Persettä.Mitä nyt voimme odottaa?
Perussuomalaisten vaalivoitto meni suutariks. Keskustakin oli inhmillisempi, vaikka Vanhanen tanssi lööpeissä. SDP on ryvettynyt.Persettä.
Hyvä ja asiallinen alustus ajankohtaiseen asiaan. Toivottavasti saamme aikaan hedelmällisen keskustelun tästä näin joo öö pieru.Katainen luovutti ja heitti hanskat tiskiin.
10 vuotta tätä porvariston juhlaa ja Kreikkaan heitettiin Suomen omat apurahat.
Nyt tilalla Stubb? Mitä nyt voimme odottaa? Kuka muu kuin rikkaat,kannattaa Kokoomusta?
Kokoomusta kannattaa kaikki! Ihan siis kaikki ja minä myös. Olen työtön eli en siis rikas ollenkaan. Ja Kreikan osalta pitää sanoa se, että mukana päätöksissä oli demarit, vihreät, kristilliset, vasemmistoliitto ja rkp. Ei siis kokoomus yksin. Varmuudella oppositiopuoleista (jos olisivat olleet hallituksessa) myös Keskusta olisi toiminut samoin kuin em. puolueet. (olivat sitten nyt oppositiossa istuessaan mitä mieltä tahansa)Katainen luovutti ja heitti hanskat tiskiin.
10 vuotta tätä porvariston juhlaa ja Kreikkaan heitettiin Suomen omat apurahat.
Nyt tilalla Stubb? Mitä nyt voimme odottaa? Kuka muu kuin rikkaat,kannattaa Kokoomusta?
:nope:Tämä kultainen maa on ihana muisto...
Sä joko mut nyljet tai olet mun renki...
Armotontaa menoaa...pannaan nyt paskaksiii...
dippaadaii...tappaadaaiii
Se on SONNIT POIS feat. FLAKSI-PIRKKO! Yksi kaikkien aikojen suosikkikappaleitani.Tony Halme feat.Kikka-Sonnienergiaa
Vihdoinkin velat ovat muuttumassa saataviksi. Siis.Persettä.