ksymsys jacuqelislle

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
semmonen täytyy kysyä, että onko sulla kalu puutunut fillaroidessa... meinaan mulla puutuu ja se on sen verran pelottava efekti, etten oo vittiny kauehan pitkiä matkoja enää fillaroida... penkin vaihtaminen ei auttanut eikä sen laskeminen tai asennon muuntaminen... harmittaa

Knoukka

Well-known member
Mulla on joskus päinvastoin että alkaa pöpöttää. Sillon puutuu kädet.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
semmonen täytyy kysyä, että onko sulla kalu puutunut fillaroidessa... meinaan mulla puutuu ja se on sen verran pelottava efekti, etten oo vittiny kauehan pitkiä matkoja enää fillaroida... penkin vaihtaminen ei auttanut eikä sen laskeminen tai asennon muuntaminen... harmittaa
Mulla ainakin puutuu. Muurahaisia munissa. Eikä ole väliä minkälaiset pyöräilyhousut on jalassa. :thumbfh:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
No sitähän minäkin, eli munattomien miesten homma sitten moinen!
Polje ylämäet pystyssä, niin lähtee värkeissä veri kiertämään. Mulla alkaa yleensä siinä tunnin jälkeen puutumaan. Penkki kannattaa laittaa silleen että etupää on vähän alaspäin.:ahem:

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Polje ylämäet pystyssä, niin lähtee värkeissä veri kiertämään. Mulla alkaa yleensä siinä tunnin jälkeen puutumaan. Penkki kannattaa laittaa silleen että etupää on vähän alaspäin.:ahem:
viimeisin pitkä matka vUOSIA sitten oli 130-140 km, kesti mun mielestä PARI PÄIVÄÄ että kunnolla tunto palasi... että näin.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
on pari kertaa puutunut, mutta mennyt ohi vähän kouraisemalla.. ja toi tapahtui muuten kun käytin huonoja shortseja..

Thunder

Vihan aiheuttaja
Gigantti kai tarkoittaa kuvallaan, että pitäisi puluttaa kustaan makuuasennossa?

Eikös jossain älyttömässä tutkimuksessa todettu, että liika pyöräily johtaa siihen, että ei voi enää tehdä lapsia? Munat vaahdossa vaan fillaroidaan?:doubtful: