Kilpa-ajosimulaattori (Ralli, Touring cars, f1) suosituksia?

Murre

Well-known member
Tuntuu aika monella foorumilaisella olevan jonkinlaisia simulaattoreja ja ajohaluja. Voisi olla ihan hauskaa, jos joskus joku jaksaisi järjestää jonkinlaisia kisoja foorumilaisten kesken. :thumbup: rFactor ainakin taitaa olla suosittu, mutta myös muillekin simulaattoreille lienee kuskeja?

nordic man

Well-known member
Rfactor ja Richard Burns ovat omat suosikit tällä hetkellä.

Touring peleistä kiinnostenuille suosittelen rfactorin eri modeja tai simbimin pelejä ;) (gtr, gt2, race ynm.)

JRantajoki

Well-known member
Tuntuu aika monella foorumilaisella olevan jonkinlaisia simulaattoreja ja ajohaluja. Voisi olla ihan hauskaa, jos joskus joku jaksaisi järjestää jonkinlaisia kisoja foorumilaisten kesken. :thumbup:
Komppaan.
Minulle kelpaa mikä tahansa simulaatio.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Joskus niitä ajettiin. ForumGPL:ää.

Mutta ne ajat OVAT OHI!

JRantajoki

Well-known member
"Sanoi Dominic, naavaparta heiluen ja kyynel silmäkulmassaan".

Yrittänyttä ei laiteta, sano. En tosin itse ala mitään järjestämään, mutta voin koittaa päästä ajelemaan jos ajankohta on hyvä.

:)

IWE

Well-known member
Kieltämättä iR ei oikein nappaa hinta/laatu suhteeltaan ja varsinkaan hinnaltaan. Kokeillut olen ja ajettavuudeltaan on luonnllisestikin loistava, mutta grafiikoiltaan on jossain tuolla ensimmäisen GTR pelin tasolla. Toki b-luokan grafiikat takaavat, että peli pyörii sulavasti. Pelin sisältökään ei ole kovin mielenkiintoinen ainakaan ittelleni.

Legendsit saa myös rFactoriin kiitos erään suomalaisen poppoon (monikohan heistä lie tälläkin foorumilla?) ja noita iR:n tapaan laser skannattuja ratojakin löytyy rFactoriin ainakin Eastern Creek ja Oran park, jos haluaa radan kuopatkin näpeilleen asti tuntea.

Ilu

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Iteltä löytyy rfactor ja GTR2. Jos joku päättää jotain ajelua järjestää niin mukana ollaan.

Sue_me

Well-known member
Ainankin onlinessa oli kivasti pelaajia sillä modilla, parikymmentä pelaajaa lähes joka kisassa.

Ja hauskaa on ollut, vaikka en aivan "ufojen" vauhdissa ole pädillä pysynytkään.
Onko 1991 kauteen keskittyviä modeja useampia :confused:

nordic man

Well-known member
Onko 1991 kauteen keskittyviä modeja useampia :confused:
Tämä juuri valmistunut ja joku vanha nyt jo väsähtäneeltä tuntuva liigaversio.

Tämä historic edition sisältää kaikki 1991 kuskit, autot jne. ja vaikka autot ei tasaväkisiä olekkaan, niin silti se on suosittu onlinessa.

Itse esim. olen aivan hukassa ilman Ferraria tai Williamsia, muilla autoilla taitaa paras sijani olla 6 tai 7 Benettonilla :D

Tosin sain justiinsa toissapäivänä 9 sijan Lotuksella joka on heikko, mutta onneksi siellä ei kaikki muutenkaan aja pelkillä parhailla autoilla.

Ja suomalaisia on löytynyt yleensä se 3 tai 4 per kisa (ainankin ketkä kehtaa suomeksi kirjoittaa)
Meno on ollut reilua ja valvottua, kolaroijat/pelleilijät on pistetty harjoittelemaan muualle mutta silti ei ole katsottu kieroon jos ei ole nopea, joten hienoja hetkiä ollut sillä modilla ajella.

Viimeksi muokattu: