Oon itte vähän samaa mieltä, koska vaikka Button haluttaisiinkin korvata, on erittäin vaikeaa löytää ketään sijaiseksi. Davidson ei ole niin kovin hyvä vaihtoehto kuitenkaan.Bleu sanoi:En usko, että Button saisi kenkää. Sato saa todennäköisesti kuitenkin parempaa palvelua tallilta.
Charlie sanoi:Taidan olla jonkinmoinen Button-kannattaja, koska toivon hänen saavan ajaa kauden loppuun asti täysipainoisesti BARilla. Eli toivon/uskon että ei korvata toisella kuskilla.
en usko korvaamiseen myöskään, mutta se on faktaa että jos meis tallista lähtee, niin eise tuoreimpia virityksiä autoonsa saa, kyl teami haluaa ens vuoden innovaatioita/ratkaisuja antaa kuskin viedä Williamsille...Charlie sanoi:Taidan olla jonkinmoinen Button-kannattaja, koska toivon hänen saavan ajaa kauden loppuun asti täysipainoisesti BARilla. Eli toivon/uskon että ei korvata toisella kuskilla.
tai Salolla tai Kekellä.Stig Helmer sanoi:Korvataan Mika Häkkisellä, mutta ei ihan vielä.
Höpö höpö..mielestäni tässä on kyse ihan puhtaasti normaalista työpaikan vaihdoksesta..= eli buttoni vaihtaa maisemia ensi vuodeksi ja buttonin tilalle tulee joku muu = Yksinkertaista...tai sitten ei eli eihän tämän pitäisi tähän vuoteen vaikuttaa..jos antavat kenkää niin se on kyllä tallilta tyhmä kaikkien aikojen tyhmin veto...sillä siinä tapauksessa talli kyllä nolaa itsensä ei nappula.jkjanne sanoi:Davidson korvaa Buttonin jo Hungaroringilla tai viimeistään sitä seuraavassa kisassa.
No sunnuntaina tapasivat. "Button oli lomailemassa Välimerellä, mutta joutui tallin vaatimuksesta matkustamaan tapaamiseen."Bobakki sanoi:Välivuotta tuskin sentään tulee, mutta talodellisia kompensaatioita aivan varmasti. Jenson on ollut sikälikin erittäin reilu, ettei ole Richardsin soittoihin tai muihin tallin yhteydenottoihin vastannut. Ja Richardsin mukaan tallin ja Jensonin välinen sopimus on ohi, jos Button ei maanantaina tule antamaan selitystä.
Käännöksen väännöksiä tietysti, mutta kyllä kaikista Buttonin kommenteistä jotain läpi paistaa, että BARin sisällä on jotain vääntöä jota itse epäilen japanilaisen Saton suosimiseksi. Tähän viittaa myös viimeisin kommentti rahasta.- Olosuhteet huomioonottaen tapaaminen oli rakentava. Tein myös selväksi, että en vaihda tallia rahan takia. Minua motivoi vain yksi päämäärä, maailmanmestaruuden voittaminen, Button kertoi.
Ave !!Mutku sanoi:
Käännöksen väännöksiä tietysti, mutta kyllä kaikista Buttonin kommenteistä jotain läpi paistaa, että BARin sisällä on jotain vääntöä jota itse epäilen japanilaisen Saton suosimiseksi. Tähän viittaa myös viimeisin kommentti rahasta.