Niin, mites olis mennytkään jos olisi sujunut.Ai Dyerin kanssa ei 'oikein homma skulannu'?
Niin, mites olis mennytkään jos olisi sujunut.Ai Dyerin kanssa ei 'oikein homma skulannu'?
Selvästikään ei, kun ei Massaa saatu ruotuun.Ai Dyerin kanssa ei 'oikein homma skulannu'?
Öööö... Mikäs noista uusimmista artikkeleista nyt oli niin häiritsevää hehkutusta?En pysty käsittämään tuota Heikki Kullan hehkuttamista. :thumbdown
Ei ainakaan maikkarin uutisointiin verrattuta yksikään .Öööö... Mikäs noista uusimmista artikkeleista nyt oli niin häiritsevää hehkutusta?
Jeps. Kaikki lienee olisivat tyytyväisempiä mikäli ratissa ei olisi kuin vaihteet ja kytkin (+ehkä radio). :thumbup:Kyllähän niistä käytiin keskustelua jo viime kaudella muidenkin , kuin latino kuskien toimesta . Ymmärtäähän tuon , kun nappeja on ratissa muutenkin jo aika hemmetin paljon .
Jep , ei se ainakaan kilvanajoa huonontaisi ... Noh ehkä drs:än ja kerssin voisi jättää ... Ovat nykyajan vastineita boostinamiskoilleJeps. Kaikki lienee olisivat tyytyväisempiä mikäli ratissa ei olisi kuin vaihteet ja kytkin (+ehkä radio). :thumbup:
Juomapullo-napillekin olisi varmaan jossain kisoissa käyttöä...Jeps. Kaikki lienee olisivat tyytyväisempiä mikäli ratissa ei olisi kuin vaihteet ja kytkin (+ehkä radio). :thumbup:
Iltalehti.fi sanoi:Tallikaveri nöyryytti Kimiä - Yli sekunnin nopeampi!
Torstai 9.2.2012 klo 12.35 (päivitetty klo 12.39)
Kimi Räikkösen tallitoverina Lotuksella ajava Romain Grosjean osoitti Jerezin testeissä, ettei aio kumarrella maailmanmestarille.
Ranskalaisässä on kiiruhtanut Jerezin radan parhaimmillaan aikaan 1:18.419, ja on puolen päivän jälkeen testipäivän nopein kuljettaja.
Räikkösen kärkiaika testien avauspäivältä oli 1:19.670.
IL
Mistähän luulet Suomen lehdistön onkivan tietonsa?Iltalehtihän keulii kuin forumistit konsanaan.
Kyllä näitä on mukava lukea kaiken sen Ferrari- ja AS-paskan jälkeen!! :alppu:Boullier autosportille:
Kimi Raikkonen is only 192 laps into his Formula 1 comeback with Lotus, but the Enstone outfit's chief, Eric Boullier, reckons that the 2007 world champion has already shown his true colours. Kimi is fast, we knew that, but he has also proved that he is capable of being the leader that every Formula 1 team needs.
For Lotus (nee Renault), Raikkonen's return is timely indeed. There was a time when it had an iron man in the cockpit in the form of Robert Kubica, a driver who imposed his personality on the team and left no one in any doubt as to what he wanted... and demanded. He wasn't necessarily the most easy-going to work with, but he was loved by the team because he did the job behind the wheel and left no stone unturned in the pursuit of results. For a team that felt the absence of that kind of leadership so keenly in 2011, Raikkonen's arrival has been embraced.