Kovalainen aika-ajoissa 17.

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
...siis Heikin veli Sami Kovalainen Superbike B:n aika-ajoissa kauden ensimmäisessä kotimaan RR-SM osakilpailussa Jurvan Botniaringillä :wink:

Kuinka moni ylipäätään seuraa kotimaista RR:ää?

Täällä tuloksia lähes realiaikaan:
http://rrtuloksia.suntuubi.com/?cat=1062
Enpä tiennyt sukulaisuussuhdetta.

Kotimaan RR-kisoja tulee seurattua turhan huonosti, paikan päällä olen käynyt vuosia sitten viimeeksi.
 

Pärre

Well-known member
Liittynyt
15.4.2008
Viestit
3209
Sijainti
Lahti
Sama vika Rahikaisella kummankin syytteen kohdalla.

Vuosia sitten kävin Alastarossa katsomassa yhden kilpailun, kun satuin lähistöllä silloin olemaan. Vahinko sinänsä, että ei ole tullut liiemmin paikan päälle raahauduttua. Nyttenkin näyttäisi kilpailijoita olevan lähes ruuhkaksi saakka, jos sitten on tasoerojakin, mutta sehän ei ole mitään uutta eikä suinkaan pelkästään pahasta. Näkyi Kallion Vesku ja Korpiahon Erkka ajavan Triumpheilla!
 

Aanrii

Well-known member
Liittynyt
25.2.2004
Viestit
1205
Sijainti
Täällä
Jaa, vai että Heikilläkin on moottoriurheiluun kallellaan oleva broidi. En tiennyt minäkään. :eek: Ei ole tainnut pahemmin julkisuudessa olla juttua tästä velipojasta, vai? :confused:
 

J.T.

Well-known member
Liittynyt
18.10.2008
Viestit
183
Sijainti
Tampere
Pärre,älä ota ja kirjoita samaan aikaan...:0)..

Meinasin pudota penkiltä että Vesa on hajottanut KTM tiiminsä siirtynyt Trumpalle. Mutta se olikin Tatu joka sillä ajo..

Siis ei se joka oli kuusi vuotta sitten Euroviisuissa kolmas...:0)..
 

Ghetto

Well-known member
Liittynyt
27.5.2004
Viestit
893
Pärre,älä ota ja kirjoita samaan aikaan...:0)..

Meinasin pudota penkiltä että Vesa on hajottanut KTM tiiminsä siirtynyt Trumpalle. Mutta se olikin Tatu joka sillä ajo..

Siis ei se joka oli kuusi vuotta sitten Euroviisuissa kolmas...:0)..
Mielestäni Veskullakin oli Triumhppi?!

Oli kunnia käydä viime kesänä Alastaros katsomas jokamiesluokan kisoja.
Mielestäni tunnelma oli aivan mahtava ja kuskeilla hyvä meininki.
Tänä vuonna on kans tarkoitus joku kisa käydä katsomassa.

Jos olisi liikaa rahaa ja aikaa olisi kyseinen jokamiesluokkatouhu varmasti yksi kesäisistä harrastuksista.
 

Pärre

Well-known member
Liittynyt
15.4.2008
Viestit
3209
Sijainti
Lahti
Pärre,älä ota ja kirjoita samaan aikaan...:0)..
Oho, meni Veskut ja Tatut sekaisin. Minä en oo koskaan mittään ottanu, paitti itteäni niskasta. Olen kuitenkin iloinen saadessani kuulla, että JT:llä oli hetkellisiä tasapainohäiriöitä. Pieni epävarmuus on inehmolle hyvästä. ;)
 

Ghetto

Well-known member
Liittynyt
27.5.2004
Viestit
893
Oho, meni Veskut ja Tatut sekaisin. Minä en oo koskaan mittään ottanu, paitti itteäni niskasta. Olen kuitenkin iloinen saadessani kuulla, että JT:llä oli hetkellisiä tasapainohäiriöitä. Pieni epävarmuus on inehmolle hyvästä. ;)
Niin tais mennä mullakin ja oikein kunnolla. KTMllähän se Vesku siellä suhas ja aika mallikkaasti vielä. Olis hieno, jos KTM tulis messiin kans Superbikeihin.
 
Ylös