Krapulan neliö

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
Empiirinen tutkimus

Nyt se on tehty. Nelja paivaa putkeen ryyppasin. Keikan jalkeen tolkku pois. Viime yona nukuin kolme tuntia ja hiki lensi. Taysin varma, etta olin murhannut jonkun ja poliisi tulee pidattamaan. Hirvee pakokauhu. Taytyy rullata nurkkaan takaisin.

K.Yrjola

Well-known member
Sijainti
Thunder Road
Mulla on muuan kauhuskenario jonka toteutumisesta olen tuiki varma, ja että minä olen subjekti.
Herään kauheassa krapulassa ja rahaa on hyvin vähän jos ollenkaan. Onneksi tyhjiä pulloja on kosolti ja hetken rohkaistuani ja pullojen tyhjyyden (jossain on aina vähän) uskaltaudun lähteä viemään niitä kauppaan.
Väistellen katseita ja hikoillen palautan niitä automaattiin huomaten helpotuksekseni, että summasta tulee taskunpohjalla olevien lisänä aivan kohtuullinen, eli pelastus on lähellä.
Koska tilanne on sinällään kauhea painankin vahingossa KUMMIT RY:n lahjoitusnappia ja, sinne meni!
Olisihan mahdollista mainita henkilökunnalle, jolloin saisi rahansa mutta pohmelosta johtuen ei uskalla vaan rynnistää itkuun purskahtaen jonnekin jonkkaan!

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Huomaan jotta mitä harvemmin juon, niin sitä helpommin darran saa. Juomiseni vähentynyt 1/3osaan vuoden takaisesta:alppu: Juhannukseksi pakenen erämökille selvinpäin..ja skippaan Provinssin, vaikka (tai juuri siksi) 3tyttöä sinne kysellyt leirintään ördäämään.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Aloitusviestin kaava ei päde mun tapauksessani.

Yhden vuorokauden tosiryyppäämisellä syntyy 3 päivää kestävä jälkitauti.
Kahden vuorokauden vakavahenkinen ryyppääminen takaa 4 hankalaa päivää.

Pidemmistä ajanjaksoista ei ole kokemusta näillä ikävuosilla.
Nuorempana kyllä, mutta silloin darran kesto ei noudattanut samanlaisia lainalaisuuksia lain.