Kimi riekkui kännissä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja formulastara
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kimi on hieno mies! Uskaltaa vetää kännit ja krapulat just silloin ku itteään huvittaa ja kun siltä tuntuu. Oletettavaa on, että Kimille tuli krapula tuosta törpöttelystä ja kenties hän kävi myös paskalla? Vettä kävi ihan varmasti heittämässä, se on saletti juttu. :alppu:

Joni sanoi:
Aivan sama mikä mutta median kiinnostus kyllä taas järkyttävällä tasolla! :nope:

Sitäpä meinasin. Media jatkaa wanhalla linjallaan...:thumbdown

Kauankohan Ferrarin johtoporras tota Kimin negatiivista julkisuutta kestää?. Vaikka jätkä olis kuinka sigayyberältisin nopee niin silti. Vai laittaako Kimi sitten vuoden alusta korkin kunnolla kiinni?...

Tässähän alkaa olla jo Matti Nykäsmaista toimintaa :D

Negatiivista julkisuutta? Matti Nykäsmäistä toimintaa?

Siis Kimihän oli vaan käyny baarissa.

Janne A. sanoi:
Kauankohan Ferrarin johtoporras tota Kimin negatiivista julkisuutta kestää?. Vaikka jätkä olis kuinka sigayyberältisin nopee niin silti. Vai laittaako Kimi sitten vuoden alusta korkin kunnolla kiinni?...

Ha, ha! Tuskin välittää paskan vertaa siitä mitä joku suomalainen juorulehti kirjoittelee.

Janne A. sanoi:
Vielä pitäis tietää, että millä lailla tämä on negatiivista julkisuutta.

On tuo aivan käsittämätöntä tuo tyyli millä nuo jutut kirjoitetaan. Jos tuosta jutusta riisuu tuon negatiivisen sävyn pois, niin en kyllä itse näe mitään väärää Kimin käytöksessä.

Ja mitä tulee Matti Nykäseen, niin ehkäpä kuitenkin puhutaa hiukan eri asiasta..

Miss Piggy sanoi:
Onpas hauskaa juu... :thumbdown

Yhtä hauskaa kuin tämä?

http://www.youtube.com/watch?v=ZvvtxoCcj3w

Bobakki sanoi:
Vielä pitäis tietää, että millä lailla tämä on negatiivista julkisuutta.

No ei se varmaankaan ole ainakaan positiivista vai? :) . Tuo leviää ensin Saksan Bildiin ja siitä sitten muualle ympäri eurooppaa. "Formulatähti kännissä" jne. Jos se on positiivista julkisuutta niin ok, olen väärässä...

Janne A. sanoi:
No ei se varmaankaan ole ainakaan positiivista vai? :) . Tuo leviää ensin Saksan Bildiin ja siitä sitten muualle ympäri eurooppaa. "Formulatähti kännissä" jne. Jos se on positiivista julkisuutta niin ok, olen väärässä...

Noinhan se voidaan toki otsikoida paskalehdissä mutta edelleenkin mitä negatiivista on jos ottaa pari valkovenäläistä ja laulaa karaokea? Pitäisikö sinun mielestä Kimin pysytellä lomallaan neljän seinän sisällä? Käytkö sinä ravintolassa? Eikö Kimi saa käydä ravintolassa?

Janne A. sanoi:

Voiskohan olla mahdollista ettei se olisi kumpaakaan? Vai onko julkisuus aina väkisinkin joko positiivista tai negatiivista?

Janne A. sanoi:
Kimi käyttäytyi tuon mukaan asiallisesti, eikä tehnyt mitään, mistä pitäisi meteliä nostaa. Ei tuo ole positiivista julkisuutta sen kummemmin kuin negatiivistakaan, vaan huuhaata.

Janne A. sanoi:
Tosi negatiivista. Karaokea veti baarissa, eikä edes rikkonut paikkoja. :D
Janne.A on kummallinen Scufosi! :D Schumi ymmärtää Kimiä! :ahem:

Bobakki sanoi:
Kimi käyttäytyi tuon mukaan asiallisesti, eikä tehnyt mitään, mistä pitäisi meteliä nostaa. Ei tuo ole positiivista julkisuutta sen kummemmin kuin negatiivistakaan, vaan huuhaata.
Juuri näin!

mh_84 sanoi:
On tuo aivan käsittämätöntä tuo tyyli millä nuo jutut kirjoitetaan. Jos tuosta jutusta riisuu tuon negatiivisen sävyn pois, niin en kyllä itse näe mitään väärää Kimin käytöksessä.

Iltapäivälehdet vainoavat Kimiä ja tekevät kaikkensa uusien Räikkös-kohuotsikoiden aikaansaamiseksi, mutta osittain "vikaa" on Kimissäkin, kun hän uskaltautuu aina vain juhlimaan julkisesti. Tietysti onhan sille nostettava hattua, että Kimi ei anna iltapäivälehtien roskajuttujen vaikuttaa elämäntapoihinsa, mutta toisaalta tällaiset jatkuvat kohut eivät voi olla vaikuttamatta negatiivisesti hänen maineeseensa. Se, että näkevätkö Kimi tai Ferrari-talli asiassa mitään ongelmaa, on sitten heidän oma päänvaivansa. Totuus vain on se, että jos kiusallisista lööpeistä haluttaisiin päästä eroon, Kimin täytyisi siirtyä pelkälle kalsarikännilinjalle.

Itse otan Kimin juhlimisen lähinnä huumorilla, ainakin niin pitkään, kun Kimi ei pahoinpitele, raiskaa tai tapa ketään kännissä eikä juhlinta vaikuta negatiivisesti hänen menestykseensä F1-radoilla. :alppu:

Jossain haastattelussa Kimi kertoi että oli lukemassa juuri James Huntin elämänkertaa... siitä vois päätellä, että Kimi haluaa olla ikuinen raikulipoika eikä mikään pliisu hinttari. :alppu: