AnttiL
Reittinörtti
Itse menisin penkalle yhtä iloisena vaikka siellä olisi pelkät Rovanperä, Evans, Tänak, Huttunen ja KorhonenVähän jäi niukemmaksi lista, kun mitä itse toivoin.
Itse menisin penkalle yhtä iloisena vaikka siellä olisi pelkät Rovanperä, Evans, Tänak, Huttunen ja KorhonenVähän jäi niukemmaksi lista, kun mitä itse toivoin.
Lehdistöluokka kumisee KITIssä tyhjyyttään. Onko tilanne näin synkkä vai päivittyykö lista vielä?Hyacentteriin lopulta 74 ilmoittautunutta joista eilen tuli vielä Huttuselle haastajaksi Roope Korhonen Pololla. Ja mainintaanpa nyt vielä Saku Vierimaa Mitsulla.
Oikeesti ei oo hirveesti väliä! Upeaa paikkaa toisensa perään. Ei myöskään ole hirveästi puskia estämässä näkyvyyttä.Olisiko jollain kokeneemmalla antaa vinkkiä mihin Savon pätkää kannattaisi mennä katsomaan?
Meinaat varmaan kiertää kärkiautojen mukana useamman pätkän?Itse menisin penkalle yhtä iloisena vaikka siellä olisi pelkät Rovanperä, Evans, Tänak, Huttunen ja KorhonenMuita autoja ja kuskeja näkee kyllä sitten muissa kisoissa riittämiin, ketään vähättelemättä ja toki heidän suorituksiakin sitten ihaillaan sen mitä ehtii.
Kuten tuossa jo AnttiL totesi niin paikkoja riittää. Hienoa mutkittelevaa vuoristorataa koko pätkä alusta loppuun. Lempäälän päässä heti lähdön jälkeen monta hienoa mutkaa peräkkäin. Kangasalan päässäkin pääsee vajaan kilometrin kävelyllä jo hienoille paikoille. Väliteitä pätkälle on vaan yksi ja sen lähellä myös pienellä lävelyllä muutamia hienoja paikkoja.Olisiko jollain kokeneemmalla antaa vinkkiä mihin Savon pätkää kannattaisi mennä katsomaan?
Ajetaan. Riippuu vähän mitä haet, hienoja paikkoja on useampia. Ritvalaan asti pätkä on kääntyilevämpää, loppuosuus ysikympistä maaliin on vähän kovempaa loikotusta. Tuosta pätkästä löytyy iso määrä videoita Youtubesta niin pitkänä kuin lyhyempänäkin versiona. Mahdollisia toimintapaikkoja silmälläpitäen kiinnittäisin huomiota alun osuuteen.Ajetaanko Uskila Uskilasta Ritvalaan päin? Mihin menisitte katsomaan ko. pätkällä?
Hyacenteriin vaihtui Tänakin tilalle Loubet.
Tai sitten tekivät vaihtokaupan, Tänak sai Loubet'n testipäivän...Mestaruustaistelu on tältäkin kaudelta Tänakin osalta hänen itsensä mielestä ohi. Ei kai tätä oikein muutoin voi tulkita.
Tai sitten tekivät vaihtokaupan, Tänak sai Loubet'n testipäivän...
Kuulostaa siltä että Tänak on jo tehnyt sopparin jonnekin muualle kun Fordille...https://dirtfish.com/rally/wrc/loubet-steps-in-for-tanak-in-finland-warm-up-rally/
Tänakin mielestä ei ole enää mitään uutta saavutettavaa autoon
Tai sitten luottaa iskukykyyn ja haluaa lepoa ens viikkoa varten. Kyllähän tuota kulkua näytti olevan viikonloppuna aika mukavasti.Kuulostaa siltä että Tänak on jo tehnyt sopparin jonnekin muualle kun Fordille...
Heti kun piti edes ajatella aurausta niin oltiin ihan yössä. Projektissa haettiin maailmanmestaruutta jossa toi tulee jossain vaiheessa vastaan, mutta toki se juna meni jo..Tai sitten luottaa iskukykyyn ja haluaa lepoa ens viikkoa varten. Kyllähän tuota kulkua näytti olevan viikonloppuna aika mukavasti.