KKWCS 2011, 2. kilpailu Jyväskylä

Mity

Registered: Patologinen
Sijainti
Jyväskylä
nyt on alaviisaudenhampaat vaivanneet 4. päivää, lääkkeitä vedetty ku leipää (ku leipää ei pysty vetämään), liemiruualla mennään... eli saavat kyllä amarillossa tehdä mulle semmoset naminamismoothiet ettei iske annoskateus teidän safkoista!

jos nyt selviän elävänä huomisesta leukakirurgin käynnistä... eli en voi 100% varmuudella luvata paikalle tuloa, mutta toki yritän tulla pää kainalossakin ja poski turvonneena :DDDD

FO110K

Banned
PK-seutulaiset hjuomio!

te jotka nyt tulette pk-seudulta, niin olisko mahdollista että joku teistä nappaa kyytiinsä noi Wopen ja JayR:n takit?
Tulevat mun kyydillä Jyskälään jokatapauksessa, eli infoa kiitos jos joku viitsisi ne mukaansa ottaa...

FO110K

Banned
Huomenta! Qualifyingia ensin aamupalan kera ja sitten kohti Jyväskylää! Hjuva paiva, Hjuva Hjuva! :)

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Lupaan olla voittamatta täysin ylivoimaisesti, kun jäi eiliset julkissalaiset treenit vetämättä.

Siggeboi

Banned
Sijainti
Puskassa
Hienot skabat näytti olevan. Ens vuonna vois eestyä jopa ajamaankin. :)

Yllätyin muuten siitä, että Jacques on niin pieni mies. :D

Viimeksi muokattu:

Siggeboi

Banned
Sijainti
Puskassa
Sain kyllä himon ajaa kartingia. Pitää joskus käydä ajamassa, ni tietää et kykenenkö terveyden puolesta ajeleen kunnolla.

Mity

Sijainti
Jyväskylä
nyt kotona, kiitoksia pojille amarillo-seurasta ja kyydistä kotiin sinisellä pösöllä :D nyt kameran akku latautumaan...

Mity

Sijainti
Jyväskylä
Hienot skabat näytti olevan. Ens vuonna vois eestyä jopa ajamaankin. :)

Yllätyin muuten siitä, että Jacques on niin pieni mies. :D
miten niin, jacques on pieni ja suloinen, yllätyin itse siitä että jacquesilla oli nii siili tukka (ja varmaan siitä etten edelleenkää muista kuka on kuka teistä muista :D)

Siggeboi

Banned
Sijainti
Puskassa
miten niin, jacques on pieni ja suloinen, yllätyin itse siitä että jacquesilla oli nii siili tukka (ja varmaan siitä etten edelleenkää muista kuka on kuka teistä muista :D)
Mie olin se joka näytti siltä et kuolee ihan just. :D Olisi voinut juoda eilen vähän vähemmän. :eek: Yhdessä vaiheessa oli pakko mennä happihyppelylle ja tuli haettua sikari kämpältä.

Pitäisiköhän sitä alkaa kisailemaan itekkin. :rolleyes:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Tulos oli odotettua parempi. Olemattoman vauhdin sijasta se herätti enemmän huomiota, että minulla kasvaa tukka päässä. Syömään ei kerinnytkään, kun julkiset ja plaah.. Mity tuli ensimmäistä kertaa nähtyä, saa sitä toistekin:thumbup:

Sue_me

Well-known member
Sisäratakisat on sitten taputeltu toistaiseksi, ulkoratakausi edessä.

Jyväskylän kisasta jäi päällimmäisenä mieleen se, että radanpitäjät tekivät todella hyvää työtä. Täyskäännös asiakaspalvelussa varsinkin näin Myllypuron jälkeen. Siitä erityiskiitokset :thumbup:

Alpun käsittämätön vauhti ja kolmossija ei myöskään jäänyt huomaamatta.

Mity tuli ensimmäistä kertaa nähtyä, saa sitä toistekin:thumbup:
Joutui kyllä hieraisemaan silmiään toisenkin kerran kun Mity tuli paikalle.

Ja kyllä, ei ole kiellettyä vierailla useamminkin kisoissa.

Siggeboi

Banned
Sijainti
Puskassa
FO110Kin kanssa tuli jutustelua aika paljon kisan loputtua ja saattaapi olla, että löydän itseni jostain kisasta ratin takaa. :eek:

Mity

Sijainti
Jyväskylä
Facebookissa on mulla 37-kuvan albumi tapahtumasta, voin laittaa privatemessagena linkkiä kuviin, toki Jacques, Estate ja Giffen näkee ne ku ovat mun fb-kamuja... mutta jos muut haluatte nähdä, nii onnistuu...

Videokooste sitte joskus youtubeen:)

Sue_me

Well-known member
Facebookissa on mulla 37-kuvan albumi tapahtumasta, voin laittaa privatemessagena linkkiä kuviin, toki Jacques, Estate ja Giffen näkee ne ku ovat mun fb-kamuja... mutta jos muut haluatte nähdä, nii onnistuu...

Videokooste sitte joskus youtubeen:)
Kiinnostaa kyllä!

Ja hienoa jos videotakin on tulossa jakoon :thumbup: