Liikuteltavat siivet oli tietääkseni kielletty jo -82? Kai niitä silloinkin olisi käytetty, jos olisivat olleet sallittuja. Nelivedon yleistymiseen en jaksa uskoa, sillä varsinkin jos downforcea olisi nykyistä enemmän, nelivedosta ei olisi juurikaan hyötyä. Ja mitä tulee tuohon "kuka sellaista pystyisi ajamaan"-kysymykseen, en usko että 10 sekunnin tai edes 20 sekunnin parannus kierrosaikaan tekisi ajamisesta sietämätöntä. Hävittäjälentäjät joutunevat kokemaan kovempia G-voimia tuon tuosta? Turboahtimien salliminen olisi kyllä aika hurja juttu, jos 80-luvulla turboista revittiin 1500+ heppaa, paljonko niistä tänä päivänä saataisiin? 2000hp?
Edit: Niinno, ehkä siitä nelivedosta olisikin hyötyä 2000+ hepoilla....