AnttiL
Reittinörtti
johan siellä koulutetaan kolmea japanilaistaJokohan tuohon Takamoton paikalle alettais katsomaan jotain muuta kuskia, masentavan hidas verrattuna muihin kuskeihin ja läpimurtoa ei tunnu tapahtuvan.
johan siellä koulutetaan kolmea japanilaistaJokohan tuohon Takamoton paikalle alettais katsomaan jotain muuta kuskia, masentavan hidas verrattuna muihin kuskeihin ja läpimurtoa ei tunnu tapahtuvan.
Ainakin Jyskälässä ne on paikallaan jo nuotin aikana... Luultavasti samoin muuallakin. Kaikki reittiin tulevat oikaisuesteet nuotin jälkeen infotaan kilpailijoille lisämääräyksillä...Tuli noihin mutkien oikomista estäviin punaisiin betoni-keppi palikoihin liittyen mieleen että onko noi kaikki mutkat mihin niitä tulee, merkattu jo ennen nuotituksia tiekirjaan, vai voiko niitä jälkikäteen tulla lisää? Ainakin jos niitä lisäillään niin tieto talleille tulee ajoissa, ettei ihan etuautojen nuottikorjailujen varassa mennä?
Taas sama jätkä äänessä kun EP tuli maaliin. Jotain sanotiin mutta ei mitään saanut selvää... perrrrr...Ole Ärje hiljaa silloin kun kabiinissa puhutaan maalilinjan jälkeen!
Tällä kertaa sentään Ketomaakin sanoi jotain tyyliin "olis ollut kiva kuulla mutta ei ihan kuultu". Toivottavasti meni viesti perille.Taas sama jätkä äänessä kun EP tuli maaliin. Jotain sanotiin mutta ei mitään saanut selvää... perrrrr...
Ne pätkät mitä täällä näin niin oli maalattu punainen merkki niille paikoille joihin betonit laitetaan. Vasta nuotituksen jälkeen laitettiin paikalleen. Tai sitten joku oli pöllinyt ne välissä.Ainakin Jyskälässä ne on paikallaan jo nuotin aikana... Luultavasti samoin muuallakin. Kaikki reittiin tulevat oikaisuesteet nuotin jälkeen infotaan kilpailijoille lisämääräyksillä...
vähintä mitä tuosta voi antaa. Hyvä!Ogierille minuutin aikasakko vyöt auki ajamisesta
No niin. Ei sitten ollut loppupeleissä Ogierin renkaanvaihto nopeampi kuin Kallella. Kannattaa renkaidenvaihto-operaatio tehdä sääntöjen mukaisesti.Ogierille minuutin aikasakko vyöt auki ajamisesta