312T4
Lehtori
kännäskö muuten Mika Suuri koskaan samallalailla kuin Kimi viimeaikoina ja muutenkin tässä menneinä vuosina
Otan osaa.Mutku sanoi:Liekkö Kimi alkoholisotunut, mutta mielestäni joku kolumnisti kirjoitti aika nasevasti, että Kimi on jäänyt juhlimistavoissaan sinne teinix-tasolle, kun nyt on perheellinen työssäkäyvä henkilö, joka on vieläpä nuorisoidoli. Ainakin itsellä jäi/tasoittui "opiskelijariennot" siinä vaiheessa kun pariutui ja meni töihin.
Päinvastoin :thumbup:formulastara sanoi:Otan osaa.
Salo juhli ainakin yhtenä vuotena Helsingissä Schumacher-tyyliin potkimalla taksin oven ruttuun.312T4 sanoi:kännäskö muuten Mika Suuri koskaan samallalailla kuin Kimi viimeaikoina ja muutenkin tässä menneinä vuosina
Nimenomaan: jos on parisuhde niin tulee käpertyä karhuntaljalle takanääreen. Näin Kiminkin tulee tehdä ja jättää hulttiokaverit Toskaloineen menneisyyteen ettei käy kuten Nykäselle. Ja kun ollaan parisuhteessa niin sehän jo nimessään kertoo että siitä lähtien kuljetaan paritellen. :dunno:patriot sanoi:Mä en oo koskaan ymmärtänyt sitä, että jos on vaimo/avopuoliso niin ei vois mennä kavereiden kanssa ulos pitämään hauskaa...:nope:
Pöh. F1-kuljettajan työssä itse kisan ajaminen on ajassa mitattuna hyvin pieni osa koko työnkuvaa. Edustaminen on yksi ko. työn tehtävistä. Tämä taas edellyttää, että kuski on ns. edustuskelpoinen. Maineensa pilaamalla saa tuon edustuskelpoisuuden itseltään häivytettyä.Observer sanoi:Kimin touhu on verrattavissa ihan normaaliin opiskelijameininkiin mitä esimerkiksi GooMilla harrastaa kerrallaan n.2500 opiskelijaa. Onko nämäkin kaikki juoppoja? Vihjailevatkohan nämä jeesustelijat tästä topikista myös kavereilleen jotka juovat joskus viinaa että nämä ovat alkoholisteja?
Paskan marjat. Jos olet saatanallisen hyvä rattimies niin kyllä se paikka sieltä huipputallista irtoaa vaikka ryyppäis joka kisan jälkeen, niinku vaikka Häkä aikoinaan. Mitä hittoa se ketään haittaa jos joku ryyppää? Jos talli siitä sitten vikisee niin se on kuskin ja tallin välinen asia, ei meidän. Jos sponsorit kitisee niin se on sitten kuskin ja sponsorin välinen asia, EI MEIDÄN. Ja mitä hemmetin väliä sillä jos sponsorit kaikkoaa kun palkka on 10 miljoonaa vuodessa muutenkin. Varsinkaan tuolla menolla mitä Kimillä on, niin EI TODELLAKAAN OLE ODOTETTAVISSA mitään potkuja tallista. Ja niin pitkään kun ei ole, niin se ei jumalauta vieköön ole meidän asia mitä se Kimi vapaa-aikanaan tekee. Meillä EI OLE oikeutta sanoa miten niiden kuskien kuuluu olla ja käyttäytyä. Sit jos tulee potkut niin kyllä se kuski varmaan itse tietää ylittäneensä rajat.hjuw sanoi:Pöh. F1-kuljettajan työssä itse kisan ajaminen on ajassa mitattuna hyvin pieni osa koko työnkuvaa. Edustaminen on yksi ko. työn tehtävistä. Tämä taas edellyttää, että kuski on ns. edustuskelpoinen. Maineensa pilaamalla saa tuon edustuskelpoisuuden itseltään häivytettyä.
Ei minua kiinnosta esimerkiksi mitä Tarja Halonen on tehnyt ennen edustustehtäviään. Nykyisessä tehtävässään en häneltä kuitenkaan hyväksyisi delfiinin kanssa painiottelua kenturalla, ja seurauksena ainakin minun ääneni menettäminen olisi varma(pois lukien jos vastassa on Aho).
Paskan marjat mitä? Edustaminen ei kuulu F1-kuskin tehtäviin? Sponsoritilaisuudet ja gaalaillalliset? Kuskin ja tallin välinen asia, ei meidän? Miksi sitten tälläinen keskustelufoorumi yleensä on olemassa? Schumin ja Hillin törmäilystä täällä kinastellaan vieläkin. Sehän oli Schumin ja Damonin välinen asia, ei meidän. Tai Toyotan tilojen rikkoontumisesta, sehän oli Toyotan ja Schumin veljeksien välinen asia. Kyllä sitä nyt "jumalauta vieköön" keskustella saa, vaikkei asia suoranaisesti omaa elämää koskisikaan. Kenenkään palkka tuolla ei olisi 10 miljoonaa, jollei kuskin mainosarvoksi laskettaisi reilusti enemmän. Mainosarvoon taas varmasti vaikuttaa muutkin asiat kuin pelkkä ratin kieputus. Jos minä olisin sijoittanut mainostarkoituksessa johonkin urheilijaan, niin kyllä jonkinlaista käytöstä oletan voivani odottaa.formulastara sanoi:Paskan marjat. Jos olet saatanallisen hyvä rattimies niin kyllä se paikka sieltä huipputallista irtoaa vaikka ryyppäis joka kisan jälkeen, niinku vaikka Häkä aikoinaan. Mitä hittoa se ketään haittaa jos joku ryyppää? Jos talli siitä sitten vikisee niin se on kuskin ja tallin välinen asia, ei meidän. Jos sponsorit kitisee niin se on sitten kuskin ja sponsorin välinen asia, EI MEIDÄN. Ja mitä hemmetin väliä sillä jos sponsorit kaikkoaa kun palkka on 10 miljoonaa vuodessa muutenkin. Varsinkaan tuolla menolla mitä Kimillä on, niin EI TODELLAKAAN OLE ODOTETTAVISSA mitään potkuja tallista. Ja niin pitkään kun ei ole, niin se ei jumalauta vieköön ole meidän asia mitä se Kimi vapaa-aikanaan tekee. Meillä EI OLE oikeutta sanoa miten niiden kuskien kuuluu olla ja käyttäytyä. Sit jos tulee potkut niin kyllä se kuski varmaan itse tietää ylittäneensä rajat.
Hankkikaa nyt jo #&¤/%&¤(/#¤ soikoon se OMA ELÄMÄ!
Edit: Ärsyttää tollaset joka paikan höylät ja neuvojat jotka on aina selostamassa että miten kenenkin kuuluu käyttäytyä. Se Kiminkään paikka f1:ssä ei varmasti ole siitä sun äänestä kiinni.
Ei se nyt kyllä meinaa, että jos parisuhteessa elää, että aina pitäs yhdes liikkua. Pikemminkin merkki siitä, että luottamus puolisoon ei ole kunnossa.Mutku sanoi:Nimenomaan: jos on parisuhde niin tulee käpertyä karhuntaljalle takanääreen. Näin Kiminkin tulee tehdä ja jättää hulttiokaverit Toskaloineen menneisyyteen ettei käy kuten Nykäselle. Ja kun ollaan parisuhteessa niin sehän jo nimessään kertoo että siitä lähtien kuljetaan paritellen. :dunno:
Nyt menit kyllä provoon, tarjoan tästä itselleni pienet: :alppu:patriot sanoi:Ei se nyt kyllä meinaa, että jos parisuhteessa elää, että aina pitäs yhdes liikkua. Pikemminkin merkki siitä, että luottamus puolisoon ei ole kunnossa.
Joo, luin tuon itsekin juuri minuutti sitten. Siinäpä forumin moraalinvartijoille taas pohdittavaa.arttum sanoi:
:alppu: 'Ett Silleen':ahem: Meidän pikku Kimi housut puoli tangossa, ja tieteski sukukalleus kädessä? Mitä tähän enään voi sanoa.............. muuta kuin nauraa kunnia menee mutta maine kasvaa:ahem: kohta Maclaren pistää Kimille oman 'nannyn'!arttum sanoi: