Kuinka monta must-see- kohdetta plakkarissa?

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Neljä itsellä. Tosin aika moni noista on suunnitelmissa.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Alppu lukee jotain bi-lehtiä, hehheh. Ettet ois vaan ihan tavallinen homo.
 

BudLightJaguar

Well-known member
Liittynyt
30.1.2012
Viestit
4570
Sijainti
Salo
Kaksi löytyi, mitkä on käyty kuvatekstin tavalla, kaksi soveltaen.

Pariisin Seine-joen vierustalla kävely, check
auringonlasku Santorinilla, check
Miamin Art Deco ehkä jäi vähän vajaaksi, koska olin siellä "vain yötä" (tarkempi kuvaushan löytyy Rolex24-raportistani)
Ja Wienissä olen toki juonut kahvia, mutta en ihan noin hienossa paikassa.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Sitä oon ennenki ihmetelly, että miten noi uros peoplet ei oo kuollu sukupuuttoon.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Maailmanmiehenä, kosmopoliittina ja kansainvälisenä seikkailijana laskin tasan yhden osuman. Muutama reunakynppi ois voinu olla. Taidan ottaa tavoitteeksi tuplata osumat.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
BI- lehti listasi 100 matkakohdetta, jotka jokaisen pitäisi kokea ennen kylmää pierua.
Montakos on tullut jo käytyä? Onko kukaan forumisteista bongannut 10 tai enemmän ko. mestoista?
Itsellä 3.
Ei kiinnosta kyllä pätkääkään nähdä jotain minkä kaikki on nähnyt. Mieluummin kävisi paikoissa joissa kukaan ei ole käynyt.

En jaksanut selata kuvia läpi. Colosseumin olen nähnyt ja Berliinin muurin ne varmaan siellä on. Korkeasaaressa myös.
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Ei yhtään. :frown:

Miksei listalla ole esim. käy kaljalla Visubaarin kesäterassilla. Veikkaan, että siinä olisi 95% ihmisistä enämpi eksotiikkaa kuin uivien sikojen syöttäminen jossain päiväntasaajan turistirysässä.

Saisin minäkin sillä edes yhden pisteen.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26888
7
Ehkä pari-kolme noista suunnitelmissa.
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Ei kiinnosta kyllä pätkääkään nähdä jotain minkä kaikki on nähnyt. Mieluummin kävisi paikoissa joissa kukaan ei ole käynyt.
En jaksanut selata kuvia läpi. Colosseumin olen nähnyt ja Berliinin muurin ne varmaan siellä on. Korkeasaaressa myös.
Väärin. Nuo oli kaikki kuvia sellaisista paikoista, joissa ihminen ei ole koskaan käynyt. Robottikameralla ujuttaneet ja napsineet kuvat.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
BI- lehti listasi 100 matkakohdetta, jotka jokaisen pitäisi kokea ennen kylmää pierua.
Montakos on tullut jo käytyä? Onko kukaan forumisteista bongannut 10 tai enemmän ko. mestoista?
Itsellä 3.
Lienee joku Adblock-juttu, kun ei tuolta mitään listaa löytynyt. Eipä silti, veikkaan että listalta löytyy 0-1 kohdetta, jotka omaan Top20-matkakohdelistaani sisältyisi, eli voin turvallisin mielin vastata 0.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Revontulet lapissa
Park Quell
Punainen tori
Söin Brooklynissä, mutten muista missä
Seinen rannoilla hortoillut
Hehkuviiniä Saksassa
Nykissä Empiressä, mutten (On the Rocks) Rockefellerissä.:(
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Lienee joku Adblock-juttu, kun ei tuolta mitään listaa löytynyt. Eipä silti, veikkaan että listalta löytyy 0-1 kohdetta, jotka omaan Top20-matkakohdelistaani sisältyisi, eli voin turvallisin mielin vastata 0.
liiku nuolilla eteenpäin.
 
Ylös