Kuinka kauan Latvala pysyy tiellä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ace17
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Millä erikoiskokeella Latvala ajaa ulos ensimmäisen kerran?

• Äänestäjiä yhteensä
    44
  • Äänestys suljettu. .
Itse olen vähän menettämässä toivoa kyllä hänen suhteensa.. Vauhtia löytyy, mutta vain kun ajetaan liian limitillä ja sitten ollaankin jo pöpelikössä.

Toisaalta en tuomitse vielä (kuten Heikki Kovalaisen olen jo virallisesti tuominnut luuseriksi kun kuskeja jaetaan mestariainekseen ja luuseriainekseen): nuori sälli vielä. Sitäpaitsi kyllähän muuan Grönholmikin nuorena kokeili ojanpohjia useaankin otteeseen, mutta lopulta kouliutui maailman nopeimmaksi ja luotettavimmaksi kuskiksi omana aikanaan.

Kyllä Jari-Matti vielä maaliin pääsee! :ahem:

Toivoisin miehen pääsevän viimein maaliin. Ja tosiaan, moni lopulta maailmanmestareiksi kasvaneista kuskeista oli nuorena ulosajoherkkä. Latvalalla on kuitenkin ikää maailmanluokan rallikuskiksi todella vähän.

Ja tosiaan, moni lopulta maailmanmestareiksi kasvaneista kuskeista oli nuorena ulosajoherkkä. Latvalalla on kuitenkin ikää maailmanluokan rallikuskiksi todella vähän.

Mutta kokemusta on jo kertynyt sitäkin enemmän. :thumbdown

KilleriII, "oikee ahdas ÄLÄ ", ja sit napsahdetaan tynnyriin.

Eiku hetkinen, tämä tapahtui jo?

Killerin olisi hyvä päättää ralli, jotta J-M pääsisi toteuttamaan fetissinsä uusiksi :P

Vitsailu sikseen, olen pettynyt J-M:n ulosajoihin, mutta kannustusta häntä kohtaan löytyy silti. Ei masennuta \o

Vitsailu sikseen, olen pettynyt J-M:n ulosajoihin, mutta kannustusta häntä kohtaan löytyy silti. Ei masennuta \o

Todellakin, Fordilla kun ajaa. Masennutaan vasta sitten kun tulee se tieto että auto on ilman renkaita 60 metriä tiestä nojaamassa puuta vasten.

*Zing* :p

Ja Latvala kestää tällä kertaa tiellä loppuun asti, tosin varmistellen ja kisallehan se ei tee hyvää koska sitten jää jäljelle vain kaksi autokuntaa jotka vetää isoa kovaa, loput on sitten niitä ynnä muita ja turisteja.

Masa voittaa,Mikko kakkonen ja Sebalus ajaa näreeseen...unta,ko?

:thumbup:
Heiluu kärjessä lauantai-keskipäivälle asti, kunnes Surkeessa pamahtaa...päässee kuitenkin jatkoon, vaikka Focus meinaakin jäädä (taas) mahastaan kiinni:jaska:

Romuttaa autonsa testi-ek:lla ja kisa jää väliin.

Kaikki tai ei mitään kun on mottona, niin ei muuta voi odottaa...