Niin että silleen, mutta eikö se nolla tuu Räksän autoon jos hän ohittaa Painon (Massan) Pistetilastossa?MIKÄLI Michael Schumacher voittaa tämän vuoden maailmanmestaruuden, niin ensi kaudella tavoiteltu numero 1 jää MM-sarjassa käyttämättä.
Ykkönen on perinteisesti mestarin numero. Schumacher kuitenkin lopettaa ajouransa Brasilian kilpailuun tämän kauden lopussa kuuden viikon kuluttua.
Ferrarilla Schumacherin mestaruus merkitsisi sitä, että Massa joutuisi ajamaan autoa, johon tulisi numeroksi nolla. Räikkösen kilpanumero olisi tällöin kakkonen.
Numerojärjestys määräytyy nykyään edellisen kauden MM-pisteiden perusteella. Enemmän pisteitä kerännyt on edellä. Massa on viisi pistettä Räikköstä edellä MM-kolmosena
Monettako kertaa se pitää sanoa, että Rosbergilla oli parempi auto GP2:ssa kuin Heikillä. Epäilen kyllä vahvasti Williamsin nousua. Mut toi olikin kai sitä sarkasmia. On muutes ollut Nico melkoinen pettymys. Ekojen kisojen perusteella saitin johtavat asiantuntijat pitivät miestä seuraavana suurena? Onko tilanne edelleen sama?Misa1 sanoi:Ei tule Kimille olemaan ens vuonna vastusta. Kovalaisella ei riittäny kantti Rosbergia vastaan, niin ei siitä nyt jäämiehellekkään ole vastusta.
Siks toiseks, ens vuonna voi Williams olla iskussa, jolloin Rosbergikin vie ja Kovalainen vikisee
Ja McLaren, se on kova talli, tulee aina olemaan. Luulenpa että Alonso on myös kova vastus!
Syvä järkytys! Juuri kun olin menossa se itse ostamaan!Reef sanoi:Ei toi ole edes oikee ferrari
No kylläpä se on Nicoltakin mennyt tämä kausi penkin alle tekniikkamurheiden saattelemana. Liian suuria odotuksia kasattiin kaverin ja tallin harteille avauskisan menestyksen osalta. Lupaava ja nopea edelleen, jos vain Williams saa ensi kaudeksi auton iskuun. Onhan tässä toki vielä muutama startti jäljellä tänäkin vuonna, mutta melkoisia fakiireja saavat tallin insinöörit olla, jos meinaavat tässä ajassa nostaa tallin suosta.patriot sanoi:On muutes ollut Nico melkoinen pettymys. Ekojen kisojen perusteella saitin johtavat asiantuntijat pitivät miestä seuraavana suurena? Onko tilanne edelleen sama?
Aaa se on totta. Katsoin vaan GP2sen niin "vakioiduksi" että autot olisivat tasaväkisiä. No mutta eikös Montagny ajanut samanlaisella kalustolla kuin Heikki, ja voittanut?jupla sanoi:Heikki ja Nico eivät todellakaan olleet tallikavereita. 2005 Heikki vei tallikaveriaan Lapierrea pistein 105 - 21, Nico voitti tallikamunsa Prematin 120 - 67. Tänä vuonna Lapierre voitti Ammenmullerin 32 - 25, Hamilton Prematin 114 - 66.
Milloin Montagny on GP2:ssa ajanut?justF1fan sanoi:Aaa se on totta. Katsoin vaan GP2sen niin "vakioiduksi" että autot olisivat tasaväkisiä. No mutta eikös Montagny ajanut samanlaisella kalustolla kuin Heikki, ja voittanut?
Ei tosin ole tullut seurattua F1sessä Montagnyn uraa, että onko peitonnut kaikki muutkin tallitoverinsa. GP2sessa taisi vielä näin tehdä.
On. Nico mm. peittosi täydellisesti viimeisissä aika-ajoissa Webberin joka myönsi ettei vain kulkenut.. mitään teknistä syytä ei ollut. Nico on jatkuvasti ollut joko Webberin vauhdissa tai nopeampi joten hyvä kuljettaja mies on jo nyt nopeutensa suhteen. Varmuutta täytyy kyllä kehittää...patriot sanoi:On muutes ollut Nico melkoinen pettymys. Ekojen kisojen perusteella saitin johtavat asiantuntijat pitivät miestä seuraavana suurena? Onko tilanne edelleen sama?
- Ferrarilla ei ole tehty yhtään päätöstä, johon Michael ei olisi vaikuttanut. Hän suositteli meille Räikköstä, di Montezemolo kertoi Il Giornale -lehdessä.
http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2006/09/468728
Olen joko totaalisen jäässä, tai sitten tuossa kysymyksessä ei yksinkertaisesti ole päätä eikä häntää. Miksi ihmeessä nolla jäädytettäisiin ja mikä olisi siihen oikeuttava teko?Thunder sanoi:Mitä ihmettä? Jos Schumi voittaa mestaruuden, niin F1:ssä oleva nro 1 jää käyttämättä ja tilalle tulee 0? Entä jos käy niin, että joku toinenkin on saavuttanut paljon ja nro 0 jäädytetään, mitä sitten tulee tilalle?
Laitetaanko keulaan -1 vai -0?
Ei ole Franck ajanut GP2:a. Voitti 2003 Nissan World Seriesin ennen siirtymistään täyspäiväiseksi Renaultin testikuskiksi. Heikki oli silloin tallikaveri, mutta Montagny nautti ykköskuskin statusta tallissa.justF1fan sanoi:No mutta eikös Montagny ajanut samanlaisella kalustolla kuin Heikki, ja voittanut?
Ei tosin ole tullut seurattua F1sessä Montagnyn uraa, että onko peitonnut kaikki muutkin tallitoverinsa. GP2sessa taisi vielä näin tehdä.
Pakkasen puolella oleva numero sopisikin Icemanille mainiosti.Thunder sanoi:Laitetaanko keulaan -1 vai -0?
Widdu, luin että Laitetaanko leukaan :nope: :thumbfh:Thunder sanoi:Laitetaanko keulaan -1 vai -0?
Eli Kimihän on kurvaillut Mäkillä vuodesta 2002 eli 5 kautta. Schumi on huristellut Ferrarilla vuodesta 1996 eli 10 kautta. Alonso testasi Rellua kauden 2002 ja ajoi kisakuskina Rellulla vuodesta 2003 eli 4-5 kautta laskentatavasta riippuen.Only two drivers in Formula 1 at the moment enjoy longer relationships with their teams than Kimi and Team McLaren Mercedes.
Jos nyt ajettaisiin ensin... voihan se nolla tulla Rellullekin.Suomen Huippu sanoi:Tuleeko se nolla nyt Massalle, Räikköselle vai ei kenellekään. Miksei FIA kommentoi asiaa...
Jos Squmi voittaa, niin nolla tulee sille jolla on enämpi pisteitä ensi kauden Ferrari-kuskeista. Näillä näkymin se nolla menee Massalle, kun on 5 pojoa edellä.Suomen Huippu sanoi:Tuleeko se nolla nyt Massalle, Räikköselle vai ei kenellekään. Miksei FIA kommentoi asiaa...
Sitten oliskin Siankallolla IHAN OIKEA numero autossaan.WebSlave sanoi:Jos nyt ajettaisiin ensin... voihan se nolla tulla Rellullekin.
Toihan edellyttäis sitä, että Alonso voittais mestaruuden ja lopettais?:doubtful:WebSlave sanoi:Jos nyt ajettaisiin ensin... voihan se nolla tulla Rellullekin.
Ei vaan sitä, että Schumi voittaisi kuskien ja Renault tallien mestaruuden.vmjs sanoi:Toihan edellyttäis sitä, että Alonso voittais mestaruuden ja lopettais?:doubtful: