Ei sitä päivää noin aikasin sovi päättää. Siinähän ehtii vielä eroomaan ennen häitä.Kaktus sanoi:Häät ovat huhtikuussa 2009.
Turha mitään naimisiin mennä, kun kuitenkin eroon päättyy.Otto Hokkanen sanoi:Ei sitä päivää noin aikasin sovi päättää. Siinähän ehtii vielä eroomaan ennen häitä.
Mun pitäis kuulemma naida 16.8. tätä vuotta.
Höpsis. Pitäähän sitä ny lahjoja sentäs saada, niin on edes jotain yhteistä omaisuutta mistä riidellä erotessa.kouvotsvoni sanoi:Turha mitään naimisiin mennä, kun kuitenkin eroon päättyy.
Tai sitten ne voi sulkea eron hetkellä komeroon ja antaa jälkikasvulle kymmenen vuotta myöhemmin, kuten meillä näköjään tehtiin. Hyödyllisiä joka tapauksessa.Otto Hokkanen sanoi:Höpsis. Pitäähän sitä ny lahjoja sentäs saada, niin on edes jotain yhteistä omaisuutta mistä riidellä erotessa.
Tai sitten avioliitto jatkuu. Nimim. kohta 15-vNeitiP sanoi:Ja sitten tulee ero :alppu: "nimimerkillä kokemusta on"
Ovatko tulevat appivanhemmat siis viimein saaneet rahat kokoon häitä varten?Otto Hokkanen sanoi:Mun pitäis kuulemma naida 16.8. tätä vuotta.
Hihi.. olen vaan erittäin kannustavaMiguel sanoi:Tai sitten avioliitto jatkuu. Nimim. kohta 15-v
:frown:72 sanoi:Kunnes kuolema erottaa.
Vitut. Ainoo riita tulee cd-levyistä!Otto Hokkanen sanoi:Höpsis. Pitäähän sitä ny lahjoja sentäs saada, niin on edes jotain yhteistä omaisuutta mistä riidellä erotessa.