Onhan Villeneuve'lläkin kahden vuoden sopimus. No ei vaan, ajattelin et toi vois olla 1v + 1v optio.berra67 sanoi:..eikun tuossa puhutaan kahdesta vuodesta...kaudet 2006 ja 2007. Vuonna 2008 takaisin Rellulle.
Ei pelkkä tarjous vielä tarkoita, että Alonso tarttuisi siihen. Tai tarkemmin sanottuna hänen managerinsa Briatore. Ei kai missään ole sitä huhuttu, että Alonso tosissaan olisi siirtymässä?tsinivuo sanoi:Mutta huhuthan vievät Alonsoa Toyolle kaudeksi 2007.
Näin on! Ja johonkin toikkiin postasin Keken kommentin, että ei pitäisi väheksyä äidinkään osuutta asiaan...belated sanoi:Puolet forumista pitää Nicoa saksalaisena, puolet suomalaisena. Jokaiselle jotain. Kovasti näyttää miehen teot kaikkia täällä kuitenkin kiinnostavan, mikä onkin se pääasia. :thumbup:
Miksi? Eikö lippu vyötäröllä ole aika selkeä vastaus?Otto Hokkanen sanoi:Mun mielestä tää Nicon suomalaisuus/saksalaisuus pitäisi välittömästi ratkaista pollilla.
Erittäin samaa mieltä. Voihan siitä toki joku pollinkin kyhätä.klaatu sanoi:Miksi? Eikö lippu vyötäröllä ole aika selkeä vastaus?
Eli Keke on ruotsalainen? Sillähän oli ruotsinlippu jossain vaiheessa ajohaalarissa ja onhan se Tukholmassa syntynyt.klaatu sanoi:Miksi? Eikö lippu vyötäröllä ole aika selkeä vastaus?
No näihän se menee. Keijo on kyllä enemmän ruotsalainen kuin Nico suomalainen. Vaikea laskea ketään suomalaiseksi jos ei ole täällä asunut, eikä puhu yhtään suomea eikä halua ajaa Suomen väreissä.Mutku sanoi:Eli Keke on ruotsalainen? Sillähän oli ruotsinlippu jossain vaiheessa ajohaalarissa ja onhan se Tukholmassa syntynyt.
en kyllä millään saa mielessäni Nicosta mitään maanpetturia, mutta kukin tavallaan :frown:
Nicohan on melkein suomalainen..Juzo sanoi:No näihän se menee. Keijo on kyllä enemmän ruotsalainen kuin Nico suomalainen. Vaikea laskea ketään suomalaiseksi jos ei ole täällä asunut, eikä puhu yhtään suomea eikä halua ajaa Suomen väreissä.
Ei uskoisi jos kaverin signature on: Minä olen aina oikeassa!gangstaguy sanoi:Nicohan on melkein suomalainen..
Teitkö muuten virheen, kun jouduit muokkaamaan viestiäsi?
gangstaguy sanoi:Nicohan on melkein suomalainen..
Teitkö muuten virheen, kun jouduit muokkaamaan viestiäsi?
Sori pojat! En tehnyt varsinaista virhettä, kirjoitin vain ajatuskatkon seurauksena Keke kun piti kirjoittaa Keijo...Mutku sanoi:Ei uskoisi jos kaverin signature on: Minä olen aina oikeassa!
No olihan Nicollakin suomenlippu bemarisarjassa. Toivottavasti nyt ei nolaa itseään lopullisesti vaihtamalla vielä suomenlippua takaisin. Kotimaa arvossaan, jos jonkun ruikuttajan/rahan takia kansallisuus vaihtuu.Mutku sanoi:Eli Keke on ruotsalainen? Sillähän oli ruotsinlippu jossain vaiheessa ajohaalarissa ja onhan se Tukholmassa syntynyt.
en kyllä millään saa mielessäni Nicosta mitään maanpetturia, mutta kukin tavallaan :frown: