AJ
Well-known member
TM on yksisivuinen, joten miten yksi sivu voi liimautua itseensä, varsinkaan sähköisessä muodossa?Juu, sivut jo irtoilee, paitsi ne jotka liimautuneet toisiinsa.
TM on yksisivuinen, joten miten yksi sivu voi liimautua itseensä, varsinkaan sähköisessä muodossa?Juu, sivut jo irtoilee, paitsi ne jotka liimautuneet toisiinsa.
Ihan hyvin.TM on yksisivuinen, joten miten yksi sivu voi liimautua itseensä, varsinkaan sähköisessä muodossa?
*hurraa*Ihan hyvin.
Keijo -mallin Williams tuossa jo ehtikin vastata kyssäriin.TM on yksisivuinen, joten miten yksi sivu voi liimautua itseensä, varsinkaan sähköisessä muodossa?
Kehtaisko tässä vielä udella, notta "millä tavalla se yksisivuinen lööppi liimautuu itseensä?"Keijo -mallin Williams tuossa jo ehtikin vastata kyssäriin.
Kehtaa vaan, mutta en kehtaa vastata. :frown:Kehtaisko tässä vielä udella, notta "millä tavalla se yksisivuinen lööppi liimautuu itseensä?"
Kehtais, mutta vastauksenhan tiedät jo.Kehtaisko tässä vielä udella, notta "millä tavalla se yksisivuinen lööppi liimautuu itseensä?"
Kun sä operoit sen kanssa, se kasvaa sylinterimäisesti kieroon ja siitä tulee eräänlainen säputki.Kehtaisko tässä vielä udella, notta "millä tavalla se yksisivuinen lööppi liimautuu itseensä?"
Onneksi en ymmärtänyt mitään.Kun sä operoit sen kanssa, se kasvaa sylinterimäisesti kieroon ja siitä tulee eräänlainen säputki.
Onneksi et ymmärtänyt, minä sen sijaan ymmärsin. Tehdäänkö Toinen Maailma -aviisit?Onneksi en ymmärtänyt mitään.
Tässä on nyt esiintynyt hieman epätietoisuutta tästä asiasta. Just tästä asiasta mä en tiedä yhtään mitään, mutta sen verran mun täytyy kuitenkin sanoa, että Toisen Maailman lööpit ilmestyy, kun ilmestyy ja ilmestyy vain siksi, että ne haluaa ilmestyä. Ei siinä esimerkiksi minulta kysytä yhtään mitään.Onneksi et ymmärtänyt, minä sen sijaan ymmärsin. Tehdäänkö Toinen Maailma -aviisit?
Toisessa Maailmassa ei ole aikaa eikä rahaa lain, joten noilla sun käyttämilläsi pitkillä sanoilla ei ole mitään merkitystä, eli ne ovat höpöhöpöä vain. Kuten niin usein tässä normimaailmassakin.Tulosvastuuta ja kvarttaalilööpitystä.
Niin mä vähän arvelinkin.Toisessa Maailmassa ei ole aikaa eikä rahaa lain, joten noilla sun käyttämilläsi pitkillä sanoilla ei ole mitään merkitystä, eli ne ovat höpöhöpöä vain. Kuten niin usein tässä normimaailmassakin.