Muistaakseni ekasta mäkki kaudesta alkaen ollut.Onkos tuo Arnall? pysyny fysiona rallikuvioiden ajan vai tuli nyt takasin? Näyttäis vähän samalta tyypiltä tuossa varikkoboxissa kuin MC ja Ferrari aikoina.
Jep, periytyi Häkkiseltä ja on seurannut Kimiä Ferrarille ja ralliin. Ja nyt siis Lotukselle.Muistaakseni ekasta mäkki kaudesta alkaen ollut.
Kyllähän Renault on Kimin paluuta hyödyntänyt, muttei mitenkään ylenmäärin. Kolme videota. Eikä hyödyntämistä helpota sekään, että pistivät www-sivustonsa telakalle autonjulkaisuun asti. Juuri kun heillä olisi koko F1-maailman huomio itsellään.Olis kiva tietää et kuinkakohan tarkkaan lotuksen markkinointiosasto on laskenu näitten kaikkien videoiden julkasut ja sitä kautta näkyvyyttä kyllä taitaa tulla mukavasti enemmän verrattuna aikasempiin vuosiin ja näin on varmaan helpompaa kerätä uusia sponsoreita kun on näyttää että jo talvikauden testeissä tulee x määrä näkyvyyttä enemmän kuin aikasemmin.
Uuuuh, this is better than sex!Pitempi video (n.8min) kimin testistä
http://www.motorsport-magazin.com/formel1/news-134130-interview-kimi-raeikkoenen-ein-gutes-zeichen.html
Kuulostaa hyvältä. Tietyllä varauksella kuitenkin tulee aina suhtauduttua tallien omiin kuskeihin kohdistuvaan hehkutukseen.MTV3 sanoi:Räikkönen vakuuttanut: "Juuri tätä voi odottaa maailmanmestarilta"
Kimi Räikkösen toinen testipäivä Valenciassa sujui ongelmitta.
Räikkösen Lotus-tallin edustaja Barry Mortimer kertoo Twitterissä, että vuoden 2007 maailmanmestari ajoi tiistaina kaikkiaan 89 kierrosta.
Kierrosaikoja Mortimer ei halunnut paljastaa, mutta toisaalta ne eivät ole vertailukelpoisia, koska Räikkönen ajaa Valenciassa Renault'n kaksi vuotta vanhalla F1-autolla.
Räikkösen vauhti on kuitenkin ollut vakuuttavaa Lotus-pomojen mielestä.
- Juuri tätä voi odottaa F1-mestarilta, Mortimer kertoi.
Tiistain aikana Räikkönen harjoitteli varikkokäyntejä ja iltapäivällä hän ajoi pidempiä vetoja.
Räikkönen pääsee ensimmäisen kerran tulevan kauden F1-auton rattiin helmikuun alussa Jerezin testeissä.
Joo saman huomasin itekii. Taisi nyt olla urheiluruutu päivän myöhässä tässä asiassa kun sanovat että tänään ja huomenna. Kyseessähän toki pitäisi olla että eilen ja tänään.Jatkuuko nää testit vielä huomenna? YLEn urheiluruudussa sanottiin näin, mutta muistaakseni kyseessä piti olla vain kahden päivän häppening.
E: vai puhuivatko renkaista?Kimi ei näemmä pitäny ratista "Hard and not very good grip" "They're making the new wheel" jos kiinnosti..
Kimi ei näemmä pitäny ratista "Hard and not very good grip" "They're making the new wheel" jos kiinnosti..
"Hard and not very good grip" eli kovat ja huono pito viittaa renkaisiin, mutta silloin puhuttaisiin "new tyres", koska "wheel" sisältää myös vanteen. Kumit toki menevätkin uusiksi, eihän nuo promokumit ole niitä joilla kisataan.E: vai puhuivatko renkaista?
Mutta ainahan se on parempi että talli hehkuttaa omia kuskejaan, kuin valittaa että ratissa olisi kaksoisveli.Kuulostaa hyvältä. Tietyllä varauksella kuitenkin tulee aina suhtauduttua tallien omiin kuskeihin kohdistuvaan hehkutukseen.
Erittäin hyvin sanottu:ahem: näinhän sen pitää ollakkinMutta ainahan se on parempi että talli hehkuttaa omia kuskejaan, kuin valittaa että ratissa olisi kaksoisveli.
Eipä niitä "todellisia kommentteja" oikein olisi voinut saada yhtään mistään. Kukaan muu ei tuollaisella autolla ole ajanut samoilla renkailla samalla radalla, joten minkäänlaista vertailukohtaa ei ole olemassa. On siis täysin mahdotonta sanoa ajoiko Kimi taululle hitaita vai nopeita kierrosaikoja. Kimi ei sitä tiedä itsekään, kuten ei myöskään Lotuksen väki.P.S. ja nämä hehkutukset ovat yhtä tyhjän kanssa vaikka Kimi olisi ajanut vain ykkösvaihteella 3 min/kierros niin pomojen on ylistettävä että mieliala pysyy korkealla. Todellisia komentteja olisi voinut saada lähempää lattiatasoa olevilta.
Ja tämäkin käytännössä tapahtuu ekoissa harkoissa, koska eivät testaa kertaakaan samana päivänä.Kimin nopeudesta saadaan jotain selvyyttä vasta, kun nähdään miehen vauhtia tallikaveria vastaan kunnon testeissä.