Kimi vs Massa Spassa?

CamoN

Kurvailija
Sijainti
Kouvola
Damon Hillillä on mielenkiintoinen näkökulma Massan vauhtiin. :ahem:
Ihan hyvä mielipide. :rolleyes: Minulle jäi mieleen aika-ajon in-car-kuvista eräällä Massan kierroksella Rivage, jonka mies ajoi lähestulkoon keskellä rataa, erittäin pyörällä linjalla. Kimi monien muiden joukossa pyrkii Rivagessa aivan sinne sisäkanttariin kiinni, mutta Felipe ajaa sen ilmeisesti tarkoituksella hieman leveämmin, jolloin sisäänmeno ei ole aivan niin tiukka ja saattaa jopa päästä avaamaan kaasun aikaisemmin ulostulossa.

Taikka sitten näin väärin. Taikka sitten kaikki muutkin ajavat sen nykykalustolla noin. :eek:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Ihan hyvä mielipide. :rolleyes: Minulle jäi mieleen aika-ajon in-car-kuvista eräällä Massan kierroksella Rivage, jonka mies ajoi lähestulkoon keskellä rataa, erittäin pyörällä linjalla. Kimi monien muiden joukossa pyrkii Rivagessa aivan sinne sisäkanttariin kiinni, mutta Felipe ajaa sen ilmeisesti tarkoituksella hieman leveämmin, jolloin sisäänmeno ei ole aivan niin tiukka ja saattaa jopa päästä avaamaan kaasun aikaisemmin ulostulossa.

Taikka sitten näin väärin. Taikka sitten kaikki muutkin ajavat sen nykykalustolla noin. :eek:
Tulkitsin Hillin kommentin yleiseksi arvioksi kaikista radoista, ei vain Spata koskevaksi mielipiteeksi.

Vilkku

Not member anymore
Ferrarin Felipe Massa vakuuttaa olevansa mainettaan parempi F1-kuljettaja.

- Olen tyytyväinen tämänvuotisiin aika-ajokierroksiini. Olin melko tyytyväinen myös viime vuonna. Teen hyvää työtä aika-ajoissa - enkä pelkästään aika-ajoissa, vaan myös kisoissa. Olen paljon parempi kuljettaja kuin mitä ihmiset luulevat, Massa vakuutti Belgian GP:n aika-ajon jälkeen.

sanoo MTV3

Trullinkaasu

Well-known member
Olen paljon parempi kuljettaja kuin mitä ihmiset luulevat, Massa vakuutti Belgian GP:n aika-ajon jälkeen.
Huhhuh, melkein tässä toivoo Hamiltonin vievän mestaruuden. Ai miksi? Kyllä toi Felipen jatkuva itsensä kehuminen ja "olen maailman valtias" -kommentit ovat niin ärsyttäviä. Siis sillä on jatkuva tarve lässyttää, että oon niiin pro. :p:D

Polar

Well-known member
Huhhuh, melkein tässä toivoo Hamiltonin vievän mestaruuden. Ai miksi? Kyllä toi Felipen jatkuva itsensä kehuminen ja "olen maailman valtias" -kommentit ovat niin ärsyttäviä. Siis sillä on jatkuva tarve lässyttää, että oon niiin pro. :p:D
Kieltämättä kaikki yletön itsensä kehuminen on rasittavaa kuultavaa pitemmän päälle. Luulen, että Massalla moiset machoilupuheet ovat aika tavallista läppää hänen maassaan ja kulttuurissaan. Harvoinhan se Massa myöskään syyttää mistään ongelmista itseään vaikka ilmiselvästi on mokaillut(vrt.Malesia-08).
Suomalaiset ovat taas tottuneet siihen, että mokat tunnustetaan suoraan, eikä selitellä. Myöskään onnistumisista ei paljon huudella vaikka aihettakin olisi.
Mutta joo, kyllä se Massan menestys sen verran Kimi-fanina kirpaisee, että vaikka osa minusta Massalle mestaruuden soisi, niin en nyt niin pahakseni pistä vaikka Hamilton mestaruuden Massan nenän alta veisikin.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Samaa shaibaa se hämäläinenkin työntää joka välissä. Aina ollaan opittu uutta ja keksitty jotain helvetin hienoa joka tekee hänestä sata (tai jopa tuhat!) kertaa vahvemman ja valmiimman.

Froilan Gonzales

Well-known member
Kimin mykkyys on ärsyttänyt, mutta on se sentään parempi kuin nuo Massan lausunnot itsestään!

Stedos

Banned
Sijainti
kuussa
Kimin mykkyys on ärsyttänyt, mutta on se sentään parempi kuin nuo Massan lausunnot itsestään!
Tottahan Massa puhuu, mutta useimpiin suomalaisiin tommonen puhe ei uppoa ja antaa ylimielisen vaikutelman.
Useimmat forumistitkin ovat jo muutaman vuoden hehkuttaneet Kimin vievän Massaa, kun märkää rättiä.

Massa on todistanut nämä puheet perusteettomiksi. On kyllä muissa, kun Massassa vikaa, kun naristaan jostain yhden päiväsestä lausonnosta.

Dev

Well-known member
Tottahan Massa puhuu, mutta useimpiin suomalaisiin tommonen puhe ei uppoa ja antaa ylimielisen vaikutelman.
Kyllä Massa on sen todistanut, että on mainettansa parempi kuljettaja, mutta tarviiko sitä joka kisaviikonloppu toistaa.

Trullinkaasu

Well-known member
Samaa shaibaa se hämäläinenkin työntää joka välissä. Aina ollaan opittu uutta ja keksitty jotain helvetin hienoa joka tekee hänestä sata (tai jopa tuhat!) kertaa vahvemman ja valmiimman.
Ei Hamiltonin puheet vedä vertoja Massan sössötykselle, ei lähellekään. No, mielipiteitä nyt on vaikea verrata.

---

Huomenna Hämis ja Massa kolaroivat avausmutkassa --> Kimi voittaa ja Heikki toinen...

in my dreams. :eek:

Froilan Gonzales

Well-known member
.
Ei suinkaan ylimielisen. Päinvastoin, tulee tuntu että mies ei ole varma itsestään. Olisitko voinut kuvitella, että Sennan olisi tarvinnut selitellä tuollaisia.