Lupatarkastaja
Well-known member
Tuomas Skantz ei pääse osallistumaan Kuopioon, mutta Linnaketo saa uudeksi kuskikseen Leevi Lassilan.
Onnistu mulla ainaki tavan pankkikortilla.Eikö tuota Flyingfinn palvelua voi ostaa muuten kuin luottokortilla?
Mulla ilmoitti ettei käy. Tyssäsi vahvistukseen.Onnistu mulla ainaki tavan pankkikortilla.
Eiköhän sen debit kortillakin voi maksaa.Eikö tuota Flyingfinn palvelua voi ostaa muuten kuin luottokortilla?
Onko sulla joku esto päällä kortissa?Mulla ilmoitti ettei käy. Tyssäsi vahvistukseen.
Ei pitäis olla ainakaan sellaista mitkä tuon estäisi...Onko sulla joku esto päällä kortissa?
Kokeiletko netissä vai puhelimella? Eilen porukka valitti että puhelimella ei rekisteröinti onnistuEi pitäis olla ainakaan sellaista mitkä tuon estäisi...
Netistä tietokoneella. Ilmoitti vahvistusvaiheessa että kortti ei kelpaa kun yritin pankkikortin tiedolla maksaa. Luottokortin kautta sitten onnistui...Kokeiletko netissä vai puhelimella? Eilen porukka valitti että puhelimella ei rekisteröinti onnistu
Mun mielestä tuollaisilla pätkillä ei ole mitään järkeä. Sama laittaa Joutsan varalaskupaikka kiinni ja ajaa sitä päästä päähän.EK2 keskinopeus raikkaat 145 km/h
Tollasia toistuvia kuukausimaksuja ei voi maksaa verkkopankilla, sun pitäis aina käydä vahvistamassa se kuukauden välein.Netistä tietokoneella. Ilmoitti vahvistusvaiheessa että kortti ei kelpaa kun yritin pankkikortin tiedolla maksaa. Luottokortin kautta sitten onnistui...
Lähinnä eniten ihmettelen sitä että ihan normaali verkkopankkimaksu ei ole mahdollista. Luulisi että tuo olisi kuitenkin sen verran nykyaikanen keksintö että kelpaisi...
Näyttäis olevan useampi kilsan mittainen suora. Ja tälle pätkälle sitten ei nähty tarpeelliseksi käyttää virtuaalishikaaneita? Ykkösellä ja kolmosella siis on.Mun mielestä tuollaisilla pätkillä ei ole mitään järkeä. Sama laittaa Joutsan varalaskupaikka kiinni ja ajaa sitä päästä päähän.
Ykkösellä elyn määräämä maksiminopeus sillalla 30km/h, joka nopeusnäytöllä toteutettu.Näyttäis olevan useampi kilsan mittainen suora. Ja tälle pätkälle sitten ei nähty tarpeelliseksi käyttää virtuaalishikaaneita? Ykkösellä ja kolmosella siis on.
Nuo on kyllä mielenkiintoisia... Jos tuo silta olisi siirtmällä niin voisi ajaa siitä yli vaikka 200km/h. Tai 60t tukkirekalla 80km/h(siis jos se olisi muuten mahdollista). Mutta rallin ajaminen on niin kuluttavaa että on pakko ajaa hiljaa...Ykkösellä elyn määräämä maksiminopeus sillalla 30km/h, joka nopeusnäytöllä toteutettu.