Jep....lienee turva toivo kuvitella, että niin tapahtuisi.
Ferraritallista on joidenkin mielestä kiellettyä keskustella positiiviseen sävyyn. Aina löytyy joku, kuka heittää bensaa liekkeihin ja sen jälkeen soppa on valmis. :wall:
Tätä samaa keskustelua on Ferraria ja Alonsoa koskevat ketjut täynnä vähän väliä.
Ethän hae yhtään turvaa itsellesi?
Ulospääsyä kenties etsit?
Kyllä minä olen ainakin puhunut myös positiiviseen sävyyn. Olin jonkin verran suuri Ferrari-fanikin vielä muutama vuosi sitten. Lopettakaa nyt ihan oikeasti ainakin nämä "katkeruus" ja muut muka itsestään selvistä turhanpäiväsyyksistä jarnaamiset.
Tai jos olette sitä mieltä, niin perustelkaa ja todistakaa että asia on sitten niin.
Foorumin käyttäjäkunta uusiutuu välillä, joten sikäli on varsin normaalia, että mielipidepainotteiset keskustelut heräävät samalla syklillä henkiin. Nytkin tässä keskustelussa on ollut ainakin 2-3 kokolailla uutta foorumistia, joten ihmekö tuo jos vanhoille jyrille asia on toistoa...
Siinä kohtaa, kun keskusteluun tulee enemmän otsikkoa vastaavaa juttua, joka uhkaa hautautua turhemman tauhkan alle, niin Modet voivat viheltää pelin poikki. Muuten mun mielestä on ihan ok puhua pidempäänkin hiukan ohi aiheen... Keskustelun takiahan täälä foorumilla kuitenkin ollaan. Eiköstä juu?
Tai voidaan tämä toki siirtää johonkin omaan ketjuunsakin. Sitten sitä ei ainakaan tarvi niiden lukea, joita asia ei kiinnosta... Minua kiinnostaa niin kauan kuin asiat pysyy perusteltuina, koska silloin keskustelu menee eteenpäin tai voi ainakin välillä tarjota jotain uutta lukijoilleen...