KKWCS 2013, 8. kilpailu, Hyvinkää

KKWCS

Well-known member
PAIKKA: Hyvinkään FK-rata http://www.hyua.fi/content/hyvink%C3...n-vauhtipuisto
AIKA: La 31.8.2013 klo 12-
Paikalla hyvä olla klo 11:30.

HINTA: 60e/kuski (sis. harkat, aika-ajot ja kisat sarjan tehokkaimmilla, 30+hv, autoilla)

Osallistujat:

Haikki
Powered by BMW
Scyber
Sue_me
WoPe
lfb
Jatenski
Jacques

Cmoney
Williams-
Nasty Boy
extra-Paavo
extra-NiPzyyZ
extra-Ville
extra-makkenakke

Ilmoittautuminen ja maksu:
Sitova ilmoittautuminen to 22.8.2013 klo 21 mennessä. Maksutiedot lähtevät 22-23.8. ja maksu on oltava perillä viimeistään (huomioi pankkipäivät OP:n tilille) 29.8.2013.
Käteismaksuja paikanpäällä ei ole mahdollista järjestää ja jos raha ei ole tilillä 29.8. mennessä, ajopaikka on mennyttä, mutta raha tullaan perimään jälkikäteen/ei palauteta, jos peruutusta ei ole tehty 22.8. klo 21 mennessä.
Jokainen ilmoittautunut saa tilinumeron, puhelinnumeron ja muut yhteystiedot 22-23.8. lähtevän pm:n mukana.

Varusteet:
Kisapaikalta saa haalarit, kypärän ja auton. Muiden varusteiden ja yleensäkin suojavarusteiden käyttö on itsesi vastuulla.

Loukkaantumiset:
Jos loukkaat itsesi kisassa, asia on sinun, radan omistajien ja vakuutusyhtiösi välinen asia eli hoida vakuutusturvasi kuntoon ennen kisaa.
KKWCS järjestäjät sanoutuvat irti kaikista kisan aikana sattuneista tapahtumista ja ne ovat vain sitovasti ilmoittautuneen kuskin, vakuutusyhtiösi ja radan omistajan välisiä asioita.

Ilmoittautumalla kisaan, hyväksyt edellämainitut säännöt.

Viimeksi muokattu:

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Haluaisin tiedustella osallistumiskelpoisuuttani tähän kilpailuun.
2000nnes postaus... Ja ainakin jos osallistujamäärä pysyy elokuisen kesynä, henk. koht. puoltaisin tähän kilpailuun tätä "hakemusta". Mutta siitä ei tarvi mulle raivota jos jollakulla klikkaa :)

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Itse asiassa sen tein tuonne Vapaan tonnitoikkiin, mutta #1999 oli tuo quotettamasi. :)
Älä selitä.

Joo, en mä aio raivota kenellekään. Jos asia ei sovi, niin sitten se ei vaan sovi.
Se oli muille, jos vastustajia asiaan :)

Racerille, niin ne on olleet tuiki harvinaisia (kerta 5 kaudessa?), ja silloinkin vapaaehtoinen. Mutta ennen Hyvinkään kisaa paperin allekirjoitettuani tiedän mihin ryhdyn, ja jos vahinko käy omasta ajovirheestäni ja jotain hajoaa, on vain hienoa jos löytyy vapaaehtoisia tasaamaan kuluja... Lähes 100% varmuudella saadaan kisa hyvin läpi (kunhan ehkä ei ukkosta radan yllä?), riittää ainakin mulle.

FO110K

Banned
Quiq:n osallistumiselle :thumbup:

RX: Ei siihen pakko ollut osallistua, tosin aika harva siihen ei tainnut olla ottamatta osaa.
Toki jos ite kolauttaa niin asia on eri...

Täytyy toki muistaa että varaosat noihin Haapiksen koneisiin ei oo samalla viivalla Forssan/Lavinnon jne. kanssa jotenka tommonen isompi mälli toki on yrittäjällekin kallis.

Itse osallistuin akselimaksuun, ei harmittanut silloin eikä harmita vieläkään.

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
2) potuttaa vaan se että yrittäjä sälyttää kaikki extrakulut asiakkaiden niskoille, ei se näin mene muillakaan radoilla. Lisäksi hinnoittelu on aivan pimeä näiden osalta. Missä on yrittäjän riski?
Akseli oli iso yksittäinen mälli, muuten Haapis on kai kerran pitäny vaan ns. puhuttelun että rauhoitutaan nyt, kokoajan menee rattaita solmuun muttei ottanut niistä mitään.

FO110K

Banned
Millä muulla radalla KKWCS porukka on vaatinut puhuttelun?
Jos kyseessä on se sama kerta mitä Cmoney muistelee, niin muistaisin meidän itse pyytäneen Simoa pitämään porukalle palautekeskustelu ennen ajojen jatkamista.
(alkoi olemaan aika riskaabelia menoa siinä kohtaa jo radalla ja yrittäjän sanomana viesti meni perille paremmin IMHO)

edit. samaa mieltä silti palautteen vastaanottamisesta, parina kertana on katsottu aika pahasti kun on sanonut auton tekniikkaviasta.... :(

Viimeksi muokattu:

abc

DNF
Kevyesti vituttaa, ku koko kesä ollut hiljaista kisarintamalla, mut heti ku oon lähdössä reissuun niin ajetaan kerran viikkoon...

Quasimodo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Jätän kisan väliin, koska Quiq saa osallistua.

Ei vaan. Liikaa ohjelmaa samalle viikonlopulle: perjantaina yömyöhään kestävissä firman laatutason bileissä like a boss ja lauantaina taas pitäisi olla iltapäivällä kampaamotuotetason kunnossa Hesan Stadissa. Tätä kisaa olen odottanut eniten, mutta ei voi mitään. :mad_old:

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Voin kertoa, etten aio enää ajaa Hyvinkäällä koskaan, ainakaan kartingia ainakaan vuokra-autoilla.

Yllä on hyviä syitä liittyen järjestävään yrittäjään, mutta myös henkilökohtaisiakin syitä on.

PeePee

Team 107
Sijainti
Kiertoradalla
On sitä aikoihin eletty. Kotikisa ja ei tule osallistuttua.

Vaikka autot tehokkaita onkin, niin hinta suhteutettuna ajamisen määrään ei vaan osu. Tuolla rahalla hankitaan sentään sataseiskaan jo yhet uudet renkaat (kolmeen pekkaan).