Kimin lippistoik'

Quasimodo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Näköjään Red Bullikin tarjoaa kuskeilleen myös suoralippaista xxxl-lätsää. Tuntuisi oudolta nähdä Räkällä päässä sellainen tavallinen malli, kun on jo ehtinyt tottua tuollaiseen suoralippaiseen. :D

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Hauska juttu toi lippiksen lipan muoti.
Kun itse olin yläasteella, nimenomaan suora lippa kertoi käsittämättömästä junttiudesta ja muodittomuudesta. Mitä käyrempi, sen trendikkäämpi oli meillä.

Sitten pari gansta-räppäriä alkoi pitää suoraa lippaa ja uusi muoti oli syntynyt.

Muotioikut on maailma jota minun on vaikea ymmärtää, vaikka käytänkin hiekkapestyjä kuluneen näköisiä farkkuja.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Hauska juttu toi lippiksen lipan muoti.
Kun itse olin yläasteella, nimenomaan suora lippa kertoi käsittämättömästä junttiudesta ja muodittomuudesta. Mitä käyrempi, sen trendikkäämpi oli meillä.

Sitten pari gansta-räppäriä alkoi pitää suoraa lippaa ja uusi muoti oli syntynyt.

Muotioikut on maailma jota minun on vaikea ymmärtää, vaikka käytänkin hiekkapestyjä kuluneen näköisiä farkkuja.
Tarhassa piti olla kans käyrä lippa, mut meikä oli aikaani edellä ja oisin halunnu pitää suoran. Alkuun pidinkin suoran lipan, mutta yks isompi jätkä sano et saan selkään jos se ei saa vääntää meikän lippaa, ja siitä tuli ton näkönen.

Hiton gorilla minkä teki.

Mangelo

Well-known member
Tarhassa piti olla kans käyrä lippa, mut meikä oli aikaani edellä ja oisin halunnu pitää suoran. Alkuun pidinkin suoran lipan, mutta yks isompi jätkä sano et saan selkään jos se ei saa vääntää meikän lippaa, ja siitä tuli ton näkönen.

Hiton gorilla minkä teki.
Voit vääntää takaisin suoraksi jo.

formulastara

Well-known member
Sijainti
hki finland
Nythän tosi trendikkäät pitävät jälleen käyrää lippaa. Joka on vieläpä paljon käyrempi kuin entinen peruskäyrä lippa.

Siggeboi

Banned
Sijainti
Puskassa
Omassa lapsuudessa oli hirveä muotivillitys, että lipan pitää olla kaareva, siis ihan helvetin kaareva. Siihen aikaan myös lipassa piti olla tietyn verran niitä ompeluksviivoja, muuten lippis ei ollut "aito"

Suorat lipat ovat ihan kivoja ja näyttää hyvältä, jos lippis on muutenkin hieno. :D Itse tosin pitäisin vähän kaarella sitä lippaa, jos pitäisin lippistä.

Antti--91

Forza Schumi
Sijainti
Turku
Siihen aikaan myös lipassa piti olla tietyn verran niitä ompeluksviivoja, muuten lippis ei ollut "aito"
Joo ja silloin ku mä olin pikkuisempi, niin lippiksen aitouden määritelmä oli se, että lipan alapinta on vihreä :thumbup:

Mulla tais olla vaalean ruskea ja siitä mä vasta sainkin kuullakseni :(

tommii

Well-known member
No harva nykyään millään tavalla mitään lippoja käyristelee. Ja eihän tota baseball-lippistä voi edes käyristää, joten se siitä... :rolleyes:

Dwayne

Toimistosihteeri
Sijainti
Hyvinkää
siis miten niin ei voi käyristää baseball-lippiksen lippaa? :)

Ite ainakin käyristin viime kesänä kulahtaneen Yankees-lippikseni lipan kun rupesi auringonpaiste kello kolmesta vituttamaan

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
Viimeksi muokattu: