcast-tyyliin) jostakin sellaisesta tapahtumasta, joka ansaitsee tulla läpikäydyksi perusteellisesti (analyysiä kuskeista, jonkun tietyn sarjan tietystä kaudesta, rallien reiteistä jne.)

Hyvät uudet vuodet koko foorumille!
 
Ylös