Kommentaattori-polli

Mieluisin kommentaattori

• Erkki Mustakari

Äänet: 1 0,7%
  • Jyrki Järvilehto

Äänet: 19 13,2%
  • Mika Salo

Äänet: 71 49,3%
  • Keke Rosberg

Äänet: 53 36,8%

• Äänestäjiä yhteensä
    144

poko

Well-known member
1. Keke
2. Mustakiikari
3. Salo
4. J.J

arzipuppy

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Mäcci sanoi:
Luulisin, että miehelle tulee VM ja F1-racing lehdet kestotilauksena kotiin.
Jee! Mullekki tuli!!!! Mä oon niin inside et totta puhuen oon harkinnu itse tota kommentaattorin paikkaa. Puhuin just mun homisieni kanssa tosta... urasta... ja kyl päädyin kans Saloa äänestämään, ihan sen tähden vain että lasken odotuksiani. Kekeä kun tuskin takaisin saamme.

Tenho

Well-known member
Ääni meni JJ:lle. Puheesta saa selvän, ja osaa lajin. Porukasta ainoa, joka muistaa, että aika-ajossa autoissa voi olla eri määrä bensaa ja renkaatkin valitaan kahdesta vaihtoehdosta.

Maikkarin rataesittely on muuten nykyisin aika sieltä. Mikä ei ole JJ:n vika.

(Jos Milhdt? on se GP2-puolen asiantuntija, kyllä hänellä on pasmat sekaisin yhtä usein kuin Pulkkisellakin.)

Laareni120

Banned
Sijainti
Karjalohja
Saloa äänestin se on niistä paras vaikka on nykysääntöjen kanssa ihan pihalla (eli vähän niinkun mä :D )

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Salo ja Rosberg on ne parhaat, huumoria sekä tietoa löytyy eivätkä pelkää sanoa asioita suoraan.
Ainoa asia mikä Salossa nyppii on se ainainen ferrarin kehuminen ja puolustelu asiassa kuin asiassa.

Musta Pekka

Well-known member
Sijainti
Täällä näin
Mika Salo ehdottomasti, hän tietää mistä puhuu toisin kuin koko muu Mtv:n selostaja tiimi ja hän on osaa kertoa suht. tuoreitakin juttuja formuloista. Eikä yritä esittää mitään pelleä siellä (kuten Saari). :thumbup:

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
J.Heldenview sanoi:
Oliko arpiainen se kalju äijä joka nuorena oli ajanu pari autokisaa?
Arpiainen oli se jolla oli parhaat tiedot ja faktat! Miehen juttuja piti ottaa nauhalle, että sai sitten kuunnella uudestaan kun halusi. Ehdoton ykkönen!