Nii justii, ihan niiku harjotusten jälkeen ei vois ohjausta vaihtaa.
Mitä huonoa olisi siinä, että ois ajanu harkat vaikka puoli sekuntia rauhallisemmin, oiskai siitä jotain rengasdataa tai muuta irronnu. Ja harkkojen jälkeen ois vaihtanu ohjauksen. Nyt pitää harkat törsätä ohjauksen vaihtoon ja harkkojen jälkeen pari tuntia syleskellä kässiin ku pääsis paanalle..
Vastasin jo toisessakin ketjussa, mutta vielä kerran:
Räikkönen ei tarvitse harjoitusten kierroksia oppiakseen Monacon radan. (edit: se osaa sen jo vuosien takaa). Jos autolle pitää tehdä jotain, niin sillä on turha ajaa ennen kuin ne tarvittavat muutokset on tehty.
Jos haluaa voittaa, niin auton pitää olla kunnossa lauantaina ja sunnuntaina. Kaikki viivyttely muutosten tekemisessä on riski, että auto ei olekaan valmis lauantaina.
Se, että Kimi vaati muutokset heti yhden kierroksen jälkeen kertoo kuskista kaiken. Väitän, että kenestäkään muusta nykykuskista ei olisi ollut samaan. :alppu:
Ja se, että Lotus pisti mukisematta mekaanikot tekemään sitä, mistä niille maksetaan, kertoo 1) tallin ja kuskin välisestä luottamuksesta ja 2) nöyrästä asenteesta työntekoon.
Näyttää siis TODELLA hyvältä. Voittava paketti koossa. :thumbup: