Kimille 160 miljoonan sopimus, Schumi lopettaa!

Timppa78

License to SPY
Sijainti
Täällä
Terho sanoi:
Tulipa surullinen olo Kerpenin ihmemiehen lopettamispäätöksestä. Sen verran kova kilpakumppani ollut myös suomalaiskuskeille: välillä reilu, välillä epärehti mutta kuitenkin. Tippa tuli kyllä silmään, mutta ei auta, shown täytyy jatkuu ensi vuonnakin.
Joo samoin mullekkin, on se semmonen persoona.
Sou mast gou oon!

Ja joo Kimihän tekikin 3vuoden sopparin josta tulee yhteisarvoltaan n.90-96 miljuunaa.

Voisi periaatteessa olla enemmänkin jos siihen lisää kaiken mitä Kimi "ostaa" eli saa ilmaiseksi Italialaisista kaupoista.
Eihän sen tartte sanoo myyjille, ku et: Tälläst mä oon aina halunnu! :cool: :ahem: :thumbup: :alppu: :D :) :rolleyes:

mariko

Well-known member
Timppa78 sanoi:
Joo samoin mullekkin, on se semmonen persoona.
Sou mast gou oon!

Ja joo Kimihän tekikin 3vuoden sopparin josta tulee yhteisarvoltaan n.90-96 miljuunaa.

Voisi periaatteessa olla enemmänkin jos siihen lisää kaiken mitä Kimi "ostaa" eli saa ilmaiseksi Italialaisista kaupoista.
Eihän sen tartte sanoo myyjille, ku et: Tälläst mä oon aina halunnu! :cool: :ahem: :thumbup: :alppu: :D :) :rolleyes:

-täytyy yhtyä edellisiin....vaikka olenkin aikuinen suomalainen mies niin kyllähän toi kummasti herkisti...on nimittäin ihan tautinen ura äijällä,ei voi muuta sanoa...ja noi vuodet ferrarin tasosessa porukassa ovat olleet varmaan ihan mielettömiä....joo,joo,joo välillä on sattunu mitä on sattunu...kaikillehan niitä joskus sattuu....näkemiin michael,mestarien mestari!!!!!!!!!!!!!!!!!!!