koska yrityksillä voisi olla tarvetta päästä samalle mainosareenalle Red Bullin ja Monsterin kanssa.
Monsterin lähin kilpailija taitaa olla Rockstar, joka on jenkkibrändi ja sponsoroi näkyvästi ainakin kaksipyöräisillä ajavia ja kirppuautoilla ajelevia 'cooleja' kavereita.
Kimi sopisi tämän brändin 'cooliksi' naamaksi.. joten voisiko se olla se pienempi sponsori, sillä väritkin käy auton kanssa jo nyt yhteen?
Tuolla listallahan on General Electric (GE) , voisiko se loikata Caterhamilta Lotuksen sponsoriksi, sillä Lotus saa enemmän näkyvyyttä kuin Caterham?
Ja sehän olisi Caterhamille ensimmäisen kuolon korinan paikka..
Dell/Intel saattaisivat myös olla loikkalistalla..
Applea, Googlea, Ciscoa tai analyytikkofirmoja (Morgan Stanley, Goldman Sachs), Pepsiä, Coca-Colaa tuskin kiinnostaa 'näennäinen' lisänäkyvyys..
Mutta entäpä Boeing (kilpailija on jo mukana..), paluumuuttajat HP, AT&T..
Tai American Express & FedEx?