ai että vaikka uusissa säännöissä se kielletään, niin se sallittaisiin? Kaikkille oikojille penaltia minusta, koska tekevät tuota tietoisesti ja tahallaan.Heh heh. Suurin osa vetää Eau Rougen mäen päällä olevalle kanttarille 4 rengasta. Ja on tuolla nykymuotoisella kanttarilla aina vetänytkin. Ainakin Alonsosta voin sanoa varmana tietona näkemättä hänen nopeinta kierrosta, että sielläkin ollaan menty 4 rengasta radan ulkopuolelle, mikä on teknisesti laitonta.
Ja sitten vielä muulla kierroksella tapahtuva kanttereille meno. Sitä nähtiin tän päivän aika-ajossakin monella kuskilla niin, että mikään rengas ei enää ollut valkoisten viivojen sisällä.
Mun mielestä vähintään yksi rengas on pitänyt olla radalla jo kauemin kuin tällä kaudella.ai että vaikka uusissa säännöissä se kielletään, niin se sallittaisiin? Kaikkille oikojille penaltia minusta, koska tekevät tuota tietoisesti ja tahallaan.
Hinkkasin itse kyseistä kohtaa muutaman kerran hidastuksena ja oikean puoleiset renkaat on minusta radalla aika selvästikin. Ei vaikuta rankulta mutta enpä voi varmaksikaan mennä sanomaan... :frown:Joku kirjotti jossain et toiset renkaat ois radan puolel ollu mut tiedä häntä sit ku menny iteltään ihan ohi. Ei auta ku odottaa
Mun mielestä taas oikea eturengas on selkeästi viivan ulkopuolella, takarengasta ei tuosta kuvakulmasta varmaksi näe.Hinkkasin itse kyseistä kohtaa muutaman kerran hidastuksena ja oikean puoleiset renkaat on minusta radalla aika selvästikin. Ei vaikuta rankulta mutta enpä voi varmaksikaan mennä sanomaan... :frown:
Mikähän se sääntö tarkkaan ottaen on? Pitääkö toisen puolen molempien renkaiden olla radalla vai riittääkö vain yksi. Entä riittääkö jos on valkoisella viivalla.
Kaikki neljä rengasta ulkona. Valkoinen viiva on vielä rataa, kanttari ei.Mikähän se sääntö tarkkaan ottaen on? Pitääkö toisen puolen molempien renkaiden olla radalla vai riittääkö vain yksi. Entä riittääkö jos on valkoisella viivalla.
Eli vapauttavan tuomion syynä oli, että datan mukaan aikaa ei voitettu. Hyvä niin. Näissä oikomistapauksissa ei tutkinta kynnys ole kovin korkealla ollut. Kukahan Kimin bustasi?No nyt oli tuonne laitettu tämmöinenkin linkki Kravitzin twitteriin ja siellä on FIA:n päätös https://twitter.com/tedkravitz/status/241924577247236096/photo/1/large
Oskari Saari?Eli vapauttavan tuomion syynä oli, että datan mukaan aikaa ei voitettu. Hyvä niin. Näissä oikomistapauksissa ei tutkinta kynnys ole kovin korkealla ollut. Kukahan Kimin bustasi?
Eiku El Banco.. alkaa jo ferkulla vähän jänskättään miten nopeesti kimi nousee ohi pisteissä..Oskari Saari?
Tuon dokumentin perusteella mahdollisesti Race Director, eli Whiting. Keitähän muita siellä on ollut samasta syystä?Näissä oikomistapauksissa ei tutkinta kynnys ole kovin korkealla ollut. Kukahan Kimin bustasi?
Mä epäilen tätä kans ! Salo on puhunu sen nii Ferrari mieheks et kääntyny jo omiakii vastaanOskari Saari?
Onko noissa jakeluna kaikki tiimit? Vai oliko Williams sitten se valittaja?Tuossahan lukee, että se on osoitettu myös Williamsille.
Ei muista ole mitään mainintaa. Kovin herkässä se tutkinta ei ole tässä asiassa. Pakostakin joku on valittanut Kimistä, että asia on tutkintaan mennyt.Keitähän muita siellä on ollut samasta syystä?
FIA:n tulkinta on tiukentunut tällä kaudella Bahrainin takia. Edun saamiseen radan ulkopuolella suhtaudutaan nyt tiukemmin ja siksi kynnyskin saattaa olla matalampi. Samasta syystä FIA voi puuttua noihin ilman että jonkun osallistujan tarvitsee kilpailijaansa "käräyttää".Ei muista ole mitään mainintaa. Kovin herkässä se tutkinta ei ole tässä asiassa. Pakostakin joku on valittanut Kimistä, että asia on tutkintaan mennyt.