Tainnu takapiiska vähän lyhentyä :thumbup:
pikkasen muuten oudon näköstä nähdä Kimi Red Bullin väreissä tonko näkösenä se kävelee 2011 F1-varikolla?
Niinhän se Kimikin sanoi että tuntee itsensä jälleen nuoreksi.On muuten paljon nuoremman näkönen tossa kuvassa ku mitä oli Ferrari-aikaan
Tarhassa piti olla kans käyrä lippa, mut meikä oli aikaani edellä ja oisin halunnu pitää suoran. Alkuun pidinkin suoran lipan, mutta yks isompi jätkä sano et saan selkään jos se ei saa vääntää meikän lippaa, ja siitä tuli ton näkönen.Hauska juttu toi lippiksen lipan muoti.
Kun itse olin yläasteella, nimenomaan suora lippa kertoi käsittämättömästä junttiudesta ja muodittomuudesta. Mitä käyrempi, sen trendikkäämpi oli meillä.
Sitten pari gansta-räppäriä alkoi pitää suoraa lippaa ja uusi muoti oli syntynyt.
Muotioikut on maailma jota minun on vaikea ymmärtää, vaikka käytänkin hiekkapestyjä kuluneen näköisiä farkkuja.
Voit vääntää takaisin suoraksi jo.Tarhassa piti olla kans käyrä lippa, mut meikä oli aikaani edellä ja oisin halunnu pitää suoran. Alkuun pidinkin suoran lipan, mutta yks isompi jätkä sano et saan selkään jos se ei saa vääntää meikän lippaa, ja siitä tuli ton näkönen.
Hiton gorilla minkä teki.
20 Vuotta ollut taivutettu, liekkö enää suoristus? Voisi kyllä kokeilla, totta turiset.Voit vääntää takaisin suoraksi jo.
Meinasin vaan että tokkopa se korsto enää on samaa tarharyhmää käy.20 Vuotta ollut taivutettu, liekkö enää suoristus? Voisi kyllä kokeilla, totta turiset.
Kyllä tajusin, enhän sitä muuten tohtisikaan alkaa suoristella. Epäilen kyllä, että ei se gorilla enää tarkastuskäyntiä tee.Meinasin vaan että tokkopa se korsto enää on samaa tarharyhmää käy.
Joo ja silloin ku mä olin pikkuisempi, niin lippiksen aitouden määritelmä oli se, että lipan alapinta on vihreä :thumbup:Siihen aikaan myös lipassa piti olla tietyn verran niitä ompeluksviivoja, muuten lippis ei ollut "aito"
Lukitaan ja arkistoidaan. :ahem:No harva nykyään millään tavalla mitään lippoja käyristelee. Ja eihän tota baseball-lippistä voi edes käyristää, joten se siitä...
Ja niille jotka eivät jaksa sitä katsoa, niin kuvamateriaalia on tässä:Kimin uusimman lippiksen voi tarkastaa mtv3 katsomon pätkästä tuolla:
http://www.mtv3.fi/urheilu/ralli/uutiset.shtml/arkistot/ralli/2010/02/1056344
Heille jotka eivät jaksa videoa katsoa kerrottakoon että lippiksessä on nyt myös "luppakorvat". :thumbup: