Viimeselle pätkälle Jaana-Marialle ja Putterille vähän kisan poikasta, eroa 3.9sekkaa Jaana-Marian eduksi. Hämminki ollut koko kisan ihan omaa luokkaansa (ainakin jos Jaana-Mariaan vertaa) Melkeen 7 minsaa perässä, siis tallikaveriaan.
ja jäljellä vielä reilu kolmekymppinen pätkä. Huh huhLATVALA Ford 03:12:02.5 +00.0
SOLBERG Subaru 03:12:06.4 +03.9
Toivottavasti J-M on nopeempiJuppi sanoi:Edit: hidas
Näin toivommeRami sanoi:Toivottavasti J-M on nopeempi
Ei riitä yks voitto, jos Loeb voittaa ne kaks ja on toinen siinä Bossen voittokisassa.Juppi sanoi:Tiukkaa on edelleen, mutta yksi voitto ja loput kakkossijoja riittää tällä asetelmalla Bosselle, ei ole pakko voittaa molemmissa sorakisoissa. Hyvältä näyttää :thumbup:
Eikös sen pitäisi riittää:VJR sanoi:Ei riitä yks voitto, jos Loeb voittaa ne kaks ja on toinen siinä Bossen voittokisassa.
Mielenkiintoista. Fréquelin tarkoitushan on luonnollisesti saada Fordille Citroënin kannalta paras mahdollinen kuski, eli mahdollisimman hidas ja epävarma. Yrittämällä manipuloida mediaa ja erinäisiä avainhenkilöitä antamaan ei niin läpinäkyviä kehuja tietyistä kuskeista voisi vaikuttaa Ford päättäjien alitajuntaa, joten ehkä näin julkisessa kehumisessa saattaa olla kyse jopa vilpittömästä toteamuksesta. En silti hiffaa sitä, sillä Citroënin kannalta näkisin JM:n parempana vaihtoehtona, sillä hän tuskin voittaa Loebiä missään olosuhteissa, kun taas esim. Duval voisi antaa Focuksen ratissa Loebille kyytiä monessa asfalttirallissa ja näin viedä pisteitä Alienilta.PeeVee79 sanoi:Jari-Matti Latvalan vahva ajo neljänneksi Korsikan MM-rallissa sai kehuja myös kilpailijan leiristä. Citroënin tallipäällikkö Guy Fréquelin oli yllättynyt suomalaisen Ford-kuljettajan vauhdista Korsikan vuoristoteillä.
- Hän on oppinut nopeasti ajamaan asfaltilla, Fréquelin hämmästeli ranskalaisessa Nice Matin -lehdessä.
Lehti povaa Latvalasta uransa lopettavan Marcus Grönholmin seuraajaa Fordin tehdastallissa.
(MTV3)
Joo Frequelin ei ole vielä palkannut kotimaista kuskia sen veran pahat painajaiset menneisyydestä...-Japé- sanoi:Mielenkiintoista. Fréquelin tarkoitushan on luonnollisesti saada Fordilla Citroënin kannalta paras mahdollinen kuski, eli mahdollisimman hidas ja epävarma. Yrittämällä manipuloida mediaa ja erinäisiä avainhenkilöitä antamaan ei niin läpinäkyviä kehuja tietyistä kuskeista voisi vaikuttaa Ford päättäjien alitajuntaa, joten ehkä näin julkisessa kehumisessa saattaa olla kyse jopa vilpittömästä toteamuksesta. En silti hiffaa sitä, sillä Citroënin kannalta näkisin JM:n parempana vaihtoehtona, sillä hän tuskin voittaa Loebiä missään olosuhteissa, kun taas esim. Duval voisi antaa Focuksen ratissa Loebille kyytiä monessa asfalttirallissa ja näin viedä pisteitä Alienilta.
No, huhuh, nyt on jo korkealentoista matskua. Duval on jo nähty ja jokainen tietää, että Latvalassa on paljon enemmän potentiaalia kuin Belgian miehessä, jolla oli riittävän monta wrc-vuotta aikaa saavuttaa hyvä nopeus luotettavuuden kera.-Japé- sanoi:En silti hiffaa sitä, sillä Citroënin kannalta näkisin JM:n parempana vaihtoehtona, sillä hän tuskin voittaa Loebiä missään olosuhteissa, kun taas esim. Duval voisi antaa Focuksen ratissa Loebille kyytiä monessa asfalttirallissa ja näin viedä pisteitä Alienilta.
Korsikan MM-rallia on ajettu MM-sarjan alusta lähtien. Vuonna 1996 se oli pelkästään kaksivetoisten MM-kilpailu. Vuoteen 1986 mennessä jokainen kuljettaja joka oli osallistunut ralliin numerolla 4, on keskeyttänyt rallin, lukuunottamatta Raffaelle Pintoa, joka oli toinen 1977. Hannu Mikkola keskeytti vuonna 1983 ulosajoon. Seuraavana vuonna Ari Vatanen ajoi vielä pahemmin ulos. Sitten tuli vielä astetta kovempi ja kohtalokas Attilio Bettegan onnettomuus, joka vaati Bettegan henken. Henri Toivonen lähti seuraavana vuonna niin ikään numerolla 4 ja Lancialla. Tuloksena oli järkyttävä onnettomuus johtopaikalta. Lancia vieri jyrkännettä alas pysähtyi katolleen ja räjähti tuleen. Onnettomuus vaati Toivosen ja kartturi Sergio Creston hengen.
Tämän johdosta Korsikalla ei ajettu lähes kymmeneen vuoteen numerolla 4. Colin McRaen autossa oli vuonna 1995 numero 4 ja olisi luullut, että nytkin olisi käynyt jotain kun skotilla oli mainetta ulosajoherkkänä kuskina. Mitään ei kuitenkaan sattunut ja McRae oli viides. Tästä alkoi numeron hyvä onni, koska tähän päivään asti vain Markko Märtin on onnistunut keskeyttämään numerolla 4 vuonna 2003. Taas tämän vuoden Korsikassa kannattaa seurata autoa numero 4.