Mikael on ollut aivan ihana kun on jaksanut puolustaa minua ja ajatteli ehkä että se oli heitto minulle?
Niin. Silloin kaverin kyllä kannattaisi välillä miettiä ja muistella muitakin kuin omia viestejään. Ei sillä, etteikö ne ihan hauskojakin ole, kuten on tunnustettu. Mutta jos omat taustat on ollut Massan yksisilmäisyydellä ja reikäpäisyydellä vitsailu - ei sillä, että sitä itse olisin paheksunut - ja sitten tuosta omasta heitostani nostaa pultit, joka ei edes minusta ollut minkäänlainen.
Käväisin nyt vain nopeasti täällä ja pistin silmäni pariin kommenttiin. Ja se lainaus sinun viestistäsi piti sisällään kuvan, josta tuli itselleni heti syystä tai toisesta mieleen kaveri, joka istuu masennuksissaan vanhassa kunnon suomalaisessa huussissa, johon liittyen myös lisäsin tekstini, joka on totta. Ennemminkin siitä voisi sanoa, että olikohan nyt jo hieman turhan hurja heitto tuollainen. Mutta pohdin kuitenkin, että eipä sitä monet niinkään ajattelisi ja elämä on inhimillistä ja siksipä uskalsin sen siihen laittaa.
Lisäksi en ymmärrä, kun minä olen suhtautunut sinuun erittäin hyvin ja arvostanut kommenttejasi/suurta työmäärääsi asioiden tuomisesta julki ja muistaakseni myös joskus puolustanut. Kimiä myös olen kannattanut koko uransa ajan kuten täällä foorumillakin, ja ennemminkin olen ollut turhan sinisilmäinen kuin Kimiä mollannut. Siinä mielessäkin minussa on paljon italialaista mentaliteettia, että perhe on tärkeä. Vaikka siinä ei omaa verta olisikaan.
On kuitenkin kyse keskustelufoorumista, jossa kukin on enemmän tai vähemmän nimimerkkinsä takana, mutta minulle on aina tärkeää yrittää nähdä persoonat eikä katsoa ihmisiä vain tekstinä. Ja sorry, väkisinkin tässä on adrenaliinit enemmän pinnassa yhdellä jos toisellakin tällaisina aikoina, ainakin itselläni näin on ja tiedän kyllä että se näkyy. Onhan kyse kuitenkin formuloista ja suomalaisesta ja suoranaisesta vääryydestä.
Jos joku heittelee sillä perusteella, että on vuosikymmeniä seurannut formuloita, vääristeltyä ja kovaa tekstiä Kimistä ja nolaa häntä vasta-argumenttina sille, että suomalaiset yrittää puolustaa ja nähdä toivoa omalle "ihmelapselleen", niin kyllä minusta sellaiseen voi jotakin sanoa. Toivotaan, että Kimi voi jatkaa uraansa formuloissa vielä ensi kaudella.
P.S. Muistan, että jossakin vaiheessa kyselit sinne Kimi-foorumille keskusteluun, mutta valitettavasti aika on ollut tosi kortilla viime aikoina ja en oikein ole ehtinyt käydä katsomassa, vaikka tässä sinkkumiehiä ollaankin.