Siis tarkoitat varmaankin Jean Claude KovalaistaTrullinkaasu sanoi:Katos katos.. kovaahan se Herbetti on pinkonu. :thumbup:
Renault taisi kieltää, Heikki ajaa myös Jerezin testit.Twitter sanoi:http://www.markwebberchallenge.com/
Tietääks kukaan, että miksi Heikki ei ottanut osaa tänävuonna?
Mää kun häntä niin odottelin....
Jerezin testit?? Mää luulin, että Kovis ei niitä aja... Oh well...jupla sanoi:Renault taisi kieltää, Heikki ajaa myös Jerezin testit.
NY:n maratonilla oli muuten Lucas di Grassi 2,5 min Heikkiä nopeampi.
MSa:n mukaan Heikillä on sopimus Renault´n kanssa vuoden loppuun ja talli haluaa nyt ottaa kaiken hyödyn irti miehestä. Renault ja McLaren ovat vahvimmat talliehdokkaat ensi vuodelle.Twitter sanoi:Jerezin testit?? Mää luulin, että Kovis ei niitä aja... Oh well...
Onk's hän vielä menossa Macccalle,? vai pitäisikö mun kysyä sitä
eri sivulta?
Heikin ura kun kiinnostaa Formuloissa..
Kiitti avusta, olen vähä uuden puoleinen täällä...jupla sanoi:MSa:n mukaan Heikillä on sopimus Renault´n kanssa vuoden loppuun ja talli haluaa nyt ottaa kaiken hyödyn irti miehestä. Renault ja McLaren ovat vahvimmat talliehdokkaat ensi vuodelle.
Noita todennäköisyyksiä ei taida tietää kukaan muu kuin asian oikea sisäpiiri. Saman verran täällä palstalla tiedetään kuin mitä on julkisuuteen kerrottu.Twitter sanoi:Kiitti avusta, olen vähä uuden puoleinen täällä...
Niin että, Rellu saa puristaa kaikki irti Heikistä UudenVuoden aatto iltaan asti ???
Renault ja McLaren, tossa järjestyksessä ??:dunno: