Kimin juhlimistavoista!

formulastara

Well-known member
Liittynyt
30.3.1999
Viestit
5691
Sijainti
hki finland
Mutku sanoi:
Liekkö Kimi alkoholisotunut, mutta mielestäni joku kolumnisti kirjoitti aika nasevasti, että Kimi on jäänyt juhlimistavoissaan sinne teinix-tasolle, kun nyt on perheellinen työssäkäyvä henkilö, joka on vieläpä nuorisoidoli. Ainakin itsellä jäi/tasoittui "opiskelijariennot" siinä vaiheessa kun pariutui ja meni töihin.
Otan osaa.
 

Observer

Well-known member
Liittynyt
23.10.2000
Viestit
14546
312T4 sanoi:
kännäskö muuten Mika Suuri koskaan samallalailla kuin Kimi viimeaikoina ja muutenkin tässä menneinä vuosina:confused:
Salo juhli ainakin yhtenä vuotena Helsingissä Schumacher-tyyliin potkimalla taksin oven ruttuun.
 

Puupää

Señor Member
Liittynyt
25.2.2002
Viestit
27306
Sijainti
Skekkoslovakia
patriot sanoi:
Mä en oo koskaan ymmärtänyt sitä, että jos on vaimo/avopuoliso niin ei vois mennä kavereiden kanssa ulos pitämään hauskaa...:nope:
Nimenomaan: jos on parisuhde niin tulee käpertyä karhuntaljalle takanääreen. Näin Kiminkin tulee tehdä ja jättää hulttiokaverit Toskaloineen menneisyyteen ettei käy kuten Nykäselle. Ja kun ollaan parisuhteessa niin sehän jo nimessään kertoo että siitä lähtien kuljetaan paritellen. :dunno:
 

hjuw

Well-known member
Liittynyt
29.3.2004
Viestit
66
Sijainti
Tammerfors
Observer sanoi:
Kimin touhu on verrattavissa ihan normaaliin opiskelijameininkiin mitä esimerkiksi GooMilla harrastaa kerrallaan n.2500 opiskelijaa. Onko nämäkin kaikki juoppoja? Vihjailevatkohan nämä jeesustelijat tästä topikista myös kavereilleen jotka juovat joskus viinaa että nämä ovat alkoholisteja?
Pöh. F1-kuljettajan työssä itse kisan ajaminen on ajassa mitattuna hyvin pieni osa koko työnkuvaa. Edustaminen on yksi ko. työn tehtävistä. Tämä taas edellyttää, että kuski on ns. edustuskelpoinen. Maineensa pilaamalla saa tuon edustuskelpoisuuden itseltään häivytettyä.

Ei minua kiinnosta esimerkiksi mitä Tarja Halonen on tehnyt ennen edustustehtäviään. Nykyisessä tehtävässään en häneltä kuitenkaan hyväksyisi delfiinin kanssa painiottelua kenturalla, ja seurauksena ainakin minun ääneni menettäminen olisi varma(pois lukien jos vastassa on Aho).
 

formulastara

Well-known member
Liittynyt
30.3.1999
Viestit
5691
Sijainti
hki finland
hjuw sanoi:
Pöh. F1-kuljettajan työssä itse kisan ajaminen on ajassa mitattuna hyvin pieni osa koko työnkuvaa. Edustaminen on yksi ko. työn tehtävistä. Tämä taas edellyttää, että kuski on ns. edustuskelpoinen. Maineensa pilaamalla saa tuon edustuskelpoisuuden itseltään häivytettyä.

Ei minua kiinnosta esimerkiksi mitä Tarja Halonen on tehnyt ennen edustustehtäviään. Nykyisessä tehtävässään en häneltä kuitenkaan hyväksyisi delfiinin kanssa painiottelua kenturalla, ja seurauksena ainakin minun ääneni menettäminen olisi varma(pois lukien jos vastassa on Aho).
Paskan marjat. Jos olet saatanallisen hyvä rattimies niin kyllä se paikka sieltä huipputallista irtoaa vaikka ryyppäis joka kisan jälkeen, niinku vaikka Häkä aikoinaan. Mitä hittoa se ketään haittaa jos joku ryyppää? Jos talli siitä sitten vikisee niin se on kuskin ja tallin välinen asia, ei meidän. Jos sponsorit kitisee niin se on sitten kuskin ja sponsorin välinen asia, EI MEIDÄN. Ja mitä hemmetin väliä sillä jos sponsorit kaikkoaa kun palkka on 10 miljoonaa vuodessa muutenkin. Varsinkaan tuolla menolla mitä Kimillä on, niin EI TODELLAKAAN OLE ODOTETTAVISSA mitään potkuja tallista. Ja niin pitkään kun ei ole, niin se ei jumalauta vieköön ole meidän asia mitä se Kimi vapaa-aikanaan tekee. Meillä EI OLE oikeutta sanoa miten niiden kuskien kuuluu olla ja käyttäytyä. Sit jos tulee potkut niin kyllä se kuski varmaan itse tietää ylittäneensä rajat.

Hankkikaa nyt jo #&¤/%&¤(/#¤ soikoon se OMA ELÄMÄ!

Edit: Ärsyttää tollaset joka paikan höylät ja neuvojat jotka on aina selostamassa että miten kenenkin kuuluu käyttäytyä. Se Kiminkään paikka f1:ssä ei varmasti ole siitä sun äänestä kiinni.
 
Viimeksi muokattu:

hjuw

Well-known member
Liittynyt
29.3.2004
Viestit
66
Sijainti
Tammerfors
formulastara sanoi:
Paskan marjat. Jos olet saatanallisen hyvä rattimies niin kyllä se paikka sieltä huipputallista irtoaa vaikka ryyppäis joka kisan jälkeen, niinku vaikka Häkä aikoinaan. Mitä hittoa se ketään haittaa jos joku ryyppää? Jos talli siitä sitten vikisee niin se on kuskin ja tallin välinen asia, ei meidän. Jos sponsorit kitisee niin se on sitten kuskin ja sponsorin välinen asia, EI MEIDÄN. Ja mitä hemmetin väliä sillä jos sponsorit kaikkoaa kun palkka on 10 miljoonaa vuodessa muutenkin. Varsinkaan tuolla menolla mitä Kimillä on, niin EI TODELLAKAAN OLE ODOTETTAVISSA mitään potkuja tallista. Ja niin pitkään kun ei ole, niin se ei jumalauta vieköön ole meidän asia mitä se Kimi vapaa-aikanaan tekee. Meillä EI OLE oikeutta sanoa miten niiden kuskien kuuluu olla ja käyttäytyä. Sit jos tulee potkut niin kyllä se kuski varmaan itse tietää ylittäneensä rajat.

Hankkikaa nyt jo #&¤/%&¤(/#¤ soikoon se OMA ELÄMÄ!

Edit: Ärsyttää tollaset joka paikan höylät ja neuvojat jotka on aina selostamassa että miten kenenkin kuuluu käyttäytyä. Se Kiminkään paikka f1:ssä ei varmasti ole siitä sun äänestä kiinni.
Paskan marjat mitä? Edustaminen ei kuulu F1-kuskin tehtäviin? Sponsoritilaisuudet ja gaalaillalliset? Kuskin ja tallin välinen asia, ei meidän? Miksi sitten tälläinen keskustelufoorumi yleensä on olemassa? Schumin ja Hillin törmäilystä täällä kinastellaan vieläkin. Sehän oli Schumin ja Damonin välinen asia, ei meidän. Tai Toyotan tilojen rikkoontumisesta, sehän oli Toyotan ja Schumin veljeksien välinen asia. Kyllä sitä nyt "jumalauta vieköön" keskustella saa, vaikkei asia suoranaisesti omaa elämää koskisikaan. Kenenkään palkka tuolla ei olisi 10 miljoonaa, jollei kuskin mainosarvoksi laskettaisi reilusti enemmän. Mainosarvoon taas varmasti vaikuttaa muutkin asiat kuin pelkkä ratin kieputus. Jos minä olisin sijoittanut mainostarkoituksessa johonkin urheilijaan, niin kyllä jonkinlaista käytöstä oletan voivani odottaa.

Häkä? En muista vastaavia otsikoita.

Ärsyttää tollaset jotka keskustelussa lähtevät henkilökohtaiseen hyökkäykseen.

Hyvää Joulua kaikille.


edit: Tai jos Montezemolo heittää rahaa ikkunasta, se on Montezemolon asia.
 
Viimeksi muokattu:

General FUp

Well-known member
Liittynyt
18.2.2004
Viestit
1088
Sijainti
tSadi
LdM saa tulla nakkelemaan rahaa vaikka minun ikkunastani, mieluummin sisään :) Se on sitten meidän välinen asiamme :D
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
Mutku sanoi:
Nimenomaan: jos on parisuhde niin tulee käpertyä karhuntaljalle takanääreen. Näin Kiminkin tulee tehdä ja jättää hulttiokaverit Toskaloineen menneisyyteen ettei käy kuten Nykäselle. Ja kun ollaan parisuhteessa niin sehän jo nimessään kertoo että siitä lähtien kuljetaan paritellen. :dunno:
Ei se nyt kyllä meinaa, että jos parisuhteessa elää, että aina pitäs yhdes liikkua. Pikemminkin merkki siitä, että luottamus puolisoon ei ole kunnossa.
 

Black Leopard

Pantera negra
Liittynyt
23.5.2004
Viestit
8678
Sijainti
Läntinen Suomi
Niin kuskin mainosarvo on mielenkiintoinen asia.Laskeeko arvo siitä jos kuljettaja tavataan baarista lasi kädessä? tuskinpa vain.

Kumpikohan seuraavista tapauksista ja henkilöistä tuo mielestänne Mclarenin ja Mersun julkisuuskuvaan enemmän häpeää ja negatiivista julkisuutta:

Norbert Haug joka taksin kyydissä pikkuasiasta hermonsa menettäneenä päättää pahoinpidellä kuljettajaa nyrkein vai
Kimi joka nauttii alkoholia ja seurustelee samalla ihmisten kanssa ?
 
Viimeksi muokattu:

öö ruz

Speed for ever
Liittynyt
28.12.2002
Viestit
4296
Niinkauan kun bailaaminen ei vaikuta ajamiseen ja suorituksiin yleensä, niin bailatkoon vaan. Noita sponsorien taluttamia robotteja meillä on jo tarpeeksi.
Iltapäivälehtien lööppejä ei kukaan vähänkin järjissään oleva ihminen edes noteeraa.
 

Puupää

Señor Member
Liittynyt
25.2.2002
Viestit
27306
Sijainti
Skekkoslovakia
patriot sanoi:
Ei se nyt kyllä meinaa, että jos parisuhteessa elää, että aina pitäs yhdes liikkua. Pikemminkin merkki siitä, että luottamus puolisoon ei ole kunnossa.
:D :D :D Nyt menit kyllä provoon, tarjoan tästä itselleni pienet: :alppu:
 

Nasu

Tollona Tollereihin
Liittynyt
12.7.1999
Viestit
984
Sijainti
Keski-suomi

ResoNas

Well-known member
Liittynyt
23.4.2003
Viestit
54
Sijainti
Finland
Kimi nohevana

Kyllä Kimi taas vetää omaa roolisuoritustaan, mikäli tähän on uskomista. Eipä siinä, luulis että tuo Jenniäki ottaa vähän pannuun. Tainu pojalla nousta vähän kusipäähän. Noh... elä ja opi.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös