Täytyy sen verran tähän laittaa kommenttia sadekelin taidoista, että Häkä oli loistava ja erittäin nopea sateella, siinä missä Schumi ja Kimikin.
Mikä oli Häkän akilleen kantapää, oli Adelaiden jälkeen tullut "luottamuspula" muuttuvissa olosuhteissa!
Onnetomuutta edeltävä aika oli sellaista nuoruuden rämäpäisyyttä ja hullua riskinottamista, osittain kalustostakin johtuvaa. Ja usein Häkä juuri silloin näytti osaamistaan muuttuvissa olosuhteissa.
Mutta onnettumuuden jälkeen homma muuttui sellaiseksi varmistelun oloiseksi, jos kisan keskivaiheilla keli muuttui. Eli hän ei heti saanut tai uskaltanut ottaa autosta parasta irti!
Sitten jos kisa ajettiin kokonaan sateessa, ja säädöt oli kohdallaan, niin Häkä ajoi kuin tuulispää!
Mitä Kimiin tulee, niin se sama rämäpäisyys on hänellä samoin mitä Häkälläkin oli ennen onnettomuutta mutta mikä ero näiden kuskien välillä sitten on, on se, että Kimi on aivan ylivoimaisen kova kuski muuttuvissa olosuhteissa!
Se on nähty jo pikkuluokista lähtien, että Kimi ajaa muilta sateella karkuun vaikka slickseillä ja on välittömästi nopea jos/kun renkaat vaihdetaan! Se on suuri ero usean muun kuskin varmistelu meiningin kohdalla!
Vaikea sanoa kumpi loppujen lopuksi tulee menestymään paremmin, olosuhteet ja aika ovat täysin erilaiset. Todella kovia he joka tapauksessa ovat, ja minulle Häkä on se kuski joka pieksi Sennan aika-ajoissa ja nousi vaikeuksien kautta voittoon! Ja joka omalla tavallaan auttoi Kimin siihen missä hän nyt on!
Joten jollain tapaa Häkä vie tässä voiton aina, vaikka Kimistä tulisi kaikkien aikojen menestynein kuljettaja.