Koiran hyoty ja koirahuumori

Teukka

Jarnapoliisi
Liittynyt
4.8.2000
Viestit
13740
Sijainti
Jarnapolis
Tassapa muutama hyva syy ottaa koira. Vanhan toistoa mutta niin tarpeellista:

- Paskojen noukkiminen kadulta on hyvaa treenausta ja saa selkalihakset kuntoon
- Iso koira nostaa itsetunnon huippuun kun muut ihmiset katsovat sita peloissaan
- Vittumaisten tyyppien kiusaus koiralla on helppoa kun vetoaa "se on vaan pentu" lauseeseen
- Lahtee turha hienostelu luonteesta kun nakee oman koiran nuolemassa ja haistamassa toisen koiran persetta
- Loistava apuvaline naisten vikittelyyn. Tyhmat loytavat toisensa tassa tapauksessa.
- Oikein mies opettaa koiran syomaan omat paskansa ja saastaa nain huimat rahat kustannuksissa ja saa ilmaisen kaverin.

Muutama sananen viela loppuun koirahuumorista.

Kun oikein miettimalla miettii niin koiraihmiset ovat pahimpia tosikkoja. He osaavat nauraa kun koirat menevat pitkin kamppaa, syovat lenkkarit ja hajottavat kaikki. Se on hauskaa. Tai kun tyhma perseenhaistaja haukkuu televisiossa olevaa janista. Sehan vasta hauskaa on. Joskus se voi jopa kurkata television taakse. Tama aiheuttaa jo vesisilma- ja huutonaurua. Sellaiset ihmiset joiden mielesta tama ei ole hauskaa haukutaan muitten koiraihmisten kanssa porukalla. Hyva esimerkki on se kun mennaan kylaan, Peni hyppasi valkoiselle sohvalle, hyppi kaikilla tassuilla ja siihen jai hassuja jalkia. Ja niita ei naurattanut yhtaan. Se on niin ihanaa katsoa kun karvapallo luimistelee silmien alta ja sille voi nauraa kun se on niin ihana.

Pahinta tassa on se, etta koirahuumorille on PAKKO nauraa vaikka se ei naurattaisi. Jos et naura koirahuumorille saat koiranomistajan vihaleiman otsaan jossa se pysyy hamaan loppuun asti. Mina en naura koirahuumorille.
 

Teukka

Jarnapoliisi
Liittynyt
4.8.2000
Viestit
13740
Sijainti
Jarnapolis
Koirien haukkuminen on vahan sama kun homojen haukkuminen. Se ei vaan kay. Kummallista.
 

Örfil

Guest
Koirasta saa uskollisemman ystävän kuin forumistista.

Muuten ei ole paljoa eroa perusforumistiin: nukkuu päivät pitkät, ei tee juuri mitään hyödyllistä sekä reagoi outoihin ärsykkeisiin. Parhaat huvit ovat syöminen, juominen sekä kaikenlainen vapaa-ajan puuhastelu.

Olin aiemmin vannoutunut koiran vihaaja/pelkääjä, mutta viime vuosi muutti tilanteen aivan täysin.

Teballa on nyt silkka asenneongelma. Teban kannattaisi kohdentaa agressioitaan vaikka hirvikärpäsiä kohtaan: ne vasta turhia elukoita on!
 

Örfil

Guest
Ennustus: Teba vanhenee, huomaa olonsa yksinäiseksi. Hirvikärpäsistä ei ole oikein juttu/lenkkikavereiksi koska niillä on ihan omat kuviot ja eksyvät lenkin alkuvaiheessa metsään.

Teba hankkii ekan koiran ja 2017 saamme täällä toikkeja, joissa korostetaan kuinka mukavaa on kun perheessä on koira ja kuinka väärässä hän olikaan silloin (= tällöin) :)

Kymppi (korkoineen) vetoa :ahem:
 

Teukka

Jarnapoliisi
Liittynyt
4.8.2000
Viestit
13740
Sijainti
Jarnapolis
Ennustus: Teba vanhenee, huomaa olonsa yksinäiseksi. Hirvikärpäsistä ei ole oikein juttu/lenkkikavereiksi koska niillä on ihan omat kuviot ja eksyvät lenkin alkuvaiheessa metsään.

Teba hankkii ekan koiran ja 2017 saamme täällä toikkeja, joissa korostetaan kuinka mukavaa on kun perheessä on koira ja kuinka väärässä hän olikaan silloin (= tällöin) :)

Kymppi (korkoineen) vetoa :ahem:
2017 ma olen hirressa jos meno jatkuu tallaisena BB-pelleilyna.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Tuli vähän aikaa sitten taas kutsu Teukan lähiympäristöön. Jos saan rahoituksen reissua varten kuntoon noin ensi kevääksi/alkukesäksi, mahtaisikohan pieni möötte onnistua. Minulla luonnollisesti koko katras mukana, joka asettaa omat rajoitukset.
 

Teukka

Jarnapoliisi
Liittynyt
4.8.2000
Viestit
13740
Sijainti
Jarnapolis
Tuli vähän aikaa sitten taas kutsu Teukan lähiympäristöön. Jos saan rahoituksen reissua varten kuntoon noin ensi kevääksi/alkukesäksi, mahtaisikohan pieni möötte onnistua. Minulla luonnollisesti koko katras mukana, joka asettaa omat rajoitukset.
Eisaatana. Sano tarkka aika niin varmistan, etta olen mahdollisimman kaukana.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Eisaatana. Sano tarkka aika niin varmistan, etta olen mahdollisimman kaukana.
Voi tietää ehkä joskus helmikuussa :thumbfh: Ei me viime reissullakaan käyty sataa kilsaa lähempänä :thumbup:
-edit- matkaa olikin vain 50 kilsaa...
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26848
Ootko Teukka nähny elokuvan The Pet? Siinähän on opettavainen kuvaus koiranomistajista arkisissa puuhissaan toteuttamassa ikiaikaista orjaisäntäviettiään. Sitä viitsii katsoakin, koska läähättäviä kirppukasoja ei näytetä lainkaan vaan koiria esittää alastomat nuoret naiset.
 
Ylös