Olga . Liittynyt 13.10.2001 Viestit 40437 Sijainti lakitukossa 26.1.2009 #41 Juskanen sanoi: Osasto kerrallaan, enimmäkseen vapaata. En ole tottunut tuohon Today's posteihin, vaikka sitä on yritetty mulle tyrkyttää. Klikkaa laajentaaksesi... Mikä tuo on? Olen niin uusi täällä, etten ole löytänyt.
Juskanen sanoi: Osasto kerrallaan, enimmäkseen vapaata. En ole tottunut tuohon Today's posteihin, vaikka sitä on yritetty mulle tyrkyttää. Klikkaa laajentaaksesi... Mikä tuo on? Olen niin uusi täällä, etten ole löytänyt.
kouvotsvoni Banjottu Liittynyt 30.1.1999 Viestit 89969 Sijainti Corsica 26.1.2009 #42 Olga sanoi: Mikä tuo on? Olen niin uusi täällä, etten ole löytänyt. Klikkaa laajentaaksesi... Ylhäällä tuo "Quick Links". Siinä ensimmäisenä lukeepi. En ole käyttänyt, kun edes moisesta tiennyt..enkä aio opetella.:frank:
Olga sanoi: Mikä tuo on? Olen niin uusi täällä, etten ole löytänyt. Klikkaa laajentaaksesi... Ylhäällä tuo "Quick Links". Siinä ensimmäisenä lukeepi. En ole käyttänyt, kun edes moisesta tiennyt..enkä aio opetella.:frank: